*lykkeligst*
Forumet er livet
Syns dere det er ok å ta et glass vin eller to til maten mens det er barn til stede?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei, JEG synes ikke det. Hva andre måtte mene er vel egentlig ikke så nøye for meg, jeg synes man godt kan vente til ungen er i seng.Labambie skrev:
http://www.bevissteforeldre.no/pages/forskole.aspx?nr=23
Når foreldrene har tatt seg et par glass kan barna kjenne på at mamma og pappa er annerledes enn vanlig. Kanskje reagerer de på at mamma er mer kosete eller ler lettere, eller at pappa snakker høyere eller ikke setter grensene der han pleier. Barna lurer på hva som skjer, om de har gjort noe for å forårsake denne endringen i atferd, og kan lett bli usikre. Deres referanserammer (les: foreldrene) har plutselig liten relevans, fordi de ikke reagerer på samme måte som tidligere. Sett i sammenheng med barns kunnskap om alkoholens negative effekter, er det ikke rart at barn kan føle seg utrygge i sammenhenger der de voksne nyter alkohol.
(vi fikk forresten utdelt denne informasjonen på 4-årskontrollen så det er tydelig at det er et "problem")
Ja jeg ser ikke helt hva som skulle være problemet med det!Frk.VilliTrusa skrev: