3D/4D ultralyd, er dette noe dere skal???

Her er 2 bilder av lillepia vår <3


Nydelig <3 Bare sånn at du er klar over det, viss du ikke klipper/beskjærer bildene dine, så kommer hele navnet ditt opp, vet ikke om du har sett det, men bare sånn obs obs ;) :)
 
Nydelig <3 Bare sånn at du er klar over det, viss du ikke klipper/beskjærer bildene dine, så kommer hele navnet ditt opp, vet ikke om du har sett det, men bare sånn obs obs ;) :)


Tusen takk <3
ah ja det tenkte æ ikke på :p heldigvis bare navne mitt som vises og ikke noe annet da :) takk for at du sa ifra....må vell få samboer til å lær mæ litt kordan æ ska gjør slik for æ e skikkelig elendig med slike ting XD
 
Teller ned timene til morgendagens 3D med vesla i magen:love017

Spørs om det blir noe søvn på meg i natt.:happy093
Gleder meg som et lite barn på julaften!
 
Lykke til :D Vi skal neste fredag :)

♧ Sendt fra app'en ♧
 
Åååå så morsomt å se bilder! Vi skal til mandag ! Tørr nesten ikke glede meg jeg tilfelle vi ikke får bra bilder :/ har ei som liker og sparke innover
 
Åååå så morsomt å se bilder! Vi skal til mandag ! Tørr nesten ikke glede meg jeg tilfelle vi ikke får bra bilder :/ har ei som liker og sparke innover
Jeg ble anbefalt å drikke litt brus og ta en sjokoladebit ca 30 min før ultralyden, for å "vekke" henne, og det funket veldig bra:)

Åh du har så mye å glede deg til :))))
 
Jeg ble anbefalt å drikke litt brus og ta en sjokoladebit ca 30 min før ultralyden, for å "vekke" henne, og det funket veldig bra:)

Åh du har så mye å glede deg til :))))
Hmm takk for tips da prøver jeg det ;) har time kl 10 og da pleier hun være ganske rolig :) så greit og få vekket henne litt ;) hihi
 
Me å vurderer å gå når me e komt langt nok. Hvor mangen uker er du på vei. Å hvordan var kvaliteten på bildene?

Jeg var 27+5 den dagen, og hun sa at det var en god tid å komme på. Spesielt siden jeg har morkaken foran.. Etter uke 30 kunne det bli vanskelig å få gode bilder pga det.. Her er noen av bildene vi fikk, har mange flere som er gode også :)
3dul.jpg
 
Back
Topp