Så fantastisk å lese dette på sengekanten før man sovner :) utrolig bra at alt står bra til :) :) sender over masse gode tanker :) og for et nydelig bilde av lillevsåklart :)
 
11+5 men målt til 12+1, så jeg sier at jeg er 12+0 i dag. :)

Nok en vellykket ultralyd i dag.
Sprell levende baby, sparket og flakset, og fikk høre en nydelig hjertelyd. Det var veldig spesielt siden det er første gangen vi fikk høre den ❤

Vis vedlegget 335534
Glemte å spørre hva det lå på, men jeg kjente igjen lyden fra ultralyder på nett og den hørtes bra ut i mine ører. :)

Skal ha offentlig ultralyd på min første svangerskapskontroll tirsdag neste uke så da får jeg sikkert alle detaljene.

Så nå er hemmeligheten ute. :) venter med å dele på Facebook til vi vet kjønn tenker jeg, men alle nærmeste venner og all familie får/har fått vite det, så lar familien til meg og samboeren ta seg av å dele videre til mindre nærme familie hehe.

Veldig lettet og glad og fornøyd i dag ❤
Så fantastisk dette er! :smiley-angelic003 så glad på dine vegne! Tenk du skal bli mamma!:Heartbigred
 
11+5 men målt til 12+1, så jeg sier at jeg er 12+0 i dag. :)

Nok en vellykket ultralyd i dag.
Sprell levende baby, sparket og flakset, og fikk høre en nydelig hjertelyd. Det var veldig spesielt siden det er første gangen vi fikk høre den ❤

Vis vedlegget 335534
Glemte å spørre hva det lå på, men jeg kjente igjen lyden fra ultralyder på nett og den hørtes bra ut i mine ører. :)

Skal ha offentlig ultralyd på min første svangerskapskontroll tirsdag neste uke så da får jeg sikkert alle detaljene.

Så nå er hemmeligheten ute. :) venter med å dele på Facebook til vi vet kjønn tenker jeg, men alle nærmeste venner og all familie får/har fått vite det, så lar familien til meg og samboeren ta seg av å dele videre til mindre nærme familie hehe.

Veldig lettet og glad og fornøyd i dag ❤
Sååå fint ul bilde! Og gratulerer med å få høre nydelig hjertelyd :Heartpink Tror det er det jeg gleder meg aller aller mest til med hele graviditeten. Første gang vi får høre hjertelyd! Det virker så spesielt.

Gøy å bli satt frem og da!
 
Sååå fint ul bilde! Og gratulerer med å få høre nydelig hjertelyd :Heartpink Tror det er det jeg gleder meg aller aller mest til med hele graviditeten. Første gang vi får høre hjertelyd! Det virker så spesielt.

Gøy å bli satt frem og da!
Tusen takk❤ Åh ja gleda meg spesielt til denne ultralyden fordi jeg håpa på at vi fikk høre det. Og så var jo samboeren med denne gangen så det var ekstra spesielt. ❤
 
For et fint bilde du hadde fått! Tenk at du er 12 uker allerede:Heartred
 
For et fint bilde du hadde fått! Tenk at du er 12 uker allerede:Heartred
Takk ❤ ja føler at jeg juksa meg et par dager fram hehe :) men veldig godt å komme over den milepælen :)

Spent på å lese hvordan det har gått med deg når du legger ut :)
 
Så fantastisk fin oppdatering ❤❤❤ fine lille da! Nyt det, kos deg!!
 
Back
Topp