Ammetråd *sjekk inn hver gang du ammer*

Klokka er 00:56 og vi ammer på venstre pupp i senga... Lille har enda ikke sovnet og nesten ikke hatt blund på øynene i hele dag... Har hengt på puppen omtrent 24-7 de siste 2-3 dagene...

04.19
Ammer på venstre pupp som jeg våknet av var full samtidig som den lille våknet.

Kl 09.05, høyre pupp i senga. Sålenge det er mørkt i rommet og puppen er nær tror jeg lillebror kan sove hele dagen. :o :) passer meg fint for føler meg aldri uthvilt. :P

04.01, venstre pupp i senga. Skulle ønske Lillemor sov litt lenger i strekk på nattestid. Føler jeg ikke gjør noe annet på natta enn å amme. I kveld amma hun 45 min så jeg fikk trua på litt lang søvn for meg også, rakk å sove 30 min før det var på'n igjen :p

06:22 og vi ammer på høyre side i senga. Lillegull har begynt å være våken på kvelden, men sovna halv ett og sov til nå!!! Nesten 6 timer det...

07.01, høyre pupp i senga. Siden sist har vi skiftet 2 bæsjebleier og lille har sovet, i armene mine så jeg har ikke sovet på en del timer. Satser på at hun vil sove litt mer så jeg får sneket til meg noen timer jeg også.

06:22 og vi ammer på høyre side i senga. Lillegull har begynt å være våken på kvelden, men sovna halv ett og sov til nå!!! Nesten 6 timer det...

Så deilig! :) Her tror jeg det lengste strekket vi har hatt er 3,5 time en gang. Håper hun her også ser gleden i å sove i lengre strekk snart.

Ammer på høyre og ser på tv. Og tenker på natta som har vært ganske trøblete. Sovnet ikke før rundt ett og ny runde med amming kl 4. Vi sov på sofaen, da har jeg mer kontroll og får slappet skikkelig av mens hun spiser.

Og takket være at mannen leverte i bhgen i dag fikk jeg en ekstra time søvn <3

04.01, venstre pupp i senga. Skulle ønske Lillemor sov litt lenger i strekk på nattestid. Føler jeg ikke gjør noe annet på natta enn å amme. I kveld amma hun 45 min så jeg fikk trua på litt lang søvn for meg også, rakk å sove 30 min før det var på'n igjen :p
Høres ut som dere har en økeperiode på gang ;)

Høyre pupp mens vi slapper av i sofaen etter en tur på treningssenteret:)

Det tenkte jeg i går natt også, for da var det enda verre. Men på dagtid var det kun like hyppig som det pleier. Har vel kun økenetter hun her da :p

Her tror jeg vi også har hatt et par dager med øking av produksjonen :p men her har det vært på dagtid, på natta har han sovet og jeg har ligget med kraftig melkespreng :p

Det tenkte jeg i går natt også, for da var det enda verre. Men på dagtid var det kun like hyppig som det pleier. Har vel kun økenetter hun her da :p
Det varierer nårtid på døgnet de velger å øke. ;)

Kl 16.25, venstre pupp i sofaen. Har vært på farta hele dagen: hos kiropraktor, innom jobben til mannen og vist fram vidunderet og så på barseltreff. Stuptrøtt begge to nå. :P

02.39 høyre bryst, sitter i senga og er rimelig klar for mer søvn !

Back
Topp