Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åh ja super lettelse i dag.Så godt å lese at alt stod bra til på UL
Tusen takk ❤❤Gratulerer med vellykket ultralyd! Det fortjener du nå
Hihi takk.Gratulerer med en fin liten tass
Ja ❤ og så fint profil bilde du har ordnet deg. ❤Hurra for fin ultralyd
SÅÅ utrolig glad på dine vegne! ENDELIG ble det din tur9+3 (eller 9+5...?)
Første tul!
Og heldigvis veldig vellykket, ikke bare fikk vi tatt utvendig men jeg ble målt til 9+5 istedenfor 9+3.
Fikk bilder og videoer sendt på mobil.
Se den søte armen og beinet som stikker ut❤
Vis vedlegget 334199
Fikk sett at den rørte på seg og jeg så til og med fingre!!
Trodde ikke de hadde det så tidlig.
Hjertet slo 178bpm noe hun sa var veldig bra og normalt, og kroppen ble målt til 2.9cm.
Fikk ikke høre hjertelyd fordi hun ville helst ikke bruke doppler før uke 10 så da droppet vi det.
Skal jo ha en ultralyd igjen om et par uker så får nok høre da.
Så i dag er jeg glad og lettet.
For en fantastisk opplevelse!
Nå ble det veldig ekte også. ❤
Ja nå ser det virkelig ut som om det går veien.SÅÅ utrolig glad på dine vegne! ENDELIG ble det din tur
Hehe jeg føler fortsatt at tiden går både fort og sakte. Regner med at den går kun fort etter 12 fullgåtte uker takk for det.Oiii du er 11 uker allerede Hva skjedde med tiden
Ååååå masse lykke til på Mandag også sender jeg over masse gode klemmer
Jeg synes den gikk saktere og saktere mot slutten Sørlig siste 4-5 ukeneHehe jeg føler fortsatt at tiden går både fort og sakte. Regner med at den går kun fort etter 12 fullgåtte uker takk for det.
Hehe ja kommer sikkert til å tenke det helt til slutt siste mnd regner jeg med går sakte, men samtidig så kommer jeg sikkert til å kjenne på stresset med det å ha ansvaret for et helt nytt liv og synes at det har gått alt for fort gjenstår å se.Jeg synes den gikk saktere og saktere mot slutten Sørlig siste 4-5 ukene
Men i ettertid gikk jo et helt svangerskap som et "blink"
Hehe, tror og du kommer til å tenke at nå håper jeg babyen kommer snart, sånn etter 8 måned begynner de tankeneHehe ja kommer sikkert til å tenke det helt til slutt siste mnd regner jeg med går sakte, men samtidig så kommer jeg sikkert til å kjenne på stresset med det å ha ansvaret for et helt nytt liv og synes at det har gått alt for fort gjenstår å se.
9+3 (eller 9+5...?)
Første tul!
Og heldigvis veldig vellykket, ikke bare fikk vi tatt utvendig men jeg ble målt til 9+5 istedenfor 9+3.
Fikk bilder og videoer sendt på mobil.
Se den søte armen og beinet som stikker ut❤
Vis vedlegget 334199
Fikk sett at den rørte på seg og jeg så til og med fingre!!
Trodde ikke de hadde det så tidlig.
Hjertet slo 178bpm noe hun sa var veldig bra og normalt, og kroppen ble målt til 2.9cm.
Fikk ikke høre hjertelyd fordi hun ville helst ikke bruke doppler før uke 10 så da droppet vi det.
Skal jo ha en ultralyd igjen om et par uker så får nok høre da.
Så i dag er jeg glad og lettet.
For en fantastisk opplevelse!
Nå ble det veldig ekte også. ❤
Det er ikke så rart så mye som har skjedd med deg i det siste.En stund siden jeg har har tid til å snoke i andres dagbøker. Gratulerer så mye med vellykket UL
Så klart skal jeg oppdatere med forhåpentligvis gode nyheter.Åh, 11 ukef allerede! Snart 12 uker jo❤❤
Så spennende med ny ultralyd, håper du oppdaterer her etterpå❤