13+4
Ok jeg vet at det egentlig er alt for tidlig fordi alle sier at man ikke skal kunne kjenne babyen før mellom uke 16-25 med førstemann, men jeg sverger det er noe jeg kjenner inni der noen ganger når jeg sitter/ligger helt i ro og kjenner etter.
Noen ganger kjenner jeg at det er en luftboble fordi når en sånn boble sprekker så kjenner jeg det over et større område pluss at jeg hører det ofte også.
Men dette er annerledes, fordi det er på et mindre mer konsentrert område.
Det er veldig svakt, og ikke ofte, men det er .... noe.
Og jeg HAR så lyst til at det skal være babyen jeg kjenner og ikke bare innbilning. Eller ønsketenkning.
Kan det være det jeg kjenner?
Noen ganger er det som en bitteliten strykning inni der over kanskje en cm eller noe, svakt så klar. Andre ganger er det som et bittelite dult på et bestemt område. Og det er alltid kanskje 6-8 cm nedenfor navlen.
For de av dere som har kjent bevegelser i uke 13-14 før, hvordan kjentes det ut? Kan det være det jeg kjenner? ❤
Spennende! Da jeg var mellom uke 13 og 14 kjentes det ut som jeg hadde leamus nederst i magen. Det varte ikke lenge, tre dunk etter hverandre. Veldig spennende, og kanskje var det minien. Er jo ikke umulig