3D/4D ultralyd, er dette noe dere skal???

Helt ubeskrivelig følelse å se henne på 3D i dag:love017

Anbefales på det varmeste:love7

Denne type 3D har jeg lurt på siden den første gangen jeg så et slikt 3D bilde, det er jo ikke likt de andre "vanlige" 3D bildene jeg har sett, sånn type som feks Stine88 har (?)

Bare 24 timer igjen til vi skal på 3D! Gleder meg!

Denne type 3D har jeg lurt på siden den første gangen jeg så et slikt 3D bilde, det er jo ikke likt de andre "vanlige" 3D bildene jeg har sett, sånn type som feks Stine88 har (?)
Jeg var på Lysaker , og han sa at han hadde noe av det nyeste utstyret på markedet. Bildene ble fantastiske og vi er kjempe fornøyd.
Kan anbefales på det sterkeste:love7

Åh kjenner den følelsen du har i deg nå❤️
Så spennende og herlig!

Masse lykke til Mary79, blir så godt å se babyen sin❤️
Takk, Anna1984! Klarer nesten ikke vente:-)

ImageUploadedByBV Forum1392137634.998585.jpg Snuppa vår er like bestemt som broren, så hun bare snudde rompa til på Ul i dag. Men et lite glimt fikk vi og alt var bra <3 Nå er det bare å vente til Mai da...

Åå! <3 så fine bilder alle har fått! :)
Hadde egentlig ikke tenkt å gå på 3D ul.... men når disse søte bildene blir vist så kjenner jeg at jeg nesten blir nødt til å se den lille prinsessa mi! :)
Når er det mest vanlig å gå på 3D? :)

Tenkte jeg skulle dele 3d bildene vi fikk idag 29+2. Vi har tatt 3d ultralyd på denne tiden med alle 3 barna våre, og jeg er like fornøyd hver eneste gang! Så bor du i Stavanger omegn og vurderer 3d ultralyd, så anbefaler jeg Sigrids Ultra! :)

Vedlegg

• ultralyd uke 29+2_131.jpg
    ultralyd uke 29+2_131.jpg
    47,1 KB · Visninger: 24
  • ultralyd uke 29+2_341.jpg
    ultralyd uke 29+2_341.jpg
    51,3 KB · Visninger: 24
Tenkte jeg skulle dele 3d bildene vi fikk idag 29+2. Vi har tatt 3d ultralyd på denne tiden med alle 3 barna våre, og jeg er like fornøyd hver eneste gang! Så bor du i Stavanger omegn og vurderer 3d ultralyd, så anbefaler jeg Sigrids Ultra! :)
Så utrolig skjønn❤️
Skikkelige gode bilder:)

For en fantastisk opplevelse:) virkelig den beste julegaven vi fikk dette her:-) bare å glede seg til mai:) ImageUploadedByBV Forum1392322090.244567.jpg

Sent from my iPad using BV Forum

Nett komt hjem etter en 6 timers biltur (tur/retur) Vart veldig skuffet over 3d ultralyden vår, både jeg og mannen. Han som utførte undersøkelsen var veldig kjapp, kortsnakka og hele opplevelsen var egentlig nedtur. I tillegg lå jenta med armer og ben, så fikk ikke noen bra bilder! :( Men fikk no vite 100% sikkert at det var ei jente og at hun hadde det bra :)

Høydepunktet med turen var faktisk de ubeskrivelige gode og fine mammabuksene jeg fant på HM :p

2.JPG 3.JPG 1.JPG

Nett komt hjem etter en 6 timers biltur (tur/retur) Vart veldig skuffet over 3d ultralyden vår, både jeg og mannen. Han som utførte undersøkelsen var veldig kjapp, kortsnakka og hele opplevelsen var egentlig nedtur. I tillegg lå jenta med armer og ben, så fikk ikke noen bra bilder! :( Men fikk no vite 100% sikkert at det var ei jente og at hun hadde det bra :)

Høydepunktet med turen var faktisk de ubeskrivelige gode og fine mammabuksene jeg fant på HM :p

Vis vedlegget 50643 Vis vedlegget 50644 Vis vedlegget 50642

Godt at hun hadde det fint i det minste ;-) Hvor var du? Ikke i Bergen hos kjipe-mannen vel? :-S

Sent from my MT27i using BV Forum mobile app

Godt at hun hadde det fint i det minste ;-) Hvor var du? Ikke i Bergen hos kjipe-mannen vel? :-S

Sent from my MT27i using BV Forum mobile app

Kan høres ut som vi har erfaring fra samme sted. For jeg var på majorstua klinikken i Bergen hos kjipe mannen... :(
♧ Sendt fra app'en ♧

.

Så synd at du opplevde det slik:(
Utrolig dårlig gjort av legen. Man betaler trossalt ganske mye for en slik time, og da bør de ta seg god tid.

Når det er sagt ville jeg vare si at jenta i magen ser nydelig ut❤️ Ser ut som hun koser seg.
Også er jeg veldig glad på dine vegne at alt ser bra ut:)

Stor klem

Back
Topp