Den ser jo veldig fin ut og fantastisk med såpass mye rabatt! :) Foreldrene dine synes helt sikkert det er stas å kunne kjøpe vogn, så det betyr sikkert mye for de å kunne bidra på den måten :)

Jada, er veldig fornøyd med navnet :) Det kan jo være dere ender opp med navnet du har tenkt på en stund, bare at samboeren din trenger å modnes litt og se at det ikke er finere navn? :) Skal dere ha et som fungerer på begge språk? Vet det er veldig mange som er opptatt av det når de har to ulike morsmål :)
Ja jeg hadde sikkert villet gjort det samme om jeg hadde vært i deres situasjon, gitt noe til første babyen til datteren min hehe.
Er jo det største som noen gang har skjedd oss. :)

Ja det må være et navn som uttales ganske likt på engelsk og norsk, så dermed blir valgene veldig få. Vil ikke forvirre ungen med alt for stor forskjell på uttalelsene.
 
Ja jeg hadde sikkert villet gjort det samme om jeg hadde vært i deres situasjon, gitt noe til første babyen til datteren min hehe.
Er jo det største som noen gang har skjedd oss. :)

Ja det må være et navn som uttales ganske likt på engelsk og norsk, så dermed blir valgene veldig få. Vil ikke forvirre ungen med alt for stor forskjell på uttalelsene.

Det ville jeg gjort også :) Fikk vogn til førstemann vi også, men denne gangen måtte vi naturlig nok betale selv ;)

Det skjønner jeg. Er vel ganske mange navn som uttales ganske så likt? Selma, Sophia, Sarah, Elinor osv. Spennende tid dere har fremover med valg :)
 
Hvordan går det hos deg? :)
Går fint her. :)
2 uker til oul nå, så håper på å få høre at alt står bra til da. Da er det første gang de skal se på alle organene, hjernen og hjertet osv, ingen har sett på det tidligere. Skjønner ikke hvorfor. Ser at andre på forumet sier at de har sett på sånne ting på tul I uke 12 allerede. Men men. :) satser på at alt er bra.
Kommer sikkert til å oppdatere dagboka uka før eller noe :)
 
Går fint her. :)
2 uker til oul nå, så håper på å få høre at alt står bra til da. Da er det første gang de skal se på alle organene, hjernen og hjertet osv, ingen har sett på det tidligere. Skjønner ikke hvorfor. Ser at andre på forumet sier at de har sett på sånne ting på tul I uke 12 allerede. Men men. :) satser på at alt er bra.
Kommer sikkert til å oppdatere dagboka uka før eller noe :)
Alt er nok helt fint :) :) :) Tenk at du snart skal på OUL, tiden har flydd avgårde :p
 
Alt er nok helt fint :) :) :) Tenk at du snart skal på OUL, tiden har flydd avgårde :p
Jah! Hadde håpa på oul i uke 18 som er uka her, men de satte meg ikke opp før 20+2 så litt senere enn hva som er vanlig i Norge, men det er visst vanlig her i Storbritannia.
Ja tida har faktisk gått relativt fort :) satser på at den fortsetter med det. :)
 
Håper alt er bra med deg og dere :)
Joda her går det fint. :) lå nettopp på sofaen og kjente på at hun romsterte rundt inni der. ❤
Skulle oppdatere forrige uke men så tenkte jeg at jeg venter til dagen jeg har oul som er på onsdag. :) kan liksågodt legge alt inn i et innlegg. :)
Håper det går bra der også. :)
 
20+2 og oul
Og over halvveis :D

Lenge siden jeg har hatt en oppdatering her nå. Har liksom bare utsatt fordi jeg visste jeg skulle ha oul i dag. :)

Alt ser bra ut, det er fortsatt ei jente som gjemmer seg inni der og alt ser friskt og normalt ut. :)
Fikk med et par bilder av føttene hennes som var veldig søtt. :)
20201111_123502.jpg
20201111_123448.jpg

20201111_123523.jpg


Samboer fikk være med og det var veldig spesielt å se så nøye på hjertet og alt annet :)

Veldig glad for at det fortsatt så ut som ei lita jente fordi jeg kjøpte noen rosa klær i går :rolleyes:
20201110_141122.jpg
20201110_141206.jpg
20201110_141221.jpg

Veldig billig på primark her i UK.

Vi har vært i lockdown i over en mnd nå så var godt å få dratt til byen for å handle litt. Dro hovedsakelig for å kjøpe en ny jakke siden min gamle er for liten nå og jeg må ha noe å vokse i. Og så klarte jeg ikke å dy meg når jeg så de søte små rosa klærne ❤

Mamma og stefaren min har også kjøpt en 3in1 vogn
Screenshot_20201111-124224_Messenger.jpg

Det var mer enn halv pris så de insisterte på å spandere på meg den så det satt vi veldig pris på. :)

Har også fått bedside crib av stemora til samboeren.
Og her om dagen stakk mora hans innom med 10 pakker med pampers bleier fordi de var på tilbud :hilarious:

Og jeg kjenner på liv hver dag nå som er veldig koselig. :) det er ikke nok til at samboeren kjenner det noe særlig på utsiden ennå, men den tiden kommer nok snart :)

Så nå er alle ultralyder ferdige, og med mindre jeg bestiller en 4d ultralyd så får vi ikke se henne igjen før hun kommer ut. Men jeg kjenner at behovet for ultralyd har gått ned kraftig etter at jeg starta å kjenne daglige bevegelser. :) så jeg tror det skal gå bra. :)

Så det var den oppdateringen. :)
Håper alle har en fin uke så langt. :)
 
Så koselig og fin oppdatering, ConCon :dummy1: Så fine klær dere har kjøpt til babyen deres :) Og den vognen har jeg jo sett før, men den ser veldig fin ut da. Blir stas å bruke den sikkert :love7 Fine lille jenta deres - såååå søte føtter da! Tenk at hun allerede er så perfekt og bare gjør seg større og klar for å komme ut :)
 
For en fin Oppdatering!❤
Gratulerer med over halvveis, det er stor milepæl, nå gpr det bare en vei og det er mot termin:D
Godt at det forsatt var en jente da, har dere tenkt ut noen navn?:dummy1:
Kjempe søte bilder og klær :love2 Heldig som har primemark altså :hilarious:
Fantastisk følelse å kjenne liv hver dag, mannen får nok kjenne snart han og:D
 
:Heartpink:Heartpink:Heartpink

Så bra at lille tulla har det fint! Og SÅ UTROLIG søte klær! Primark er virkelig noe annnet ja:p Må alltid innom når jeg er i byer som har den:)
 
Så koselig og fin oppdatering, ConCon :dummy1: Så fine klær dere har kjøpt til babyen deres :) Og den vognen har jeg jo sett før, men den ser veldig fin ut da. Blir stas å bruke den sikkert :love7 Fine lille jenta deres - såååå søte føtter da! Tenk at hun allerede er så perfekt og bare gjør seg større og klar for å komme ut :)
Ja realt å ha en vogn som kan vare i så mange år. :)
Gleder meg veldig til å bruke alt sammen :)
Åååh ja, hver gang vi så føttene og fingrene så smelta jeg litt. Nå er det bare å glede seg til å møte henne ❤
 
For en fin Oppdatering!❤
Gratulerer med over halvveis, det er stor milepæl, nå gpr det bare en vei og det er mot termin:D
Godt at det forsatt var en jente da, har dere tenkt ut noen navn?:dummy1:
Kjempe søte bilder og klær :love2 Heldig som har primemark altså :hilarious:
Fantastisk følelse å kjenne liv hver dag, mannen får nok kjenne snart han og:D
Takk ❤
Ja vi ligger mellom 2 navn, et som jeg hadde delvis bestemt meg for siden vi starta å prøve i desember i fjor, og et som samboeren liker veldig godt. Og det han liker har jeg begynte å like mer og mer.
Nevnte navnet han likte til mamma og hun likte det bedre enn det jeg hadde valgt haha. Så får se hva det ender opp med nå.
Har dere bestemt navn?
Hehe ja er glad vi har primark. :) :)
 
:Heartpink:Heartpink:Heartpink

Så bra at lille tulla har det fint! Og SÅ UTROLIG søte klær! Primark er virkelig noe annnet ja:p Må alltid innom når jeg er i byer som har den:)
Ja veldig glad og lettet for at alt så bra ut med henne ❤
Åh ja primark er fantastisk. Er nesten umulig å stikke innom for å kjøpe bare én ting der :hilarious:
 
Så koselig med oppdatering, og så fine bilder av både henne og alt det fine du har kjøpt :) :)
 
Takk ❤
Ja vi ligger mellom 2 navn, et som jeg hadde delvis bestemt meg for siden vi starta å prøve i desember i fjor, og et som samboeren liker veldig godt. Og det han liker har jeg begynte å like mer og mer.
Nevnte navnet han likte til mamma og hun likte det bedre enn det jeg hadde valgt haha. Så får se hva det ender opp med nå.
Har dere bestemt navn?
Hehe ja er glad vi har primark. :) :)

Det er ikke gærnt å stå mellom to navn da, blir spennende å se hva dere ender opp med, det du liker eller han liker best :happy:
Ja, vi har hatt navn klare til både gutt og jente siden vi starta å prøve så var bare å finne ut om det var baby T eller baby L i magen:hilarious:
Det var da baby T :dummy1:
 
Det er ikke gærnt å stå mellom to navn da, blir spennende å se hva dere ender opp med, det du liker eller han liker best :happy:
Ja, vi har hatt navn klare til både gutt og jente siden vi starta å prøve så var bare å finne ut om det var baby T eller baby L i magen:hilarious:
Det var da baby T :dummy1:
Hehe flere som liker å holde det hemmelig fram til ankomst skjønner jeg. :)
Guttenavn hadde vært mer vanskelig om det hadde blitt det. Jentenavn var jeg liksom så bestemte på og han hadde egentlig sagt seg enig men så var det et navn han likte så godt som han ville ha på lista and it's growing on me hehe.
Det er mulig vi ikke vet hvilket vi går for før vi ser henne så. :)
 
Hehe flere som liker å holde det hemmelig fram til ankomst skjønner jeg. :)
Guttenavn hadde vært mer vanskelig om det hadde blitt det. Jentenavn var jeg liksom så bestemte på og han hadde egentlig sagt seg enig men så var det et navn han likte så godt som han ville ha på lista and it's growing on me hehe.
Det er mulig vi ikke vet hvilket vi går for før vi ser henne så. :)

Er mer at det er så gjenkjennelig med navnevalget siden det er så spesielt :hilarious: er bare 8 stkm i Norge som heter det fra før, så holder det på melding eller skjult :p
Hehe, da er det nok et fint navn det også!
Ja, er mange som venter for å se om navnet passer lille :dummy1:
 
Back
Topp