30 days squat challenge mot flat ammerumpe?

Jeg og trener der, men har ikke kommet meg avgårde enda. Håper det går greit med mini der når tida er inne. Er vel ikke værre enn at de kommer å henter meg. :)
De henter deg ja :) funker greit synes jeg. Veldig hyggelige jenter de jeg har møtt på, samt et par gamle jordmødre. Er innom et par ganger eller ser gjennom vinduet om hun ser fornøyd ut :)
 
70 i dag! Tok korte pauser mellom hver 10, da jeg hadde 6 kg ekstra vekt i bæresjal, samtidig som storesøster ble dytta på huska!! Multi-tasking... :p
Din multitasking var litt mer imponerende enn min.. Jeg tok de i dusjen mens jeg venta på hårkuren :p Ekstravekten min ble passet av pappan i dag da jeg hadde gått 10 km tur rett før :)
 
Har visst en ny trend på gang. Tok de i dusjen i dag også :p Kommer på det litt sent at jeg har tenkt å ta de etter trilletur, men før dusjen. Men det funker jo det også da :) Men jeg glemmer å ta situps! Kan ikke ta de i dusjen :p
 
Lurer fælt på hvordan dette skal gå videre.... Har inntrykk av at istedenfor å bli sterkere blir jeg stølere :p
Haha samme her :p
Men samtidig, jeg er ikke så sliten på 50 som jeg var da vi startet :)
 
Jeg har kommet ut av tellinga! :p Tok 75, men jeg skulle kanskje ha tatt 80 i dag? Haha, ammetåke?
 
Digg med pause i morgen. Da er det bare magen som skal trenes. Ikke lenge til jeg må begynne å dele opp knebøyene. Begynner å bli mange :eek:
 
Tar du sånne kjempe dype knebøy? For det gjør ikke jeg. Da stopper jeg på en :p
Tja...? Jeg går ned til låra er parallelle med gulvet... Og er nok litt for fiksert på teknikken, for gjør dem egentlig veldig sakte...og da blir de jo veldig tunge...!
Men i dag gikk jeg meg en kort tur ETTER knebøya, og virker som at låra synes det var fint. ;)
 
Tja...? Jeg går ned til låra er parallelle med gulvet... Og er nok litt for fiksert på teknikken, for gjør dem egentlig veldig sakte...og da blir de jo veldig tunge...!
Men i dag gikk jeg meg en kort tur ETTER knebøya, og virker som at låra synes det var fint. ;)
Ja da tar vi samme. Tenkte på sånne "sette seg på huk" knebøy :D
Hvis du gikk tur etterpå uten større plager så betyr det vel at formen kommer seg :D
 
Tja...? Jeg går ned til låra er parallelle med gulvet... Og er nok litt for fiksert på teknikken, for gjør dem egentlig veldig sakte...og da blir de jo veldig tunge...!
Men i dag gikk jeg meg en kort tur ETTER knebøya, og virker som at låra synes det var fint. ;)

Jeg er og veldig fokusert på teknikken. :) tenkt så sterke vi blir! :)
 
Startet idag jeg, litt treig med å komme i gang.. Skulle vente til dåpen var unnagjort, men ble visst noen dager ekstra :p bedre sent enn aldri!
 
110 dype knebøy (type rompa ned til gulvet) - har lært skikkelig teknikk av en fyr med mastergrad i styrketrening:) men er slitsomt til låra. Gleder meg til å starte med vekt igjen på treningssenter. Gidder ikke å starte på 3t før høsten er skikkelig igang. Situpsene må jeg snart begynne på:) kviledag imorgen:)
 
Back
Topp