16+0
Privat ultralyd for å finne ut kjønn.
Har gledet meg til denne dagen lenge!
Hadde kjøpt klart klær på nett som kom i posten tidligere idag, som jeg skulle legge fram med ultralyd bilde og enten et rosa eller blått kort som skulle avsløre kjønnet, og skulle ta bilde og legge ut på Facebook (noe jeg har gjort)
Klærne var for store da men, bestilte 0-3 mnd men fikk 3-6 mnd så det var litt dumt, men men. Blir brukt en gang i framtida uansett.
På ultralyden var det samme mann som var veldig trivelig når vi var der 12+0.
Jeg sa at vi hovedsaklig var der for å finne ut kjønnet så om han kunne fokusere på det framfor å måle lengde osv hadde det vært fint. Han ville så klart finne hjertet først noe som kom fram tvert.
alt fint med lille.
Men babyen var nok en gang veldig sta, hadde beina krysset foran området han måtte se, og jeg måtte flere ganger dytte meg opp med beina for å riste på hoftene og magen for å få babyen til å røre på seg.
Men etterhvert ble han mer og mer sikker på hva han så (men de kan jo aldri si 100% så klart før babyen kommer ut sa han), men han sa "jeg er ganske sikker".
Vis vedlegget 338043
Det er ei lite jente!! ❤❤❤
Først var vi litt i sjokk fordi vi har lenge vært så overbeviste om at det var en gutt, og hadde begynt å vennet oss til den tanken, men vi begge ønsket oss jo jente og nå får vi det! ❤ så vi er kjempeglade
Så en lykkelig dag i dag.
Hadde også time hos jordmor og blodprøvene mine så bra ut osv, må levere en urinprøve i mårra hos fastlegen for å sjekke om jeg har urinveisinfeksjon bare, men det er jo ikke krise om jeg har for det er lett å fikse så ingenting jeg bekymrer meg over.
Nå skal jeg kose meg med å se på jenteklær ❤
Håper alle har hatt en fin mandag.