marsdrøm <3
Forelsket i forumet
Klokka er 20:13 å venstre pupp Kveldsmaten før det blir natta
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
05.34 venstre. Sov frem til nå. Utrolig deilig. Lenge siden hun har sovet mer enn 3-4 timer i strekk.
Men når tar dere opp lille for å amme? Jeg tar opp hu her når jeg våkner av at hun er urolig, tar hodet frem og tilbake, promper masse, putter hendene i munn. Men hun gråter ikke, og er ofte fremdeles i halvsøvne. Jeg bare antar at hun vil ha mat fordi det er en stund siden sist.
Så gøy når man ser framgang! kos deg masse videreEn liten seier i dag da vi fikk lagt lillegutt uten at han måtte ha flaske! Holdt med kun pupp! den siste måneden (om ikke lenger) fikk han 1 flaske ca kl 13 og 1 flaske før vi la han ved 22 tiden. Har pumpet og stått på for å øke produksjonen og lagt han til annenhver time og oftere, for et par uker siden trengte han ikke lenger flaska på dagen og for første gang i dag holdt det med pupp. Måtte ligge en stund men allikevel! krysser fingrene for at han ikke våkner og vil ha mer med en gang nå da!
Så gøy når man ser framgang! kos deg masse videre
Det gjør det helt sikkert! Jeg sliter med motsatt, altså overproduksjon så mye kosligere når puppen er bløt og lille kan kose seg med maten istedenfor å stresse med å svelge unnaTakk! Ja deilig å se at det man jobber for hjelper! håper det varer bare!
Det gjør det helt sikkert! Jeg sliter med motsatt, altså overproduksjon så mye kosligere når puppen er bløt og lille kan kose seg med maten istedenfor å stresse med å svelge unna
Haha, da hadde jeg også rømt!O3+ høyre.
Lillebror våknet pga storebror og pappa bråket så fælt og kom og la seg i vår seng. Storebror snorker (skal opereres), så nå har jeg lagt meg på barnerommet, mens gutta tydeligvis sover godt med far i snøfting, pust pes, snork. Det klarer ikke jeg altså.
Joda prøvd det og hjalp litt men har syntes ammete har hjelpi litt på lufta hennes så har drikki en kopp om dagen og da fyller det seg fort opp får ikke pumpa nå jeg, har fått trøskeJa det kan jeg skjønne! Her har jeg akkurat nå, litt kjedelig hvis jeg trenger å pumpe ekstra og fryse ned til noe jeg evt skal, men er glad for at jeg slipper over produksjon også. Men det bør jo stabilisere seg andre veien også vel? At du får passe og ikke for mye? Har du lest om heltømming og intervall amming på ammehjelpen.no? Dett skal hjelpe på overproduksjon
Så deilig! Hvordan går det i varmen? Vi har hatt en dag med 25 grader i sommer og lillebror var sur og utilpass hele dagen. Jeg var så glad når det var 15 grader igjen neste dag.10.00 høyre pupp
Sitter i stuen i Spania og koser meg
Joda prøvd det og hjalp litt men har syntes ammete har hjelpi litt på lufta hennes så har drikki en kopp om dagen og da fyller det seg fort opp får ikke pumpa nå jeg, har fått trøske
Har kutta ut alt nå, ammete, minifom etc for føler ikke noe hjelper likevel..Huff det er sikkert ikke noe godt, fått noe for det? skjønner godt at du drikker ammete da
Har han gård? så morro for de små da!Kl 11.09 høyre pupp. Sitter i en stol hos min pappa i Lofoten.
Storesøster var våken kl 05, og sovna igjen kl 10. Når hun våkner skal vi ut og mate grisungene og hente egg fra hønene.