4+4
Er vanskelig å si hvor jeg er, ifølge babyverden og terminkalkulator ut fra eggløsning er jeg 4+5, mens den engelske period tracker appen min insisterer på at jeg er 4+3. Mens appen preggers sier også 4+5. Så dermed møter jeg de i midten, så får det bli opp til jordmor og ultralyd.
I går kveld var jeg i skikkelig dårlig humør, sur og grinete og irritert.
I morges var jeg overveldet av lykke over at jeg er gravid, og regner med at humøret kommer til å svinge sånn de neste 8 mnd
Tok en first response i morges, I know, jeg skulle stoppe, men ville bare se forskjellen og det var det faktisk. En av grunnene til at jeg er i godt humør.
Vis vedlegget 331875
Forskjellen fra to dager siden til i dag. Gøy å se hvor mye sterkere test-streken er.
Samboeren begynner å få håpet opp nå, noe han tydeligvis synes er skummelt.
Jeg har hatt håpet fra første positive test men det stiger og stiger, så fallhøyden begynner å bli stor om dette ikke får veien.
Men det
skal gå veien.
Hva i all verden skal jeg gjøre når jeg ikke tester lenger? bare... gå og håpe at hcg fortsatt stiger, uten bekreftelse? Vente på tul og håpe at den skal bekrefte at alt er bra?
Er så avhengig av testene for å se at svangerskapet går i riktig retning at jeg ærlig talt lurer på hva jeg skal gjøre innimellom siste test og tul..
Rare tanker, jeg vet, men om det er andre der ute som var like avhengige av å teste så skjønner de sikkert hva jeg mener.
Tror jeg kommer til å føle meg blind om dere skjønner.