Ammetråd *sjekk inn hver gang du ammer*

06:15 ammer høyre pupp. Han har sovet i 4,5t! Lurer om denne fine overraskelsen med at han sover lengre på natt, blir å vedvare ;) bleieskift etterpå nå og så litt pupping på venstre bryst. Det sprenger ..

07.15, venstre pupp i senga på hytta. Akkurat tatt høyre også. Har sovet i 2-timers intervaller i natt. :D men mye knøing og trykking mellom ammingene, tydelig at noe plager han.

09.23. Ammer høyre bryst. Lille har sovet lite i natt og kjenner på at jeg er stup trøtt! I dag skal vi en tur til svenske kysten og fiske, grille og nyte penværet :) Glede/gruer meg til å ta med lille ut på tur :)

10:20, venstre. Svigers er her og leker med eldste, fordi min mann ville sove. Men han klarer jo aldri gå legge seg ha-ha. Sånn er det hver gang.

10:20, venstre. Svigers er her og leker med eldste, fordi min mann ville sove. Men han klarer jo aldri gå legge seg ha-ha. Sånn er det hver gang.
Typisk! Sånn er det her også, når han først har stått opp legger han seg ikke igjen. Måtte være streng en dag han hadde vært oppe mesteparten av natta og sende han i seng mens mini sov. :P

19:58 og vi sitter i sofan og ammer på høyre side... Lille vil bare ligge ved puppen og jeg lurer på hvordan jeg skal få skrevet tre jobbsøknader før fristen går ut i kveld kl 24...

20.15, venstre pupp i sofaen hjemme igjen. Han har ligget til siden kl 18, bytter bare pupp med jevne mellomrom. :P

21.23 og tilbake på venstre pupp. Har bytta litt frem og tilbake den siste timen. Nå snorker han med meg som smokk. :P

Høyre side, klokka er 21.45, vi er hjemme i sofaen, jeg tenker på at det er sykt deilig at sommeren er her!

21.23 og tilbake på venstre pupp. Har bytta litt frem og tilbake den siste timen. Nå snorker han med meg som smokk. :P

21:45 og her er vi også tilbake på venstre bryst, men her er det ikke mye spising, men heller kos... Sovner ved puppen, men våkner illsint om jeg forsøker å flytte han :p

21:45 og her er vi også tilbake på venstre bryst, men her er det ikke mye spising, men heller kos... Sovner ved puppen, men våkner illsint om jeg forsøker å flytte han :p
Samme som her det, om kvelden skal man visst sove med puppen i munnen. :P

04.40, høyre bryst i senga. Lillebror har sovet over 4 (!!!) timer uten mat. :D ...men jeg sovna med høyrepuppen ute. :P

07:36 og vi er oppe og sitter i sofan og ammer på venstre pupp. Her sov også lille fem timer i strekk i natt. Kan ikke tro det :) spiste litt og så et par timer til... Er jo rene luksusen :)

07:36 og vi er oppe og sitter i sofan og ammer på venstre pupp. Her sov også lille fem timer i strekk i natt. Kan ikke tro det :) spiste litt og så et par timer til... Er jo rene luksusen :)
Helt fantstisk med litt sammenhengende søvn ja! Kom oss jo ut av senga før 10 idag :P

Lille her vil stort sett ikke sove lenger enn til mellom 7 og 8 han så da er det bare å komme seg ut av senga og starte dagen :p
Han her sover så lenge jeg sover, våkner først når vi kommer ut av det mørke soverommet. ;)

Back
Topp