02:09 og venstre pupp i senga. Lillegull har sovet ca fire timer til nå... Kiropraktortime igjen i morgen tidlig
Hvordan går det etter kiropraktor timene?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
02:09 og venstre pupp i senga. Lillegull har sovet ca fire timer til nå... Kiropraktortime igjen i morgen tidlig
Hvordan går det etter kiropraktor timene?
Gikk veldig fint. Synes han ble mye roligere og fikk ut lufta nye lettere. Har hatt tre tiner til sammen. I går var siste og kiropraktoren mente det da var bare "finjustering", og at han var nesten helt bra. Var likevel veldig urolig i går kveld og dagen før med mye pressing og tydelig at han strevde med noe. I dag er han roligere igjen nå har jeg også glemt semperdråpene de to siste dagene, så det kan kanskje også ha en sammenheng... Hvordan går det med dere?
Så bra! Her er han ganske ille med pressing en enda, driver nå å prøver på å se om det er melk han ikke tåler, krysser fingre for at han blir bedre! Vært hos kiropraktor, osteopat og fysioterapeut uten at det har hjulpet så enten er det umodne tarmer eller så kanskje han ikke tåler melk :/ håper uansett han blir bedre! :/
Har du kutta ut all melk i din kost? Har har perioder her med mye pressing, men er også veldig mye roligere og tilfreds i lange perioder så jeg tror den siste biten skyldes umodne tarmer... Håper det "bare" er det hos dere også og at det snart går over
Gikk veldig fint. Synes han ble mye roligere og fikk ut lufta nye lettere. Har hatt tre tiner til sammen. I går var siste og kiropraktoren mente det da var bare "finjustering", og at han var nesten helt bra. Var likevel veldig urolig i går kveld og dagen før med mye pressing og tydelig at han strevde med noe. I dag er han roligere igjen nå har jeg også glemt semperdråpene de to siste dagene, så det kan kanskje også ha en sammenheng... Hvordan går det med dere?
Alle spedbarn er født med "umodne" tarmer. Magene deres er ikke vant til å fordøye mat og det medfører mye luftplager og magevondt de første 3 månedene. Så alle spedbarn har i noen grad magetrøbbel, luftplager og presser og styrer mye for å få ut lufta.Så bra! Her er han ganske ille med pressing en enda, driver nå å prøver på å se om det er melk han ikke tåler, krysser fingre for at han blir bedre! Vært hos kiropraktor, osteopat og fysioterapeut uten at det har hjulpet så enten er det umodne tarmer eller så kanskje han ikke tåler melk :/ håper uansett han blir bedre! :/
Alle spedbarn er født med "umodne" tarmer. Magene deres er ikke vant til å fordøye mat og det medfører mye luftplager og magevondt de første 3 månedene. Så alle spedbarn har i noen grad magetrøbbel, luftplager og presser og styrer mye for å få ut lufta.
Lillebror kan presse og kreste så han blir rød i toppen. Høres forferdelig ut når han holder på. Men vet at det vil gå over, og all verdens behandling vil dessverre ikke hjelpe tarmene å modnes fortere.
Alle spedbarn er født med "umodne" tarmer. Magene deres er ikke vant til å fordøye mat og det medfører mye luftplager og magevondt de første 3 månedene. Så alle spedbarn har i noen grad magetrøbbel, luftplager og presser og styrer mye for å få ut lufta.
Lillebror kan presse og kreste så han blir rød i toppen. Høres forferdelig ut når han holder på. Men vet at det vil gå over, og all verdens behandling vil dessverre ikke hjelpe tarmene å modnes fortere.
Ja prøvde uten melk i 8 dager, synes det hjalp, spiste iskake i en bursdag å da syns jeg han ble verre. Så prøver nå å kutte ut alt igjen over en litt lengre periode for å se om han da blir bedre igjen huff ja håper han slipper å bli så ille stakkars, syns så synd på han han nærmer seg jo 3 måneder så håper de umodne tarmene blir mer modne snart! Men han er jo 1 måned for tidlig også.. :/
Kan ikke ha vært sukkeret i kaka da? Jeg merker at lille blir værre om jeg spiser mye sukker...
Får håpe melkekutt er tingen! Eldste vår hadde kolikk. Der hjalp ikke kiropraktor men når jeg kuttet alt med melkeprotein så fikk vi en ny baby.Ja hvis det er umodne tarmer, da må det nesten bare ta den tida det trenger men siden lille ble tatt med vakum var det absolutt verdt å ta en tur til behandling. Selv om det desverre ikke hjalp på luft plager er han i hvertfall ikke stiv i nakken lenger synes det er ille når han nesten ikke sover på dagen pga magevondt. Da prøver jeg hva det måtte være klarer liksom ikke å slå meg til ro med at det er vanlig å ha så mye vondt når han nesten ikke sover på dagen hatt timer på HS der de anbefalte behandling da de så hvor ille han er. Håper det går seg til snart enten det blir bedre med å kutte ut melk i kosthold eller at det går seg til selv
Huff, slitsomt med sånne dager! Vi hadde to sånne uker, og med mindre jeg tar han i vogna å går ut så henger han i puppen støtt hele dagen.Høyre, venstre, høyre, venstre og gjenta har det vært i hele dag trenger en pause snart
Får håpe melkekutt er tingen! Eldste vår hadde kolikk. Der hjalp ikke kiropraktor men når jeg kuttet alt med melkeprotein så fikk vi en ny baby.
Har prøvd å øke produksjonen i 4 uker nå med pumping og hyppig amming. Begynner å bli dritt lei, men heldigvis begynner det å gi resultater tror jeg snart kan kutte ut tillegget siden han har gått opp 800 g på to ukerHuff, slitsomt med sånne dager! Vi hadde to sånne uker, og med mindre jeg tar han i vogna å går ut så henger han i puppen støtt hele dagen.
Da får han iallfall nok mat nåHar prøvd å øke produksjonen i 4 uker nå med pumping og hyppig amming. Begynner å bli dritt lei, men heldigvis begynner det å gi resultater tror jeg snart kan kutte ut tillegget siden han har gått opp 800 g på to uker