Tusen takk. ❤Gratulerer med 3+ på digital og bankende hjerte i dag jeg hadde masse mensmurringer i begynnelsen, så håper det er uskyldig
Håper jeg også. og håper ikke det kommer tilbake.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takk. ❤Gratulerer med 3+ på digital og bankende hjerte i dag jeg hadde masse mensmurringer i begynnelsen, så håper det er uskyldig
Takk. ) ja mye som har skjedd her siste par ukeneOi! Lenge siden jeg har vært her inne nå. Gratulerer så mye med graviditet! Håper denne holder helt til mål
Tror nok du har kommet for langt til å få trygghet av testene nå❤5+3/4
Tok et par tester i går kveld og de var ikke sterkere så kjente så klart angsten komme på, så bestemte meg for å prøve igjen i morges med vanlig og utvannet urin. Altså jeg tok en test først. Så helte jeg vann oppi koppen, nesten halvt om halvt, ikke helt. Og den neste testen så bittelitt sterkere ut. Men så kan det være fargestoffet eller så kan det allerede være hookeffect?
Jeg tenker at om jeg fikk 3+ på tirsdag så var hcg over 2700. Om det dobler annenhver dag så var det over 5000 på torsdag og 10 000 i går. Så jeg HÅPER det er det som er grunnen men jeg er veldig fristet til å ringe og be om hcg blodprøve i mårra....
Vil ikke reise på ferie og være så usikker.
Om hcg er høyt så kan jeg slappe av fordi da vet jeg det har økt betraktelig siden forrige uke.
Spørs om de vil la meg ta blodprøve da. Med corona så tar de ofte ikke imot folk uten at det er nødvendig og dette er vel strengt tatt ikke nødvendig.
Sukk. Jeg skulle bare teste for å slappe av. Dumme meg
Ja jeg skal slutte. Helt.Tror nok du har kommet for langt til å få trygghet av testene nå❤
Ja, gjør det som føles riktig for deg. Bedre det enn å teste mer nå. Jeg har virkelig troen denne gangen så jeg tror alt er bra, men er ikke rart du trenger betryggelseJa jeg skal slutte. Helt.
Men tror jeg ringer for blodprøve i mårra. Bare roe ned tankene før avreise så jeg kan dele nyheten med familie og nærmeste venner med litt selvtillit.
Takk gode snille deg ❤Ja, gjør det som føles riktig for deg. Bedre det enn å teste mer nå. Jeg har virkelig troen denne gangen så jeg tror alt er bra, men er ikke rart du trenger betryggelse
Hehe eller de som til og med venter helt til ordinær ultralyd! Jeg har trengt masse bekreftelser. Heldigvis trengte jeg mindre og mindre etter hvert som tiden gikk. Og jeg har jo ikke mistet, så at du trenger det fins ikke rart, men føler du har hatt heeelt annet forløp og tester denne gangen, så lover veldig bra!Takk gode snille deg ❤
Ja jeg har jo hatt troa men når jeg hadde de smertene her om dagen og en beige type spotting så har jeg vært bekymret og trodde testing kunne berolige meg som det har gjort før. Men nei da
Misunner de folka der ute som klarer å holde seg til én positiv graviditetstest og så gjør de ikke noe mer før de tar tul i uke 12. Vikinger! Hehe. Men deg er vel forsåvidt også folk som ikke har opplevd å miste før.
Babler litt her nå. Skal heller oppdatere igjen i mårra når jeg har prata med lege.
Ja jeg tror hcg aldri kom over 3-500 sist og vet at jeg har hatt over 2700 pga 3+ på tirsdag.Hehe eller de som til og med venter helt til ordinær ultralyd! Jeg har trengt masse bekreftelser. Heldigvis trengte jeg mindre og mindre etter hvert som tiden gikk. Og jeg har jo ikke mistet, så at du trenger det fins ikke rart, men føler du har hatt heeelt annet forløp og tester denne gangen, så lover veldig bra!
Ja dette skal gå bra! alt fint her! Første time på sykhuset pga tvillingene når jeg er 16+0. Det er på torsdag og da får vi nok vite kjønn. Så det er bare rett og slett for spennende! Prøver og ikke tenke så mye på det og bare ta det når det kommer. Typisk meg gleder meg til å følge med videre! Må inn i dagboken og ta en svarerunde og oppdatere når vi har vært på ultralyden.Ja jeg tror hcg aldri kom over 3-500 sist og vet at jeg har hatt over 2700 pga 3+ på tirsdag.
Og symptomene er sterkere (sykt ømme pupper) så det er noe også
Hvordan går det med deg egentlig? Neste ul er vel like rundt hjørnet nå? Har glemt hva du sa sist..
Åh så spennende!!! Torsdag allerede wow. Håper dere får vite kjønn. Kanskje det er jenter som du tror.Ja dette skal gå bra! alt fint her! Første time på sykhuset pga tvillingene når jeg er 16+0. Det er på torsdag og da får vi nok vite kjønn. Så det er bare rett og slett for spennende! Prøver og ikke tenke så mye på det og bare ta det når det kommer. Typisk meg gleder meg til å følge med videre! Må inn i dagboken og ta en svarerunde og oppdatere når vi har vært på ultralyden.
Så merkelig at ikke legekontoret tar HCGprøvene ‘seriøst’? Er det noe annet sted du kan ta evt? Vet ikke hvordan det funker der, men her kan man iaf dra til privat gyn og få henvisning til laben på sykehuset for å ta HCG med to dagers mellomrom5+5
Jeg har nå kommet forbi begge gangene jeg mista sist.
Så det er en milepæl i seg selv.
Men jeg kjenner at jeg er usikker, noen ganger er jeg overveldet av en følelse av at dette går bra, men så kommer frykten og angsten inn og jeg blir usikker igjen.
Jeg kastet graviditetstestene i dag. Har tatt vare på de fram til nå men er jo ingen vits i. Så tok bilde av alle og kasta de. Fikk litt mer plass i skapet på badet da.
Tok også blodprøver i dag.
Spurte legen i går om jeg kunne få måle hcg fordi jeg er usikker pga smertene jeg hadde forrige uke, og fordi nå og da har jeg en beige spotting. Ikke rød, rosa eller brun, men beige. Og det at testene ikke var sterkere gjorde meg urolig.
Hun sa jeg kunne ta blodprøve for det og stoffskiftet mitt i dag, men det var ikke sikkert at laben kom til å ta imot hcg prøven fordi legekontoret har "Ingen nytte" av en sånn prøve. Wtf?? Så jeg må bare ringe legekontoret i mårra og høre hva de sier.. om de tok imot eller ikke.
Hun ville måle stoffskiftet mitt igjen fordi hun trodde at de kanskje må øke dosen min for medisinene der fra 50mg til 75mg. Om resultatet er under 2.5 så kunne jeg fortsette med 50mg.
Jeg er livredd for å endre noen medisiner nå. Jeg er redd for at om jeg gjør noen endringer nå at kroppen reagerer og gir meg en sa til.
Men jeg vil aller helst bare vite hva hcg nivået er. Jeg bør være godt over 10 000 nå og om jeg ikke er det så... I'll cross that bridge when I get to it I guess.
Såh. Da har jeg lufta litt. Puh.
Blodprøven er tatt, det er bare om laben velger å teste blodet eller ikke og gi legekontoret svar.Så merkelig at ikke legekontoret tar HCGprøvene ‘seriøst’? Er det noe annet sted du kan ta evt? Vet ikke hvordan det funker der, men her kan man iaf dra til privat gyn og få henvisning til laben på sykehuset for å ta HCG med to dagers mellomrom
Dette går helt sikkert bra! Men ikke noe gøy å bekymre seg, selv om det ikke er noe grunn til det Håper du får tatt blodprøve og klarer å slappe av litt fremover
Masse lykke til og god tur hjem etterhvert!Blodprøven er tatt, det er bare om laben velger å teste blodet eller ikke og gi legekontoret svar.
Så må bare sitte og vente nå.
Håper det går bra. Om jeg ikke får svar på prøven skal jeg spørre i Norge på mandag. Så lenge ikke Nederland (hvor jeg skal mellomlande) blir rødt før da så klart.
Tusen takk.Masse lykke til og god tur hjem etterhvert!