06:15 ammer høyre pupp. Han har sovet i 4,5t! Lurer om denne fine overraskelsen med at han sover lengre på natt, blir å vedvare bleieskift etterpå nå og så litt pupping på venstre bryst. Det sprenger ..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Typisk! Sånn er det her også, når han først har stått opp legger han seg ikke igjen. Måtte være streng en dag han hadde vært oppe mesteparten av natta og sende han i seng mens mini sov.10:20, venstre. Svigers er her og leker med eldste, fordi min mann ville sove. Men han klarer jo aldri gå legge seg ha-ha. Sånn er det hver gang.
Jeg ligger og kulern litt jeg da, han får takke seg sjælTypisk! Sånn er det her også, når han først har stått opp legger han seg ikke igjen. Måtte være streng en dag han hadde vært oppe mesteparten av natta og sende han i seng mens mini sov.
Så bra at du fikk de ferdige!21:07 og venstre pupp... Fortsatt i sofan og jobbsøknadene er levert
21.23 og tilbake på venstre pupp. Har bytta litt frem og tilbake den siste timen. Nå snorker han med meg som smokk.
Samme som her det, om kvelden skal man visst sove med puppen i munnen.21:45 og her er vi også tilbake på venstre bryst, men her er det ikke mye spising, men heller kos... Sovner ved puppen, men våkner illsint om jeg forsøker å flytte han
04.40, høyre bryst i senga. Lillebror har sovet over 4 (!!!) timer uten mat. ...men jeg sovna med høyrepuppen ute.
Helt fantstisk med litt sammenhengende søvn ja! Kom oss jo ut av senga før 10 idag07:36 og vi er oppe og sitter i sofan og ammer på venstre pupp. Her sov også lille fem timer i strekk i natt. Kan ikke tro det spiste litt og så et par timer til... Er jo rene luksusen
Helt fantstisk med litt sammenhengende søvn ja! Kom oss jo ut av senga før 10 idag
Han her sover så lenge jeg sover, våkner først når vi kommer ut av det mørke soverommet.Lille her vil stort sett ikke sove lenger enn til mellom 7 og 8 han så da er det bare å komme seg ut av senga og starte dagen