Uff, det er så innmari slitsomt! Får du sove noe mens han spiser?Da er nattens ammemaraton over. 11 timer har han hatt puppen i munnen!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uff, det er så innmari slitsomt! Får du sove noe mens han spiser?Da er nattens ammemaraton over. 11 timer har han hatt puppen i munnen!!
Da er nattens ammemaraton over. 11 timer har han hatt puppen i munnen!!
Ja dupper innimellom. Kjekt med samsovingUff, det er så innmari slitsomt! Får du sove noe mens han spiser?
For en luksus!19:35 og vi ammer i sofan på høyre side. Lille har sovet et par timer og jeg og mannen har spist varm middag sammen hører med til sjeldenhetene om dagen
For en luksus!
Jeg spiser som regel middag sammen med 3-åringen, mens mannen bærer rundt på en misfornøyd lillebror som helst vil ligge på puppen.
For ei herlig natt! skjønner godt du måtte sjekke om han pusta. Gjør jeg stadig om han sover mer enn en time10:42 og vi sitter i sofan og ammer på høyre pupp... Lamslått over alle timene med søvn... Lillegull sovna til idol i går kveld, sov til 02:00. Amma og byssa litt til klokka fire da han hadde litt vondt i magen. Sov til halv seks og en ny halvtime med mat... La han ned, men forberedte meg likevel på at nå var det slutt på sovingen, men lillegull sovna og sov til nesten halv ellve... Mor derimot ha våknet med jevne mellomrom og måtte sjekke om han virkelig pusta