Gratulerer med vellykket ultralyd! Det fortjener du nå ❤️
 
9+3 (eller 9+5...?)

Første tul!
Og heldigvis veldig vellykket, ikke bare fikk vi tatt utvendig men jeg ble målt til 9+5 istedenfor 9+3.
Fikk bilder og videoer sendt på mobil. :)
Se den søte armen og beinet som stikker ut❤
Vis vedlegget 334199

Fikk sett at den rørte på seg og jeg så til og med fingre!!
Trodde ikke de hadde det så tidlig.

Hjertet slo 178bpm noe hun sa var veldig bra og normalt, og kroppen ble målt til 2.9cm. :)

Fikk ikke høre hjertelyd fordi hun ville helst ikke bruke doppler før uke 10 så da droppet vi det.
Skal jo ha en ultralyd igjen om et par uker så får nok høre da. :)

Så i dag er jeg glad og lettet.
For en fantastisk opplevelse!
Nå ble det veldig ekte også. ❤
SÅÅ utrolig glad på dine vegne! ENDELIG ble det din tur:Heartpink
 
11+1

Skulle egentlig oppdatere i går når jeg var 11+0 men glemte det

Har ikke noe nytt å komme med egentlig, annet enn at farmora til samboeren vet det nå.
Faren hans henta meg på flyplassen og overtalte oss til å fortelle henne det. Hun hadde en veldig koselig reaksjon, veldig overrasket og glad. :) det er første oldebarn også så. :)
Men nå klør hun jo etter å fortelle folk så klart, men må vente halvannen uke til. Vi må jo fortelle det først til de nærmeste så de ikke hører det fra noen andre.

Skal på ultralyd på mandag. Da er vi etter menstermin 11+5, men ut fra forrige ultralyd er vi 12+0 da. Men siden noen fortalte meg at det kan hende de måler annerledes her i UK så valgte jeg å fortsette å gå etter menstermin siden jeg ikke vil bli satt tilbake.

Om alt ser bra ut på ultralyden på mandag så forteller vi nyheten til resten av familien. :) det blir spennende. :)
 
Oiii du er 11 uker allerede :) Hva skjedde med tiden :) :) :) :)
Ååååå masse lykke til på Mandag også sender jeg over masse gode klemmer :) :) :) :)
 
Oiii du er 11 uker allerede :) Hva skjedde med tiden :) :) :) :)
Ååååå masse lykke til på Mandag også sender jeg over masse gode klemmer :) :) :) :)
Hehe jeg føler fortsatt at tiden går både fort og sakte. Regner med at den går kun fort etter 12 fullgåtte uker :) takk for det. :)
 
Hehe jeg føler fortsatt at tiden går både fort og sakte. Regner med at den går kun fort etter 12 fullgåtte uker :) takk for det. :)
Jeg synes den gikk saktere og saktere mot slutten :) Sørlig siste 4-5 ukene :p :p
Men i ettertid gikk jo et helt svangerskap som et "blink" :)
 
Jeg synes den gikk saktere og saktere mot slutten :) Sørlig siste 4-5 ukene :p :p
Men i ettertid gikk jo et helt svangerskap som et "blink" :)
Hehe ja kommer sikkert til å tenke det helt til slutt :p siste mnd regner jeg med går sakte, men samtidig så kommer jeg sikkert til å kjenne på stresset med det å ha ansvaret for et helt nytt liv og synes at det har gått alt for fort :hilarious: gjenstår å se. :)
 
Hehe ja kommer sikkert til å tenke det helt til slutt :p siste mnd regner jeg med går sakte, men samtidig så kommer jeg sikkert til å kjenne på stresset med det å ha ansvaret for et helt nytt liv og synes at det har gått alt for fort :hilarious: gjenstår å se. :)
Hehe, tror og du kommer til å tenke at nå håper jeg babyen kommer snart, sånn etter 8 måned begynner de tankene :p
Og du har jo enda mange måneder å forberede deg på så blir neppe så stresset da rundt å ta vare på noen :) :)
 
9+3 (eller 9+5...?)

Første tul!
Og heldigvis veldig vellykket, ikke bare fikk vi tatt utvendig men jeg ble målt til 9+5 istedenfor 9+3.
Fikk bilder og videoer sendt på mobil. :)
Se den søte armen og beinet som stikker ut❤
Vis vedlegget 334199

Fikk sett at den rørte på seg og jeg så til og med fingre!!
Trodde ikke de hadde det så tidlig.

Hjertet slo 178bpm noe hun sa var veldig bra og normalt, og kroppen ble målt til 2.9cm. :)

Fikk ikke høre hjertelyd fordi hun ville helst ikke bruke doppler før uke 10 så da droppet vi det.
Skal jo ha en ultralyd igjen om et par uker så får nok høre da. :)

Så i dag er jeg glad og lettet.
For en fantastisk opplevelse!
Nå ble det veldig ekte også. ❤

En stund siden jeg har har tid til å snoke i andres dagbøker. Gratulerer så mye med vellykket UL ☺️❤️
 
Åh, 11 ukef allerede! Snart 12 uker jo❤❤
Så spennende med ny ultralyd, håper du oppdaterer her etterpå❤
 
11+5 men målt til 12+1, så jeg sier at jeg er 12+0 i dag. :)

Nok en vellykket ultralyd i dag.
Sprell levende baby, sparket og flakset, og fikk høre en nydelig hjertelyd. Det var veldig spesielt siden det er første gangen vi fikk høre den ❤

20200914_223733.jpg

Glemte å spørre hva det lå på, men jeg kjente igjen lyden fra ultralyder på nett og den hørtes bra ut i mine ører. :)

Skal ha offentlig ultralyd på min første svangerskapskontroll tirsdag neste uke så da får jeg sikkert alle detaljene.

Så nå er hemmeligheten ute. :) venter med å dele på Facebook til vi vet kjønn tenker jeg, men alle nærmeste venner og all familie får/har fått vite det, så lar familien til meg og samboeren ta seg av å dele videre til mindre nærme familie hehe.

Veldig lettet og glad og fornøyd i dag ❤
 
Back
Topp