Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Han var litt stiv i bekkenet og hadde en låsning i nakken. Skal tilbake igjen på fredag. Tror det har hatt en virkning for han var veldig rolig hele kvelden. Sov masse fra vi dro derfra og litt utover og så lys våken til klokka var nærmere 01:00 i natt. Våkna i halv fem tiden og da hadde han tydelig vondt igjen, men kommer mye mer luft ut nå, og han hadde tidenes bæsjebleie, så jeg har tro på dette
Så godt å høre at det kanskje har en virkning! Krysser fingrene for dere!!
Kl 15.40 og vi ammer på venstre side i sofaen hjemme. Har vært på første barseltreff, veldig koselig. men jeg satt med lillebror til puppen hele tiden ellers laga han så mye lyd.
Ja, veldig koselig! Vi var 12stk, og 11 av babyene var født iløpet av samme uke i april. Arrangert via helsestasjon. Jeg fikk dato for barselgruppe da HS var på hjemmebesøk.Tusen takk! Ser ut til at han fortsatt er litt bedre... Ikke helt bra, men han får iallfall ut mer luft nå gleder meg til å se videre ved flere behandlinger
Så koseli med barseltreff... Håper vi også får barselgruppe... Hyggelig å være sammen med andre i samme situasjon
Ja, veldig koselig! Vi var 12stk, og 11 av babyene var født iløpet av samme uke i april. Arrangert via helsestasjon. Jeg fikk dato for barselgruppe da HS var på hjemmebesøk.
Kl 15.40 og vi ammer på venstre side i sofaen hjemme. Har vært på første barseltreff, veldig koselig. men jeg satt med lillebror til puppen hele tiden ellers laga han så mye lyd.
Han her var i humør sålenge han fikk ligge med puppen i munnen hele tiden Høy puppefaktor på barseltreffDeilig at man kan være så avslappet ift puppene på barseltreff! Jeg skal på første barseltreff i morgen, gleder meg! Håper mini er i humør til det!
Ift trådens tema.. Skal amme høyre pupp når mini våkner! Hehe.. Er 3,5 time siden forrige amming, så det skjer nok snart! Pleier å være 2-3 timer mellom hver gang