Hobbygård med høner og griser, katter og en hundevalp. Stor stas for hun som er nesten 4Har han gård? så morro for de små da!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hobbygård med høner og griser, katter og en hundevalp. Stor stas for hun som er nesten 4Har han gård? så morro for de små da!
Ja da kan jeg tenke meg det er stas å besøke bestefar gitt en husker jo selv som liten hvor gøy det var med dyr!Hobbygård med høner og griser, katter og en hundevalp. Stor stas for hun som er nesten 4
Ja, samme her, synes egentlig fortsatt det er gøy. Synd jeg hele tiden har den babyen på puppen så jeg ikke får stelt dyreneJa da kan jeg tenke meg det er stas å besøke bestefar gitt en husker jo selv som liten hvor gøy det var med dyr!
Har kutta ut alt nå, ammete, minifom etc for føler ikke noe hjelper likevel..
Ja har fått sånn mycostatin (fikk dessverre den med sukker) og kjøpte canesten som jeg smører på puppene.. Vært litt opp og ned, men føler hvertfall at puppene er litt bedre, ikke så intense smerter
Da er mini lagt etter mye gråting.. Det var visst bæsj i gjære som gjorde hu grinete tipper jeg kom den rennende suppa her mens jeg ammet satse på å få sove natta gjennom nå!Huff hørtes ikke godt ut! Håpe canesten fungerer så du blir kvitt det hmm nei ikke noe vits i å bruke hvis man allikevel ikke føler at det hjelper :/
Plutselig en dag skjer det bare. Når hun er moden for detForsøkte å legge henne etter at hun sovnet på puppen i ti-tiden. Sov i ca 20min. Så vogga jeg henne i kanskje 15min, men hun våknet etter ca 10min.
Så da er det nattammingen nå23.40. Kan ikke skjønne hvordan hun noen gang skal kunne sovne og forbli sovende i syv-tiden.
Min å sovner hver natt når han ammes, ammes 1-2 ganger om natten... Men ellers så er han våken når han får pupp jaKl 13.45 og lillebror har sovna på puppen.
Mange sier babyene deres slutta å sovne ved puppen da de var 3-4 mnd. Vel, han her er 4 mnd i morgen og skal han sove må han enten ammes, bæres eller trilles i søvn.
Koselig da