De irriterer livet av meg! Knebøy er jo strengt tatt bra for knærne mine da, men spørs om jeg ikke skal ta fult så mange.. Tar det litt som det kommerJeg og måtte ta en pause pga knærne. Kjipern altså!!! :-(
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
De irriterer livet av meg! Knebøy er jo strengt tatt bra for knærne mine da, men spørs om jeg ikke skal ta fult så mange.. Tar det litt som det kommerJeg og måtte ta en pause pga knærne. Kjipern altså!!! :-(
Jeg har pause i dag i stedet for i morgen. 1,3 mil lang tur (men gikk tom for batteri så fikk ikke med meg alt) og kjenner det i rumpa og lårene i dag. Blir magetrening daDe irriterer livet av meg! Knebøy er jo strengt tatt bra for knærne mine da, men spørs om jeg ikke skal ta fult så mange.. Tar det litt som det kommer
De irriterer livet av meg! Knebøy er jo strengt tatt bra for knærne mine da, men spørs om jeg ikke skal ta fult så mange.. Tar det litt som det kommer
Bedre enn ikke noe jeg syns det ble litt kjedelig, men må ta det opp igjen. Lurer på om jeg kommer meg over 100 noen gangMåtte gi meg etter en uke, vondt i knærne, må nok holde meg til 50 pr dag eller noe istede!
Var det egentlig noen som holdt ut til siste dag??
Wow!!!! Virkelig?? Imponert!! var syyykt tungt, spør du meg.. Jeg gav opp halvveis pga prolaps.Jepp.
Wow!!!! Virkelig?? Imponert!! var syyykt tungt, spør du meg.. Jeg gav opp halvveis pga prolaps.
ble det sprettrumpe?
Mener sillevilla har lagt ut en link litt tidligere i trådener det noen som har link til film over hvirdan det egentlig skal gjøres? sett så mange forskjellige versoner