Spennende! Lykke til
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Såå spennende! Masse lykke tilGravideoppdatering 39+6
Det siste døgnet har jeg hatt modningsrier som har kommet og gått. Får 4-5 regelmessige rier på rundt ett minutt med rundt 8 min i mellom, men så stopper der plutselig bare opp. Hver gang jeg snudde meg i natt eller tisset fikk jeg sammentrekninger. Veldig spent på hvordan dette utvikler seg. Siden det har tatt seg såpass opp lurer jeg på om det blir baby i løpet av de neste 1-2 dagene, men man vet jo aldri.
Svigers er på besøk nå, og det er null problem å snakke med de mens modningsriene kommer. Har nå hatt fem rier med 8 minutter mellom.. vi får se hvordan det går
Velkommen lillesøster
Lillesøster kom i dag 19:05. Fødselen gikk over all forventning, og det var kun den siste timen som var ordentlig vond. Litt vanskelig å trykke ut siden hun var intet mindre enn 4,9 kg. Så veldig glad jeg ikke gikk en uke på overtid. Haha
Kommer mer detaljert oppdatering senere. Takk for alle lykkeønskninger
Gratulerer så mye! Så fantastiskVelkommen lillesøster
Lillesøster kom i dag 19:05. Fødselen gikk over all forventning, og det var kun den siste timen som var ordentlig vond. Litt vanskelig å trykke ut siden hun var intet mindre enn 4,9 kg. Så veldig glad jeg ikke gikk en uke på overtid. Haha
Velkommen lillesøster