Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ble ikke noe innsett i dag - jeg er overstimulert og hadde alt for mye veske i buken til at det var forsvarlig. 4 blasto på frys, så da blir det fryseforsøk i aug/sep![]()

Jeg fikk mens i går, så da har jeg fått kontroll neste onsdag.
Er det laget en juni gruppe..?
Tror flere venter på den! Og hurra for mens og kontroll, så godt å få kommet i gang så raskt igjen i hvertfall
masse lykke til!!9 dpo (tror jeg), skyggestrekk i dag tidlig, litt mer synlig andre strekk med kveldsurin. Tørr ikke å glede meg enda![]()
9 dpo (tror jeg), skyggestrekk i dag tidlig, litt mer synlig andre strekk med kveldsurin. Tørr ikke å glede meg enda![]()
Vet ikke hvorfor, men på bilde er den andre streken usynlig selv om den er lyserosa i virkeligheten.Å tease er ikke lov! Du må legge ut bilde![]()
Vet ikke hvorfor, men på bilde er den andre strekken usynlig selv om den er lyserosa i virkeligheten.
Jeg håper strekken blir sterkere i morgen, da tar jeg bilde![]()
Vet ikke hvorfor, men på bilde er den andre strekken usynlig selv om den er lyserosa i virkeligheten.
Jeg håper strekken blir sterkere i morgen, da tar jeg bilde![]()
Gleder meg til å se i morgen!Denne så jeg med en gang! Den skal bli sterkere!Jeg klarer ikke å ta bilde uten skygge, men streken er der! Det blir spennende å se utvikling fram til blodprøven![]()
Min kom syklusdag 32 alle tre gangene da jeg brukte synarela og jeg begynte med sprøyter dagen dagen jeg hadde første kontroll eller dagen etter (syklusdag 8/9). Ikke vær bekymretBAH, syklus dag 32 og ingen mens.. Håpa at ikke synarela skulle utsette den så mye da![]()

Jeg klarer ikke å ta bilde uten skygge, men streken er der! Det blir spennende å se utvikling fram til blodprøven![]()
9dpo og jeg ser en svak strek
Alle gode ting er 4 kanskje?Håpe det ikke er en tullestrek
![]()

Krysser fingrene for stigning!!