9+0
Det er nå jeg skal si at tida flyr, men den har gått både sakte og fort og det er nok pga ferien og det at jeg kjenner på det at det går mot slutten og at jeg må reise ifra Norge snart. Blir alltid veldig trist når jeg skal reise, spesielt når jeg ikke vet når jeg får reise hjem igjen.
Corona gjør ikke akkurat situasjonen lettere.
Men håper jeg får reise hjem til jul og da skal jeg jo ha en tydelig mage også forhåpentligvis ❤
I dag hadde jeg samtale med jordmor. Hun hørtes heldigvis trivelig ut, godt voksen så har sikkert masse erfaring.
Hun ga meg mange instruksjoner og spurte om helse historikken til familien min som jeg så klart vet veldig lite om haha.
Har også sagt at jeg vil ha den ultralyden og blodprøvene for å sjekke etter de forskjellige syndromene. Og at de liksågodt kan ta alle andre blodprøver og urinprøver for å sjekke meg også
Nå nærmer det seg tul og jeg har masse drømmer om det.
Her om natta drømte jeg at de fant 5 inni der!! Jeg begynte å gråte av panikk, og så sa de at 2 av de var ikke bra nok utvikla og de anbefalte å "fjerne" de sånn at de andre tre skulle få bedre overlevelses sjanser. Så det sa jeg ja til med én gang men kjente allikevel på angsten på å få tre på én gang
En annen drøm skulle en butikksjef ta innvendig ultralyd på et bakrom med noe som ligna på et støvsuger munnstykke. Jeg kommenterte at kantene så litt "skarpe " ut, men jeg var så desperat på å ta en ultralyd så "la gå" men våkna før vi kom igang heldigvis. Grøss!!
Regner med at tul på lørdag blir mindre dramatisk