Så fantastisk å lese dette på sengekanten før man sovner utrolig bra at alt står bra til sender over masse gode tanker og for et nydelig bilde av lillevsåklart
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
TakkSå fantastisk å lese dette på sengekanten før man sovner utrolig bra at alt står bra til sender over masse gode tanker og for et nydelig bilde av lillevsåklart
Så fantastisk dette er! så glad på dine vegne! Tenk du skal bli mamma!11+5 men målt til 12+1, så jeg sier at jeg er 12+0 i dag.
Nok en vellykket ultralyd i dag.
Sprell levende baby, sparket og flakset, og fikk høre en nydelig hjertelyd. Det var veldig spesielt siden det er første gangen vi fikk høre den ❤
Vis vedlegget 335534
Glemte å spørre hva det lå på, men jeg kjente igjen lyden fra ultralyder på nett og den hørtes bra ut i mine ører.
Skal ha offentlig ultralyd på min første svangerskapskontroll tirsdag neste uke så da får jeg sikkert alle detaljene.
Så nå er hemmeligheten ute. venter med å dele på Facebook til vi vet kjønn tenker jeg, men alle nærmeste venner og all familie får/har fått vite det, så lar familien til meg og samboeren ta seg av å dele videre til mindre nærme familie hehe.
Veldig lettet og glad og fornøyd i dag ❤
Åh takk ❤ jaaaa❤Så fantastisk dette er! så glad på dine vegne! Tenk du skal bli mamma!
Sååå fint ul bilde! Og gratulerer med å få høre nydelig hjertelyd Tror det er det jeg gleder meg aller aller mest til med hele graviditeten. Første gang vi får høre hjertelyd! Det virker så spesielt.11+5 men målt til 12+1, så jeg sier at jeg er 12+0 i dag.
Nok en vellykket ultralyd i dag.
Sprell levende baby, sparket og flakset, og fikk høre en nydelig hjertelyd. Det var veldig spesielt siden det er første gangen vi fikk høre den ❤
Vis vedlegget 335534
Glemte å spørre hva det lå på, men jeg kjente igjen lyden fra ultralyder på nett og den hørtes bra ut i mine ører.
Skal ha offentlig ultralyd på min første svangerskapskontroll tirsdag neste uke så da får jeg sikkert alle detaljene.
Så nå er hemmeligheten ute. venter med å dele på Facebook til vi vet kjønn tenker jeg, men alle nærmeste venner og all familie får/har fått vite det, så lar familien til meg og samboeren ta seg av å dele videre til mindre nærme familie hehe.
Veldig lettet og glad og fornøyd i dag ❤
Tusen takk❤ Åh ja gleda meg spesielt til denne ultralyden fordi jeg håpa på at vi fikk høre det. Og så var jo samboeren med denne gangen så det var ekstra spesielt. ❤Sååå fint ul bilde! Og gratulerer med å få høre nydelig hjertelyd Tror det er det jeg gleder meg aller aller mest til med hele graviditeten. Første gang vi får høre hjertelyd! Det virker så spesielt.
Gøy å bli satt frem og da!
Takk ❤ ja veldig lettet.For en nydelig liten!
Hurra for at alt ser bra ut!
Tusen takk ❤Gratulerer så mye
Tusen takk ❤Så koselig! Gratulerer så mye
Takk ❤ ja føler at jeg juksa meg et par dager fram hehe men veldig godt å komme over den milepælenFor et fint bilde du hadde fått! Tenk at du er 12 uker allerede
Tusen takk ❤Så fantastisk fin oppdatering ❤❤❤ fine lille da! Nyt det, kos deg!!
Jah!! Håper tida kommer til å gå fortere fra nå avFin oppdatering, tenk at du allerede er 12 uker på vei
Iiiih ❤Fine lille mini-ConCon