Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
06:22 og vi ammer på høyre side i senga. Lillegull har begynt å være våken på kvelden, men sovna halv ett og sov til nå!!! Nesten 6 timer det...
Så deilig! Her tror jeg det lengste strekket vi har hatt er 3,5 time en gang. Håper hun her også ser gleden i å sove i lengre strekk snart.
Høres ut som dere har en økeperiode på gang04.01, venstre pupp i senga. Skulle ønske Lillemor sov litt lenger i strekk på nattestid. Føler jeg ikke gjør noe annet på natta enn å amme. I kveld amma hun 45 min så jeg fikk trua på litt lang søvn for meg også, rakk å sove 30 min før det var på'n igjen
Høres ut som dere har en økeperiode på gang
Det tenkte jeg i går natt også, for da var det enda verre. Men på dagtid var det kun like hyppig som det pleier. Har vel kun økenetter hun her da
Det varierer nårtid på døgnet de velger å øke.Det tenkte jeg i går natt også, for da var det enda verre. Men på dagtid var det kun like hyppig som det pleier. Har vel kun økenetter hun her da
Høyre pupp 08.08
Hva skjer? En mating kl. 4 og en kl.8? Luksus!
Samme her! Første gang på snart 4 uker at jeg føler meg uthvilt på morran. Deilig