3D/4D ultralyd, er dette noe dere skal???

.
 
Jeg skal den 11. Februar og gleder meg veldig! Vi var på 3D med storebror også:)
 
Tusen takk :D Da skal jeg ringe litt rundt og høre :)
 
Vår lille sta nekter å flytte på seg når vi er på UL. Har prøvd alt, blir sent hoppende rundt om kring, riste på hoftene, ekstra tur på toalettet, kaldt vann, varm drikke, sukker, cola, kaffe... Vi har vært tre ganger på vanlig ul på sykehuset før jordmor var fornøyd med alle målinger og hadde bekreftet at alt ser veldig bra ut. Lille er bare så sta at det er umulig å ta fine bilder. Så vi har ingen bilder fra OUL. Men jeg er litt redd for at min sjenerte lille sta ikke vil vise seg hvis jeg bestiller 3D heller, og da hadde det vært ekstra kjipt om hun gjør som nå, krøller seg sammen i et hjørne med ryggen ut... Tror vi tar bilder hos fotograf når hun kommer ut i stedet for, ikke sikkert hun er samarbeidsvillig da heller, men da får vi hvertfall sett henne!
 
Nei, det er ikke alle som liker å bli tatt bilder av ;) håper bare at hun lille vil vise seg fram på 3D ultralyden, slik at det blir verdt den ekstra kostnaden ;)
 
14 februar har jeg fått time :D Er da 26+ 3 :)
 
Bestilte time i dag til 3d ul og fikk time allerede 3 feb. Gleder meg kjempe masse til det :)
Samboer derimot er mere skeptisk da han googlet bilder av 3d ul i går og syntes alle babyene så skummel ut på 3d ul :p
 
Vi har vært de to forgje gangene, og babyene er prikk lik når de kommer ut, så vi skal denne gangen også! Har time neste fredag, og gleder meg! Vi har jo to gutter, og på ordinær UL i uke 18 mente de det var ei jente. Men tør ikke helt tro på dem før jeg ser det en gang til....
 
Sniker fra mars her:) jeg dro på 3d ul, og det er så verdt det. Får sjekket alt av størrelse til vekt, og ikke minst så får vi se hvordan den i magen ser ut. Kjempe deilig, men skjønner jo at det ikke er for alle. :)
 
Sniker litt fra juni 2014 :) Hvordan gikk det på ultralyden? Er selv gravid med tvillinger og har bestilt time til 3D ultralyd, så er veldig spent på om det faktisk går an å få bra bilder når det er to inni magen:p Vi håper i hvertfall på at de kan fortelle oss kjønnene på ultralyden, og at bildene blir bra, men er forberedt på at det blir vanskelig med bra bilder..
 
Sniker litt fra juni 2014 :) Hvordan gikk det på ultralyden? Er selv gravid med tvillinger og har bestilt time til 3D ultralyd, så er veldig spent på om det faktisk går an å få bra bilder når det er to inni magen:p Vi håper i hvertfall på at de kan fortelle oss kjønnene på ultralyden, og at bildene blir bra, men er forberedt på at det blir vanskelig med bra bilder..
Det var helt fantastisk på 3D ultralyd i dag :-D Han sa det var litt vanskeligere å få optimale bilder når det er tvillinger enn når det er en fordi det er litt trangt om plassen, men eg synst vi fikk sett masse!!! Eg har morkaka framme, så var forberedt på at det kunne ødelegge. Jenta låg med ansiktet inni den store deler av tiden, men fikk noen bilder av henne fordi om heldigvis. Og så fikk vi fine bilder av han. Så eg vil si at det var veldig vellykket og hadde lett gjort det igjen. Vi fikk sett godt begge to mens han holdt på.

Når det kommer til å se kjønn er en ikke i tvil om det lenger etter 3D. Vi venter en gutt og en jente så vi fikk sett begge deler. På 3D såg vi tyydelig tissen og pungen på gutten, og på jenta såg vi tydelig kjønnsleppene. Så nå er vi 110% sikker på kjønn. ;-)

Målingene og informasjonen var fantastisk, fikk vite ting mer nøyaktig og detaljert i dag enn vi gjorde på ordinær ultralyd.
Hadde rett og slett ein fantastisk god følelse når eg gikk der i fra :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Har også vært på 3D ultralyd nå :) selv om hun var veldig sjenert og jeg har morkaken på fremsiden, så fikk vi til et bilde av ansiktet. Synes hun er kjempe skjønn! :D det var spennende å se hvordan hun ser ut og litt rart at hun ikke har lik nase som verken min eller faren sin ;) selv om han mener at når nasen vokser seg litt til så vil den nok ligne mer på min. Og vi fikk bekreftet 100% at det er ei jente, legen zoomet inn og tok bilde som bevis :p
 
Biiiiilde :D

♧ Sendt fra app'en ♧
 
Back
Topp