30 days squat challenge mot flat ammerumpe?

110 dype knebøy (type rompa ned til gulvet) - har lært skikkelig teknikk av en fyr med mastergrad i styrketrening:) men er slitsomt til låra. Gleder meg til å starte med vekt igjen på treningssenter. Gidder ikke å starte på 3t før høsten er skikkelig igang. Situpsene må jeg snart begynne på:) kviledag imorgen:)

Hva er det man må spesielt tenke på ved dype knebøy da?
 
Hva er det man må spesielt tenke på ved dype knebøy da?

Det er vel bare ryggen og riktig avstand mellom beina og at knærne ikke går innover på vei opp. Men dette er vel mer viktig når man har vekte på. Men disse knebøyene er det som er mest best for knærna og best trening for rompa! :)
 
Ingen knebøy på meg i dag... Har prolaps i korsryggen, og den er på krigsstien nå. Til og med knebøy er for mye... :-(
 
Jeg har tatt noen dager pause pga kraftig forkjølelse. Bruker opp energien min på turgåing med mini. Men jeg kommer sterkere tilbake :)
 
Dag 1 :) litt etter resten, men fikk plutselig ånden over meg ;)
Jeg skal starte på nytt når jeg blir kvitt forkjølelsen, forhåpentligvis i morgen, så da blir du ikke alene :)
Ta like mange sit ups også da. Noen som gjør det også :D
 
Jeg skal starte på nytt når jeg blir kvitt forkjølelsen, forhåpentligvis i morgen, så da blir du ikke alene :)
Ta like mange sit ups også da. Noen som gjør det også :D
Jeg ødela ryggen min her om dagen, så jeg falt litt ut selv. Skal fortsette der jeg slapp - på dag 6 idag. Da skal jeg også ta situps (eller crunches, da)!
Kanskje jeg skal våge meg til å ta med baby, selv om jeg kommer til å angre på dag ni...
 
Jeg ødela ryggen min her om dagen, så jeg falt litt ut selv. Skal fortsette der jeg slapp - på dag 6 idag. Da skal jeg også ta situps (eller crunches, da)!
Kanskje jeg skal våge meg til å ta med baby, selv om jeg kommer til å angre på dag ni...
Holder med min egen kroppsvekt foreløpig :p skjønner at du gruer deg til dag 9 altså :D
 
Meeh! Jeg har kommet ut av tellinga OG glemt det i dag! Tror jeg skulle ha tatt 130, men har tatt ingen :/ Men jeg har jogga! Spørs om det er like greit at jeg glemte av det. Har elendige knær som ikke vil gjøre som jeg vil..
 
Dere altså! flinke spreke mammaer! Slenger meg på etter helgen, da er min søsters bryllup unnagjort og jeg kan forhåpentligvis fokusere litt mer på megselv :D
 
Dere altså! flinke spreke mammaer! Slenger meg på etter helgen, da er min søsters bryllup unnagjort og jeg kan forhåpentligvis fokusere litt mer på megselv :D
Jeg skulle begynt på nytt igjen i går. Får ta det i kveld i stedet. Bedre sent enn aldri :D
 
Da har jeg startet på nytt :) 50 squats unnagjort. Tok også 50 crunches og 13 leg raises :)
 
Æsj, jeg skippa de med vilje i går. Dusteknær vil ikke være med på både jogging og ørten knebøy :(
 
Back
Topp