Ammetråd *sjekk inn hver gang du ammer*

Sitter å ammer på venstre pupp nå kl. 08.45. Etter litt om og men tok han endelig skikkelig tak. Alt han trengte denne gang var en finger å holde i

12:44 og vi sitter på møte og ammer på høyre side. Lille hyler hver gang han blir lagt i vogna, så skal vi få gjort noe blir deg soving på brystet og pupping resten av dagen :) men det er helt greit :) kjedelig å ligge i vogna når den ikke beveger seg :p

Han var litt stiv i bekkenet og hadde en låsning i nakken. Skal tilbake igjen på fredag. Tror det har hatt en virkning for han var veldig rolig hele kvelden. Sov masse fra vi dro derfra og litt utover og så lys våken til klokka var nærmere 01:00 i natt. Våkna i halv fem tiden og da hadde han tydelig vondt igjen, men kommer mye mer luft ut nå, og han hadde tidenes bæsjebleie, så jeg har tro på dette :)

Så godt å høre at det kanskje har en virkning! Krysser fingrene for dere!! :)

Kl 15.40 og vi ammer på venstre side i sofaen hjemme. Har vært på første barseltreff, veldig koselig. :) men jeg satt med lillebror til puppen hele tiden ellers laga han så mye lyd. :P

Så godt å høre at det kanskje har en virkning! Krysser fingrene for dere!! :)

Tusen takk! Ser ut til at han fortsatt er litt bedre... Ikke helt bra, men han får iallfall ut mer luft nå :) gleder meg til å se videre ved flere behandlinger :)

Kl 15.40 og vi ammer på venstre side i sofaen hjemme. Har vært på første barseltreff, veldig koselig. :) men jeg satt med lillebror til puppen hele tiden ellers laga han så mye lyd. :P

Så koseli med barseltreff... Håper vi også får barselgruppe... Hyggelig å være sammen med andre i samme situasjon :)

Tusen takk! Ser ut til at han fortsatt er litt bedre... Ikke helt bra, men han får iallfall ut mer luft nå :) gleder meg til å se videre ved flere behandlinger :)

Så koseli med barseltreff... Håper vi også får barselgruppe... Hyggelig å være sammen med andre i samme situasjon :)
Ja, veldig koselig! :) Vi var 12stk, og 11 av babyene var født iløpet av samme uke i april. :) Arrangert via helsestasjon. Jeg fikk dato for barselgruppe da HS var på hjemmebesøk. ;)

Ja, veldig koselig! :) Vi var 12stk, og 11 av babyene var født iløpet av samme uke i april. :) Arrangert via helsestasjon. Jeg fikk dato for barselgruppe da HS var på hjemmebesøk. ;)

Fikk du så tidlig ja... Så for meg å få når vi var på kontroll da han var fire uker, men hørte ikke noe da og kom ikke på å spørre så håper på 6 ukers kontrollen... :)

Deilig at man kan være så avslappet ift puppene på barseltreff! ;) Jeg skal på første barseltreff i morgen, gleder meg! Håper mini er i humør til det! :p

Ift trådens tema.. Skal amme høyre pupp når mini våkner! Hehe.. Er 3,5 time siden forrige amming, så det skjer nok snart! Pleier å være 2-3 timer mellom hver gang ;)

23.05
Venstre pupp i et forsøk på st han spiser seg trøtt. Pappa snorker forsiden av oss

Deilig at man kan være så avslappet ift puppene på barseltreff! ;) Jeg skal på første barseltreff i morgen, gleder meg! Håper mini er i humør til det! :p

Ift trådens tema.. Skal amme høyre pupp når mini våkner! Hehe.. Er 3,5 time siden forrige amming, så det skjer nok snart! Pleier å være 2-3 timer mellom hver gang ;)
Han her var i humør sålenge han fikk ligge med puppen i munnen hele tiden :P ;) Høy puppefaktor på barseltreff ;)

Kl 23.40. Ammer på høyre bryst i senga. Lille matvraket blir ikke mett og er på tredje pupp dette måltidet. :P

05:35 og ammer på venstre pupp i senga. Lillegull har villet ligge på puppen og spise nesten hele natta.

Kl. 06.47. Ammer fra venstre pupp i senga. Mini har for første gang sovet gjennom hele natta. Wihuu :D

09:03 og ammer på venstre side i sofan... Nå har vi hatt et par netter med veldig lite søvn så tror trilleturen i dag utgår til fordel for et par timer på øyet litt senere i dag :p

09.05, venstre pupp i senga. Herlig med en baby som sover sålenge jeg ligger i senga sammen med han. I det øyeblikket jeg står opp våkner han. :P

15.50, venstre pupp. Men nå tar han alltid begge i et måltid, så han vil nok ha høyre også snart.

Idag har vi vært 4 timer på shopping. Hadde "bare" 3 ammepauser på den turen. :P

Veldig deilig å ha overskudd igjen til å gjøre ting som å gå på kafé og dra på shopping. :D

07:50, venstre. Her måtte jeg til med pumpe i dag, hatt/ har sinnsykt spreng siden i går kveld. Han har økt melkeprod, men har sovet et par timer i slengen på natta, så jeg har ligget og lekket og blitt marinert i melk...

Da er nattens ammemaraton over. 11 timer har han hatt puppen i munnen!!:dead:

Back
Topp