Ammetråd *sjekk inn hver gang du ammer*

Kl 11, høyre pupp i sofaen. Lillebror er ikke sulten men nekter å sove uten puppen i munnen så her sitter jeg parkert da. :P

12:37 fortsatt ikke oppe av sengen.. er på andre pupp nå :-P Neste gang han slipper, så blir det å dra rett på badet og dusje. Så får han kose seg i babynestet ;)

14:38 og godt plantet i sofan med høyre pupp ute... Har vært hos kiropraktor igjen i dag, og lille er fortsatt veldig stiv i nakken stakkar...

19:35 og vi ammer i sofan på høyre side. Lille har sovet et par timer og jeg og mannen har spist varm middag sammen :p hører med til sjeldenhetene om dagen :)

19:35 og vi ammer i sofan på høyre side. Lille har sovet et par timer og jeg og mannen har spist varm middag sammen :p hører med til sjeldenhetene om dagen :)
For en luksus! :D

Jeg spiser som regel middag sammen med 3-åringen, mens mannen bærer rundt på en misfornøyd lillebror som helst vil ligge på puppen. :P

20.25 og vi ammer på venstre side i sofaen. Nå har han sovna med puppen som pute så da er det bare å finne fjernkontroll og bli sittende. :P ...og få mannen til å finne noe snacks!

For en luksus! :D

Jeg spiser som regel middag sammen med 3-åringen, mens mannen bærer rundt på en misfornøyd lillebror som helst vil ligge på puppen. :P

Vi har som regel spist hver for oss vi også siden han kom :) med unntak av en kveld hvor vi grillet hos mine foreldre og morfar bar villig mens vi spiste :)

Kl 10.25, høyre pupp i sofaen. Lillebror er stelt og pent kledd...jeg er enda i pysjamas. :P

Har babyene deres en favorittpupp? Virker som om lillebror liker den venstre best. Litt morro for storesøster foretrakk alltid den høyre. :P

10:42 og vi sitter i sofan og ammer på høyre pupp... Lamslått over alle timene med søvn... Lillegull sovna til idol i går kveld, sov til 02:00. Amma og byssa litt til klokka fire da han hadde litt vondt i magen. Sov til halv seks og en ny halvtime med mat... La han ned, men forberedte meg likevel på at nå var det slutt på sovingen, men lillegull sovna og sov til nesten halv ellve... Mor derimot ha våknet med jevne mellomrom og måtte sjekke om han virkelig pusta :p

Kl 04.50, høyre pupp i senga. Skikkelig melkespreng for lillebror har sovet over 4 timer i strekk :D

10:42 og vi sitter i sofan og ammer på høyre pupp... Lamslått over alle timene med søvn... Lillegull sovna til idol i går kveld, sov til 02:00. Amma og byssa litt til klokka fire da han hadde litt vondt i magen. Sov til halv seks og en ny halvtime med mat... La han ned, men forberedte meg likevel på at nå var det slutt på sovingen, men lillegull sovna og sov til nesten halv ellve... Mor derimot ha våknet med jevne mellomrom og måtte sjekke om han virkelig pusta :p
For ei herlig natt! :D skjønner godt du måtte sjekke om han pusta. Gjør jeg stadig om han sover mer enn en time :P

Kl 19.20, venstre pupp i sofaen. Tenker på at jeg har veldig lyst på sjokolade. Er så sulten hele tiden, akkurat spist 3 brødskiver og er enda sulten. :o :p

00.01 høyre pupp. Siste måltid føre vi forhåpentligvis får en god natt

00.30, venstre pupp i senga og nattas første måltid. Sovet hele 1.5 time *gjeeeesp* :P

04:25, venstre. Altså seriøst, har du ikke tenkt å sove mer?? Har vi stått opp for dagen??? Wuuuut? Gjesp...
Og vi har allerede skiftet 2 bleier og renset tett nese og nå ammet...

07:07 og vi ammer venstre side etter å ha tømt høyre... Og jeg har litt behov for litt mer søvn så tror vi får prøve :)

Back
Topp