Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hun hadde sikkert våknet mer etterhvert om du ikke hadde tatt henne opp, men du kan jo teste.05.34 venstre. Sov frem til nå. Utrolig deilig. Lenge siden hun har sovet mer enn 3-4 timer i strekk.
Men når tar dere opp lille for å amme? Jeg tar opp hu her når jeg våkner av at hun er urolig, tar hodet frem og tilbake, promper masse, putter hendene i munn. Men hun gråter ikke, og er ofte fremdeles i halvsøvne. Jeg bare antar at hun vil ha mat fordi det er en stund siden sist.
05.34 venstre. Sov frem til nå. Utrolig deilig. Lenge siden hun har sovet mer enn 3-4 timer i strekk.
Men når tar dere opp lille for å amme? Jeg tar opp hu her når jeg våkner av at hun er urolig, tar hodet frem og tilbake, promper masse, putter hendene i munn. Men hun gråter ikke, og er ofte fremdeles i halvsøvne. Jeg bare antar at hun vil ha mat fordi det er en stund siden sist.
Jeg orker ikke våkne ordentlig og ta henne opp før hun faktisk våkner, men som regel er det bare noen minutter etter at hun begynner å kave.05.34 venstre. Sov frem til nå. Utrolig deilig. Lenge siden hun har sovet mer enn 3-4 timer i strekk.