Ammetråd *sjekk inn hver gang du ammer*

Ja da kan jeg tenke meg det er stas å besøke bestefar gitt :) en husker jo selv som liten hvor gøy det var med dyr! :D
Ja, samme her, synes egentlig fortsatt det er gøy. Synd jeg hele tiden har den babyen på puppen så jeg ikke får stelt dyrene :P

Har kutta ut alt nå, ammete, minifom etc for føler ikke noe hjelper likevel..
Ja har fått sånn mycostatin (fikk dessverre den med sukker) og kjøpte canesten som jeg smører på puppene.. Vært litt opp og ned, men føler hvertfall at puppene er litt bedre, ikke så intense smerter :)

Huff hørtes ikke godt ut! Håpe canesten fungerer så du blir kvitt det :) hmm nei ikke noe vits i å bruke hvis man allikevel ikke føler at det hjelper :/

Huff hørtes ikke godt ut! Håpe canesten fungerer så du blir kvitt det :) hmm nei ikke noe vits i å bruke hvis man allikevel ikke føler at det hjelper :/
Da er mini lagt etter mye gråting.. Det var visst bæsj i gjære som gjorde hu grinete tipper jeg :) kom den rennende suppa her mens jeg ammet :P satse på å få sove natta gjennom nå! :)

Forsøkte å legge henne etter at hun sovnet på puppen i ti-tiden. Sov i ca 20min. Så vogga jeg henne i kanskje 15min, men hun våknet etter ca 10min.

Så da er det nattammingen nå23.40. Kan ikke skjønne hvordan hun noen gang skal kunne sovne og forbli sovende i syv-tiden.

Her sovna lille kl 20 og sov til kl 01!! Amma og sovna igjen ved 2 tiden i sin egen seng og sover fortsatt! Jeg derimot har fått 4 timer sammenhengende søvn (ingen vane) og får ikke sove mer * er det mulig* :p

Ammer igjen. Ikke sovet mer enn tre timer om gangen i natt. Hun har vært skikkelig urolig og sluppet noen drøye fiser. Trøtt!!!

Forsøkte å legge henne etter at hun sovnet på puppen i ti-tiden. Sov i ca 20min. Så vogga jeg henne i kanskje 15min, men hun våknet etter ca 10min.

Så da er det nattammingen nå23.40. Kan ikke skjønne hvordan hun noen gang skal kunne sovne og forbli sovende i syv-tiden.
Plutselig en dag skjer det bare. Når hun er moden for det ;)

Vår eldste tok seg alltid bare en dupp i senga da vi la henne kl 20. Våkna alltid igjen kl 21. Helt frem til hun var 6-7 måneder, plutselig en dag sov hun videre og hadde tatt kveld da kl 20. :)

19.09 høyre pupp
Sitter inne i aircondition og gir deg en dobbelpupp etter noen timer på strand og kafe. Du har til og med badet litt i plaskebassenget ditt når du kom hjem.

04.30.. ammer høyre pupp. 3 gangen gangen siden kl 00.00. Kjenner jeg er såååå trøtt og skulle virkelig ønske at lillegutt snart kunne sove natta gjennom... I hvertfall med bare 1-2 amminger! *sliten*

Aner ikke hvor mange ganger vi ammet i natt, men det må ha vært mange runder for jeg våkna av at lillebror lå en dam av tiss. :o DA har han spist mange ganger. :P

Kl 13.45 og lillebror har sovna på puppen.

Mange sier babyene deres slutta å sovne ved puppen da de var 3-4 mnd. Vel, han her er 4 mnd i morgen og skal han sove må han enten ammes, bæres eller trilles i søvn. :P

Koselig da :)

Kl 13.45 og lillebror har sovna på puppen.

Mange sier babyene deres slutta å sovne ved puppen da de var 3-4 mnd. Vel, han her er 4 mnd i morgen og skal han sove må han enten ammes, bæres eller trilles i søvn. :P

Koselig da :)
Min å sovner hver natt når han ammes, ammes 1-2 ganger om natten... Men ellers så er han våken når han får pupp ja :-)

Kl 15.00 ammet i båten på tur i solskinn! Sovna ved puppen og la han ned i senga i båten og der sover han godt til motor dur og bølgeskvalp :D

Back
Topp