Hehe ja vanskelig men nå er det gjort så må nesten bare stole på at det går bra hehe. :)
Hehe takk. Dette er det eneste flyet som går fra cardiff i hele dag så er skikkelig rart å være på en flyplass med så lite folk. Tror ikke det blir noen forsinkelser med dette flyet isåfall. :)

Jo takk. :) blir spennende å si det videre :)
Hehe, bare 1 fly faktisk derfra :P :P Synes jeg leste du måtte via nederland også og greier? høres ut som en lang reise i dag :(

Hehe, bare 1 fly faktisk derfra :p :p Synes jeg leste du måtte via nederland også og greier? høres ut som en lang reise i dag :(
Den er faktisk mye kortere enn vanlig. Vanligvis tar jeg en 5 timers busstur fra der jeg bor til flyplassen og gir meg selv 3-4 ekstra timer i tilfelle det er trafikk, før jeg endelig tar et fly som tar 2.5 time. Så blir fort å ta meg 18 timer når jeg flyr fra London med vente tid osv.
Denne gangen tar hele turen bare rundt 8 timer inkl tur til og fra flyplassene. :)

Den er faktisk mye kortere enn vanlig. Vanligvis tar jeg en 5 timers busstur fra der jeg bor til flyplassen og gir meg selv 3-4 ekstra timer i tilfelle det er trafikk, før jeg endelig tar et fly som tar 2.5 time. Så blir fort å ta meg 18 timer når jeg flyr fra London med vente tid osv.
Denne gangen tar hele turen bare rundt 8 timer inkl tur til og fra flyplassene. :)
Oiii, det er et stykke ja :( :(
Bare det å måtte ta en 5 timers buss er jo kjempelangt i seg selv :P

God tur da :)

Goood tur og kos deg masse på ferie! Blir godt å se familien igjen tenker jeg ❤

Så utrolig koselig reaksjon fra svigerfar! Staser på at han holder tett!:D

Tenk, snart får du se lille på tul! Det blir stas:woot:

Goood tur og kos deg masse på ferie! Blir godt å se familien igjen tenker jeg ❤

Så utrolig koselig reaksjon fra svigerfar! Staser på at han holder tett!:D

Tenk, snart får du se lille på tul! Det blir stas:woot:
Tusen takk. :) ja veldig koselig å se de igjen :) har fortalt det til søstera, mamma og stefaren min også nå. Merker at de er mer positive denne gangen siden jeg har kommer så langt. :)

Ja det blir kjempestas! Er veldig spent :)

7+3

Tida går sakte og fort samtidig.

Jeg liker ikke å gå rundt i blinde sånn her. Leser om folk som mister og dermed finner jeg at jeg er mindre på forumet for å unngå å stresse enda mer.
Folk som drar på tul og får dårlige nyheter.
Og jeg har jo tul booket for samme dag som jeg kommer hjem til wales igjen den 31.
Mrn begynner å bli bekymra for at jeg blir nødt til å være i karantene når jeg kommer fram.
Da er jeg forberedt på å lyve om de spør om jeg har reist så jeg ikke går glipp av ultralyden.
Jeg er desperat

Ville jo på tul i Trondheim men de hadde ikke ledig dit jeg ville når det passa for meg og nå er jeg på vei til Tynset så.

Blir sikkert den tregeste ferien ever :hilarious:

7+3

Tida går sakte og fort samtidig.

Jeg liker ikke å gå rundt i blinde sånn her. Leser om folk som mister og dermed finner jeg at jeg er mindre på forumet for å unngå å stresse enda mer.
Folk som drar på tul og får dårlige nyheter.
Og jeg har jo tul booket for samme dag som jeg kommer hjem til wales igjen den 31.
Mrn begynner å bli bekymra for at jeg blir nødt til å være i karantene når jeg kommer fram.
Da er jeg forberedt på å lyve om de spør om jeg har reist så jeg ikke går glipp av ultralyden.
Jeg er desperat

Ville jo på tul i Trondheim men de hadde ikke ledig dit jeg ville når det passa for meg og nå er jeg på vei til Tynset så.

Blir sikkert den tregeste ferien ever :hilarious:
Dag for dag blir det større og større sjans for at det går bra.

Og uansett er sjansen større for at det faktisk går bra enn at det ikke gjør det!

Fora er skumle sånn, der møtes de som deler en felles historie.

Når det er sagt forstår jeg så godt at du er nervøs! Men du har kommet lenger enn noen gang før. Jeg har trua! ❤️

Si til deg selv hver dag «jeg er gravid!». For det ER du, fram til det motsatte er bevist. Fallhøyden er like stor uansett om du er bekymret for å miste eller overbevise deg selv om at du er og blir gravid. Ta ferie fra forum, KOS DEG med familie og ferie. ❤️

(Måtte Google Tynset (geografi er ikke min sterkeste side, hater å få spørsmål om det på quiz :p ) for å sjekke om det fant muligheter for tidlig ultralyd rundt der... Men det er jo midt i ingensteds :rolleyes: )

Og uansett er sjansen større for at det faktisk går bra enn at det ikke gjør det!

Når det er sagt forstår jeg så godt at du er nervøs! Men du har kommet lenger enn noen gang før. Jeg har trua! ❤️

Si til deg selv hver dag «jeg er gravid!». For det ER du, fram til det motsatte er bevist. Fallhøyden er like stor uansett om du er bekymret for å miste eller overbevise deg selv om at du er og blir gravid. Ta ferie fra forum, KOS DEG med familie og ferie. ❤️

(Måtte Google Tynset (geografi er ikke min sterkeste side, hater å få spørsmål om det på quiz :p ) for å sjekke om det fant muligheter for tidlig ultralyd rundt der... Men det er jo midt i ingensteds :rolleyes: )

Trondheim er nok nærmeste alternativ fra Tynset ja... Vet i alle fall man blir sendt til Trondheim på sykehus...
God tanke at det ikke hjelper noe særlig å forberede seg på det verste. Tar det med meg videre i dagen min - kan like gjerne forsøke så godt som mulig å ha det bra frem til man eventuelt får dårlige nyheter i stedet for å leve med frykten på overflaten...

Trondheim er nok nærmeste alternativ fra Tynset ja... Vet i alle fall man blir sendt til Trondheim på sykehus...
God tanke at det ikke hjelper noe særlig å forberede seg på det verste. Tar det med meg videre i dagen min - kan like gjerne forsøke så godt som mulig å ha det bra frem til man eventuelt får dårlige nyheter i stedet for å leve med frykten på overflaten...
Ja, det er det jeg tenker også. Men jeg vet så smertelig godt at det er enklere sagt enn gjort..! Vi skylder oss selv å i det minste prøve. :)

Ja dag for dag så klart, og har ingen indikasjon eller magefølelse på at noe har gått galt og det er jo bra.
Men jeg klarer ikke å vente til uke 12 med ultralyd, så den største bekymringen alkurat nå er å ikke få tatt den jeg har booket om 2 uker.

Jeg tenker for det mest positivt om dagene. Noen ganger prøver jeg å ikke tenke så mye på det i det heletatt noe som er relativt enkelt da de verste symptomene jeg har er at jeg er veldig sliten og har null energi.

Ja fallhøyden blir stor uansett og så klart større jo lengre jeg kommer så.
Tenker på søstera mi som tok én test, og så test hos legen for å bekrefte og så ultralyd i uke 18 eller noe sånt. Men det er jo klart når jeg har mista før så går jeg jo rundt og bekymrer meg i blinde.
Hadde jeg vært i Wales nå hadde jeg booket ultralyd tvert jeg kommer til uke 8 :hilarious:

Ja nei det hjelper ikke i det heletatt, som jeg sa i forrige svar så bekymrer jeg meg mest for å gå glipp av ultralyden.

Hehe ja egentlig så kom vel Hamar opp som privat ultralyd men det er for langt unna det også, da er det bedre å bare ta tog til trondheim egentlig hehe.

Lest igjennom hele dagboken din nå ❤️ Krysser fingra for at du slipper karantene ❤️

Lest igjennom hele dagboken din nå ❤️ Krysser fingra for at du slipper karantene ❤️
Oy! Det var nok en lang lesning! Hehe. Har skrevet et par innlegg liksom, men så koselig da takk. :)
Jo takk det håper jeg også
Føler meg ekstremt utålmodig med venting til tul. :)

Håper det ordner seg med hjemreisen og at det ikke blir karantene :) sender mange klemmer, prøv å nyt ferien

8+0
Wow 8 uker. Jeg er sykt glad for at denne første tiden er mens jeg er på ferie. Hjelper på ventinga. :)

Jeg bestilte time til tul i Trondheim den 29. Det er like før jeg reiser hjem til wales igjen, og i følge staten så må jeg i karantene i 14 dager når jeg drar hjem som fryktet, men mindre nederland plutselig blir grønt igjen dagen før jeg drar hjem, noe som er lite sannsynlig.

Og jeg klarer ikke å vente til uke 12, så jeg bestilte tul i Trondheim. Da er jeg ca 9+3 og om alt er bra skal det gå an å se en god del. :)

Jordmor ringte meg endelig på Mandag.
Hun booket samtale med meg for onsdag 26, når jeg er 9 uker. Samtalen tar en times tid sa hun.
Og ut fra den samtalen skal vi også booke første ultralyd noe jeg vil ha rundt uke 13, så før uke 14, fordi jeg vil de skal se etter downs syndrom og de to andre syndromene jeg har glemt navnet på. Det må visstnok gjøres før uke 14.
Og så blir det vel en oul mellom uke 18-21 eller noe.

I går kveld når jeg la meg, lå jeg på magen (må jo utnytte det mens man kan) og så nøs jeg.
Fyyyyy flate det gjorde vondt! Kjentes ut som noe rundt livmora revna! Gikk over etter noen sekunder men jeg måtte krøke meg sammen
Jeg googla det med en gang og det er visst vanlig, og noe med de ligament båndene (?) rundt som allerede er strekt, blir mer strekt plutselig, og derfor gjør det vondt.
Så ja. Neste gang jeg nyser skal jeg IKKE gjøre det mens jeg ligger langstrak på magen :hilarious:

8+0
Wow 8 uker. Jeg er sykt glad for at denne første tiden er mens jeg er på ferie. Hjelper på ventinga. :)

Jeg bestilte time til tul i Trondheim den 29. Det er like før jeg reiser hjem til wales igjen, og i følge staten så må jeg i karantene i 14 dager når jeg drar hjem som fryktet, men mindre nederland plutselig blir grønt igjen dagen før jeg drar hjem, noe som er lite sannsynlig.

Og jeg klarer ikke å vente til uke 12, så jeg bestilte tul i Trondheim. Da er jeg ca 9+3 og om alt er bra skal det gå an å se en god del. :)

Jordmor ringte meg endelig på Mandag.
Hun booket samtale med meg for onsdag 26, når jeg er 9 uker. Samtalen tar en times tid sa hun.
Og ut fra den samtalen skal vi også booke første ultralyd noe jeg vil ha rundt uke 13, så før uke 14, fordi jeg vil de skal se etter downs syndrom og de to andre syndromene jeg har glemt navnet på. Det må visstnok gjøres før uke 14.
Og så blir det vel en oul mellom uke 18-21 eller noe.

I går kveld når jeg la meg, lå jeg på magen (må jo utnytte det mens man kan) og så nøs jeg.
Fyyyyy flate det gjorde vondt! Kjentes ut som noe rundt livmora revna! Gikk over etter noen sekunder men jeg måtte krøke meg sammen
Jeg googla det med en gang og det er visst vanlig, og noe med de ligament båndene (?) rundt som allerede er strekt, blir mer strekt plutselig, og derfor gjør det vondt.
Så ja. Neste gang jeg nyser skal jeg IKKE gjøre det mens jeg ligger langstrak på magen :hilarious:

Det lyder egentlig ganske perfekt å ha disse vente-ukene på ferie... Jeg har vært såpass dårlig at alle planer er avlyst, og kan love at tiden ikke går så veldig fort når man ligger stille på sofaen alle de våkne timene ;)

Det lyder egentlig ganske perfekt å ha disse vente-ukene på ferie... Jeg har vært såpass dårlig at alle planer er avlyst, og kan love at tiden ikke går så veldig fort når man ligger stille på sofaen alle de våkne timene ;)
Huff så fælt at du har vært så dårlig. Håper det går over for deg snart.
Selv er jeg ikke kvalm, men blir fort småuggen, og har NULL energi så har vært mye tid på sofaen, men det er noe annet når jeg er på sofaen på ferie i Norge enn hjemme i kjedelige Wales. :P

Huff så fælt at du har vært så dårlig. Håper det går over for deg snart.
Selv er jeg ikke kvalm, men blir fort småuggen, og har NULL energi så har vært mye tid på sofaen, men det er noe annet når jeg er på sofaen på ferie i Norge enn hjemme i kjedelige Wales. :p
Hehe, vi kan bytte, jeg synes sofa i Wales lyder mer spennende akkurat nå ;)
Hvis det bare er liv i magen får det være greit å være så dårlig. Men om det blir negativ beskjed i morgen må jeg nok innrømme litt bitterhet over å ha kastet bort ukesvis av livet (og ganske mye av kondisjonen) til ingen nytte!

Back
Topp