3D/4D ultralyd, er dette noe dere skal???

Er usikker, frister siden det ble veldig dårlige bilder på ordinær ultralyd. Ble et veldig fint 3D bilde på UL i uke 12 derimot, men det er jo ikke så veldig mye ansiktstrekk å kjenne igjen så tidlig :)
Jeg skal på ny ultralyd i uke 32 for å sjekke om morkaka har flyttet seg til rett plass, kan jeg belage meg på å få bedre bilder da eller er det vanskeligere siden man er så langt på vei?
 
kan ikke bestemme meg. har KJEMPE lyst på 3D bilder, men litt i dyreste laget for min del :/
 
Er usikker, frister siden det ble veldig dårlige bilder på ordinær ultralyd. Ble et veldig fint 3D bilde på UL i uke 12 derimot, men det er jo ikke så veldig mye ansiktstrekk å kjenne igjen så tidlig :)
Jeg skal på ny ultralyd i uke 32 for å sjekke om morkaka har flyttet seg til rett plass, kan jeg belage meg på å få bedre bilder da eller er det vanskeligere siden man er så langt på vei?

3D/4D ultralyd anbefales jo helt opp til uke 34 hvis jeg ikke tar feil, så det skal vel være fullt mulig å få bra bilder i uke 32 også da :)
 
Har lyst, tenkte det kanskje kunne være gøy for storebror:D å hilse på babyen Før den kommer:)

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app
 
Skal på mandag og vi gleder oss :) ble så skuffet sist gang, legen låg etter med tiden, så han skynnet seg veldig og 3D maskinen som vi skulle få film av var ødelagt, så vi fikk bare se henne i svart/hvit :( så satser på at denne gangen blir bra ;)
 
Har ikke tenkt til det, av økonomiske grunner
 
Sært å se den lille bevege seg? Er jo litt kjekt med noe annet enn stillbilder... Er jo bevegelse på 2D ultralyd også ;-) Er jo bare at en ser alt bedre og mer detaljert i 3D ultralyd. Det var ikkje før på 3D legen så at ene tvillingen som venninnen min hadde i magen hadde en blodåre forlite fra morkake til foster. Det var dette som gjorde at ho fikk ekstra og viktig oppfølgning. Så er jo ikkje alltid kun for "kosen" sin skyld vi gjør det..
3D/4D- ultralyd bygger på 2D ultralyd bilder tatt i flere retninger. 3D ultralyd gjør at en kan se bredde, dybde og høyde i bildet, men ikke bevegelse. 4D ultralyd viser fosterets bevegelser i 3D bilder.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Hadde en super hyggelig jordmor på ordinær ul, hun prøvde 3D ul uten at vi spurte. Men fikk ikke noen bra bilder. Babyen såg rar ut, så jeg synst ordultralyd gav meg mye mer. Men dette har jo selvsagt mye med hvordan babyen ligger.
 
Skal på mandag og vi gleder oss :) ble så skuffet sist gang, legen låg etter med tiden, så han skynnet seg veldig og 3D maskinen som vi skulle få film av var ødelagt, så vi fikk bare se henne i svart/hvit :( så satser på at denne gangen blir bra ;)

Håper på å få sett bilde, siden du har time før "anbefalingene" så er det gøy å se hvordan h*n ser ut nå :)

♧ Sendt fra app'en ♧
 
Håper på å få sett bilde, siden du har time før "anbefalingene" så er det gøy å se hvordan h*n ser ut nå :)

♧ Sendt fra app'en ♧
Fikk ikke gått allikevel, de manglet et datakort for å kunne ta opp, så de skulle ringe å gi meg nye time når den var oppe og kjørte igjen :(
Så nå venter jeg bare på å høre fra dem igjen...håper de ringer snart ;)
 
Noen som vet hvor i Bergen en kan få 3D ul? Hadde vært kjekt, så lenge det ikke koster fletta ;)
 
Noen som vet hvor i Bergen en kan få 3D ul? Hadde vært kjekt, så lenge det ikke koster fletta ;)
Jeg søkte etter gynokologer og slikt og ringte rundt, spurte om de hadde og om de viste noen andre som muligens har. Fant til slutt et sted som har :) det koster 1500kr hos dem, vet ikke hva andre tar. I svart/hvit så låg de fleste på 1000kr og noen sært få på 500kr. Så har du en hvis peilepinne på hva det kan ligge på ;)
Lykke til med jakten ;)
 
Back
Topp