Ammetråd *sjekk inn hver gang du ammer*

Han her sover så lenge jeg sover, våkner først når vi kommer ut av det mørke soverommet. ;)

Har forsøkt å amme han i senga og legge han tilbake igjen, men han vil ikke sove mer... Som regel går vi ut en gang mellom 10 og 12 og da kan han sove i mange timer så lenge vogna er i bevegelse...

1800 . Sitter i sofaen. Er så varmt at vi renner bort. Lille har akuratt bada og spørt han inn med krem. Masse svette utslett stakkars :( ikkje like enkelt med fint vær for oss med små babyer. Snitt på 25 grader i skyggen fra kl 0900.. Sikkert 40 grader i sola..

Har forsøkt å amme han i senga og legge han tilbake igjen, men han vil ikke sove mer... Som regel går vi ut en gang mellom 10 og 12 og da kan han sove i mange timer så lenge vogna er i bevegelse...
Høres slitsomt ut om man ikke har sovet noe særlig om natta. :confused: Jeg får ikke hvilt noe særlig på dagen, foreløpig, så da er det godt at han sover like lenge som jeg. :)

Høres slitsomt ut om man ikke har sovet noe særlig om natta. :confused: Jeg får ikke hvilt noe særlig på dagen, foreløpig, så da er det godt at han sover like lenge som jeg. :)

Litt slitsomt... Han sover en del på natta, men er jo veldig avbrutt søvn når det er 2-3 timer mellom hver gang han er våken... Vi er mye ute på dagtid også så blir ikke så mye søvn da... Hender jeg bikker over på sofaen på kvelden :p

Litt slitsomt... Han sover en del på natta, men er jo veldig avbrutt søvn når det er 2-3 timer mellom hver gang han er våken... Vi er mye ute på dagtid også så blir ikke så mye søvn da... Hender jeg bikker over på sofaen på kvelden :p
Noen gang må man jo sove ja. Hender jeg tar meg en times blund før leggetid for å lade opp til natta. :P

Kl 19.15, venstre pupp i sofaen. Hører på 3-åringen som vrææææler etter mamma på badet, men her sitter jeg puppefast i sofaen. :oops: Pappaen gjør så godt han kan stakkar, men ikke lett når begge ungene bare vil ha mamma.

04:45 og vi sitter i senga og ammer for tredje gang denne natta... Jeg er stuptrøtt, sitter å hører på regnet som høljer ned utenfor og er spent på kiropraktor time til lille i dag... Må bare sove litt først :p

06:35 ammer høyre pupp. Våkna 04:44 av en sulten gutt, startet å amme da.. Så sovna jeg under amminga, og da sovna han og :P så nå prøver vi på nytt her ;-) håper han er mett snart! Vil sove mer ..

6.45 Det ammes, igjen. Vært oppe annahver time i natt... Nå må de snart være ferdige å drikke så vi får sove litt til utpå morgenkvisten før storesøster og mann våkner...

09:06 og vi sitter i sofan å ammer... Vært mye våken og med mye magevondt i natt. Snart klar for besøk på kirkekontoret og kiropraktortime for lille :)

6.45 Det ammes, igjen. Vært oppe annahver time i natt... Nå må de snart være ferdige å drikke så vi får sove litt til utpå morgenkvisten før storesøster og mann våkner...
Er de sultne på likt? Hvis ikke så blir du vel aldri ferdig å amme?

Er de sultne på likt? Hvis ikke så blir du vel aldri ferdig å amme?
Heldigvis pleier de våkne på likt. Hvis bare en våkner er det somregel for kos, og hvis det er tid for stort måltid i nær fremtid for begge så skifter vi bleie på de for å vekke begge så de spiser samtidig.

Heldigvis pleier de våkne på likt. Hvis bare en våkner er det somregel for kos, og hvis det er tid for stort måltid i nær fremtid for begge så skifter vi bleie på de for å vekke begge så de spiser samtidig.
Lurt. Ellers blir du vel aldri ferdig å amme? Synes selv jeg alltid sitter med puppen ute, og jeg ammer bare en. ;)

Kl 17.15, høyre pupp i sofaen. Har faktisk hatt litt pauser innimellom slagene idag, opp mot en time uten mat av gangen. :)

18:37 og akkurat Amma på venstre side. Vært å trilla i temperatur som iallfall ikke minner om sommer, og lille har vært hos kiropraktor.

Kl 04.55, høyre bryst. Har akkurat bytta bæsjebleie og pysjamas på lillebror. Han tissa og bæsja mer på stellebordet og da gikk pysjen med. Etter skift var han veldig våken så prøver nå å amme i søvn. :P

05:27 ammer venstre bryst. Er såååå trøtt og føler at jeg har vært våken i 3 døgn. Lillevenn var veldig sutrete og slo seg til ro ganske sent. Stresser ltt v puppen nå, fiser og styrer litt

06.56. Ammer høyre bryst. Lille har hatt to forferdelige dager med MYE skriking og gråt. Sovna i går kveld kl 22 og sov til 05.30 i dag! Han må ha vært kjempe sliten! Håper dagen i dag blir bedre!. Var en tur på Kalnes for ekstra kontroll på høyre hofte, heldigvis alt bra! Kan babyer bli bilsyke?

Håper kiropraktor time hjelper for dere! :) gi en oppdatering siden, så vi får høre om det hadde noen virkning :)

Han var litt stiv i bekkenet og hadde en låsning i nakken. Skal tilbake igjen på fredag. Tror det har hatt en virkning for han var veldig rolig hele kvelden. Sov masse fra vi dro derfra og litt utover og så lys våken til klokka var nærmere 01:00 i natt. Våkna i halv fem tiden og da hadde han tydelig vondt igjen, men kommer mye mer luft ut nå, og han hadde tidenes bæsjebleie, så jeg har tro på dette :)

Back
Topp