3D/4D ultralyd, er dette noe dere skal???

Jeg tok 3D UL med nr. 3, men prioriterer pengene litt annerledes denne gangen. Jeg får uansett UL hver fjerde uke og så annen hver uke fra uke 32 så det holder. :)

Jeg tok 3D UL med nr. 3, men prioriterer pengene litt annerledes denne gangen. Jeg får uansett UL hver fjerde uke og så annen hver uke fra uke 32 så det holder. :)
Så heldig du er:)

Altså, skulle gjerne vært foruten denne tilstanden som gjør at jeg må følges så nøye opp, men når det først er sånn så er det jo en bonus å få sett den lille :)
:love7:love2

Var i dag på 3d og var helt fantastisk å se på henne :) Så utrolig søt å lita <3
Åh så heldige dere er:dance008!

Vi skal på fredag:)
Klarer nesten ikke å vente .

Så dere hvor stor hun var ca i cm og vekt?
Eller kan de ikke sjekke sånt?
Hva med termin?
Sjekker de om datoen "stemmer" ifht nå kontra sykehuset sin termin ?

Hvor langt er du på vei?
Og kunne man se henne tydelig ?

Skikkelig misunnelig :love7

Åh så heldige dere er:dance008!

Vi skal på fredag:)
Klarer nesten ikke å vente .

Så dere hvor stor hun var ca i cm og vekt?
Eller kan de ikke sjekke sånt?
Hva med termin?
Sjekker de om datoen "stemmer" ifht nå kontra sykehuset sin termin ?

Hvor langt er du på vei?
Og kunne man se henne tydelig ?

Skikkelig misunnelig :love7

rund 33 cm sa ho og vekta sa ho va ca 1000 gr + 6 %.

Terminen ble den samme som ordinære ul. Og fortsatte ho å voks i samme tempo som nu så regna ho med at ho kom til å ligg på 3800gr så fremst ho blir født til termin :)

Ja du har mye å gled deg til. Fikk 8 bilder printet ut i tilegg til en cd med flere bilder og video snutter av henne :)
Ja kunne se henne veldig tydelig når hun endelig klarte å ta armer å hender bort fra ansikte.Kunne se at hun lagde grimaser og lå å gapte. Var helt fantastisk rett å slett <3

rund 33 cm sa ho og vekta sa ho va ca 1000 gr + 6 %.

Terminen ble den samme som ordinære ul. Og fortsatte ho å voks i samme tempo som nu så regna ho med at ho kom til å ligg på 3800gr så fremst ho blir født til termin :)

Ja du har mye å gled deg til. Fikk 8 bilder printet ut i tilegg til en cd med flere bilder og video snutter av henne :)
Ja kunne se henne veldig tydelig når hun endelig klarte å ta armer å hender bort fra ansikte.Kunne se at hun lagde grimaser og lå å gapte. Var helt fantastisk rett å slett <3

Så herlig! :love7 Hvor langt er du på vei, Jente85?

poff

Last edited:
Er 27+4 :) Ja var kjempehærlig....har ikke antal på hvor mange ganger jeg har sett videosnuttene av henne siden jeg kom heim i dag :D

Åååå :) jeg er 27+3. Ser det for meg. :) skal på ul på torsdag, regner med at de vekstestimerer da. :)

Back
Topp