3D/4D ultralyd, er dette noe dere skal???

Dobbel lykke <3 2014

Forelsket i forumet
Mailykke <3
Eg hadde egentlig ikkje tenkt å ha det, men har no bestemt meg for at eg vil det allikevell og har bestilt.
Fikk time 23 Januar og begynner å gleeeede meg. Har sett andre sine bilder og er jo heilt sprøtt hvor godt vi ser den lille. Og synst det er ekstra spennende siden vi venter tvillinger :D

Er og veldig greit med den medisinske ultralyden siden det er tvillinger, en venninne av meg som selv fikk tvillinger fortalte at dei oppdaga ting der som dei ikkje oppdaga på OUL. Og det gjorde at ho fikk bedre oppfølging etterpå.

SPENNENDE :D
 
Har tatt det 2 ganger før i de forgje svangerskapene mine. Usikker på om jeg kommer til å betale for det denne gangen :) Syns alle babyene blir helt like på 3d ultralyd :p

♧ Sendt fra app'en ♧
 
Jepp :) fikk vanvittig gode bilder sist på det gule huset av guttungen. Vi. Så faktisk helt hvordan han kom til å se ut så vi må jo denne gangen også :)
 
Varierer litt hvor i landet du går :) Her i Bergen koster det 700 kr for 3D bilder og film, og viss en skal ha medisinsk ultralyd 3D+4D (inkl.film og bilder) koster det 900 kr. :)
Hvor hører du til? Dei fleste har nettsider der det står pris :)
 
Varierer litt hvor i landet du går :) Her i Bergen koster det 700 kr for 3D bilder og film, og viss en skal ha medisinsk ultralyd 3D+4D (inkl.film og bilder) koster det 900 kr. :)
Hvor hører du til? Dei fleste har nettsider der det står pris :)

Har du erfaring med Majorstuaklinikken eller den på Minde? (Hvis jeg ikke husker feil nå da). Har hørt at Majorstuaklinikken her i Bergen visstnok har blitt ganske kjip i det siste, pga en enkeltperson som haster seg gjennom hele undersøkelsen og tar dårlige bilder/film...
 
Varierer litt hvor i landet du går :) Her i Bergen koster det 700 kr for 3D bilder og film, og viss en skal ha medisinsk ultralyd 3D+4D (inkl.film og bilder) koster det 900 kr. :)
Hvor hører du til? Dei fleste har nettsider der det står pris :)

Østfold :) men oslo funker også da :) medisinsk? Vil det si superdetaljert undersøkelse på en måte det eller :p?
 
Østfold :) men oslo funker også da :) medisinsk? Vil det si superdetaljert undersøkelse på en måte det eller :p?
Ja, det er super detaljert. Vekst, blodårer som går til foster osv. Har aldri prøvd det. Vet bare en venninne når ho gikk med tvillinger så var det først på 3D dei fant ut at den ene hadde en blodåre forlite som gikk fra morkake til fosteret. Det gikk bra, men ho måtte ha ekstra kontrollen.
 
Hva er pris på 3D ultralyd da?? Kunne vært morro :)

Anbefaler deg å dra på gule huset i Moss, koster 1100 der men det er så verdt det. Hu har beste utstyret i landet og tar helt fantastiske bilder. Du kan virkelig kjenne igjen barnet når det kommet ut :)
 
Vi har veldig lyst på 3D :) noen som vet hvilken uker de anbefaler :) og noen fra Drammens området som har et sted og anbefale ? Ser gynekolog klinikken har 3D
 
Vi har veldig lyst på 3D :) noen som vet hvilken uker de anbefaler :) og noen fra Drammens området som har et sted og anbefale ? Ser gynekolog klinikken har 3D

Uke 24- 34
 
[quote="Lynn87, post:16856339, member: 7]Anbefaler deg å dra på gule huset i Moss, koster 1100 der men det er så verdt det. Hu har beste utstyret i landet og tar helt fantastiske bilder. Du kan virkelig kjenne igjen barnet når det kommet ut :)[/quote]


Jepp. Her så det ut som om at jeg hadde lillebroren min i magen.
 
Vi tok sist og var kjempe fornøyd. Men vet ikke helt om vi skal gjøre det denne gangen. Har jo testet det liksom.
 
Vi tok sist og var kjempe fornøyd. Men vet ikke helt om vi skal gjøre det denne gangen. Har jo testet det liksom.

Hu har kjøpt ny maskin siden sist jeg var der så må jo bare teste om den er bedre :)
 
Vi var med storesøster pga vi hadde en veldig dårlig erfaring med OUL. Det var utsolgt kjekt, selvom bildene ikke ble så bra - hun lå med hodet stappet inn i morkaken :p Tror vi må gå denne gangen og, så vi får bekreftet at vi har lillebror :)
 
Vi gjorde ikke det sist. Hadde bestemt oss for at hvis vi ikke fikk vite kjønnet på oul, så skulle vi på 3D. Men vi fikk vite kjønnet, så da var det ikke så viktig :p

Blir nok det samme denne gangen :) (Har ikke vært på oul ennå)
 
Back
Topp