.
Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så spennende dette året blir for dere da!Godt nytt år
I år begynner forhåpentligvis prøvingen på vårt siste barn. Virker mer og mer som om mannen er klar for å begynne på nummer tre mot sommeren. Merker at det er lettere med to barn nå som minstemann kan gå og de leker litt sammen. Vi har også hatt ubeskyttet sex to ganger i julen, så han er ikke livredd for å bli pappa til én til. Nå har jeg sene eggløsninger, så er nok 1-2 uker unna eggløsning og ingen mulighet for å bli gravid uansett.
Jeg har tracket syklusen siden mensen var tilbake, og lutealfasen er fremdeles på 7-9 dager. Så tror ikke jeg kan bli naturlig gravid uansett slik det er nå. Har derfor begynt på Metformin igjen i håp om å få stabilisert syklusen innen vi skal starte prøvingen.
Skal også gjøre en skikkelig innsats for å gå tilbake til vekten jeg hadde før jeg ble gravid. Veier nå 12 kg mer enn da jeg ble gravid første gang, og trives ikke så godt i egen kropp. Har prøvd med fasting i hverdagen i høst, og gikk da ned 4-5 kg. Men så har jeg gått opp 2 kg igjen i julen.
I januar skal jeg være ekstra streng med mat og trening. Ikke noe søtsaker i hele januar, (intermediate) fasting og trene minst 1-2 ganger i uken. Sammen med Metformin håper jeg det gjør at jeg går ned i vekt. Prøvde hardt i høst også, men kiloene sitter som støpt. Håper Metformin kanskje kan hjelpe litt siden jeg har PCO, og det virker som hormonene jobber mot meg.
Kommer med ny oppdatering i slutten av januar med hvordan slankingen har gått. Og håper da jeg kan si at jeg har gått ned 4 kg. Nå har jeg sagt målet mitt høyt - og binder meg enda mer til å se resultater.
Vekt i dag: 80,4 kg
Mål 1 februar: 76 kg
Wæææ dette blir spennende! Så gøy at dere er i gang med nr 3 gleder meg til å følge med fremover!PP1 - CD18
Syns faktisk det ser ut som eggløsningstesten har begynt å stige, så aksjeleggingen i går ble plutselig veldig spennende. Legger ved dagens test: Vis vedlegget 434156
Vet at den er langt fra positiv altså, men lurer på om eggløsning kan nærme seg. Usikker på om jeg vil legge flere aksjer når den blir positiv, tenker jeg lar mannen styre det litt nå i starten. Haster jo ikke å bli gravid
Takk! Veldig gøy. Kjenner jeg ble ganske glad, selv om jeg hadde tenkt vi kunne begynne i sommer, men var ikke vanskelig å be. Gratulerer med din graviditetWæææ dette blir spennende! Så gøy at dere er i gang med nr 3 gleder meg til å følge med fremover!