Håper det! Skal på kontroll torsdag den 13 juniMin kom syklusdag 32 alle tre gangene da jeg brukte synarela og jeg begynte med sprøyter dagen dagen jeg hadde første kontroll eller dagen etter (syklusdag 8/9). Ikke vær bekymret![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper det! Skal på kontroll torsdag den 13 juniMin kom syklusdag 32 alle tre gangene da jeg brukte synarela og jeg begynte med sprøyter dagen dagen jeg hadde første kontroll eller dagen etter (syklusdag 8/9). Ikke vær bekymret![]()
Måtte ta en test da jeg kom hjem fra jobb, og den ser litt sterkere utSpennendeKrysser fingrene for stigning!!
synsbedrag kanskje 
Måtte ta en test da jeg kom hjem fra jobb, og den ser litt sterkere utsynsbedrag kanskje
![]()

De andre forsøkene har testene vært ganske blenda, så det må jo være noeHøres lovende ut synes jeg da![]()
Ooooo! Så spennende! Dette var jo en veldig Fin strek da! Masse lykke til!Jeg klarer ikke å ta bilde uten skygge, men streken er der! Det blir spennende å se utvikling fram til blodprøven![]()
Da er ett perfekt 3 dagers satt inn og 2 i fryseboksen
Testdag var 22 juni, det var sen testdato syntes jeg

Den nederste er 11 dpo. Nå stopper jeg med testing til blodprøve![]()
Vil du settes på gravid eller vil du vente på blodprøve? Og når skal den tas?Kan settes på gravidHURRA for en fin stigning!! Nydelige tester, gratulerer så myeVil du settes på gravid eller vil du vente på blodprøve? Og når skal den tas?
Blodprøve tas på tirsdag, 11.juni.Kan settes på gravidBlodprøve tas på tirsdag, 11.juni.

Den nederste er 11 dpo. Nå stopper jeg med testing til blodprøve![]()
Den øverste er 9 dpo (kveld) og de to andre er 10 dpo.Kan jeg spørre om de andre testene er 10, 9 og 8 dpo?
GratulererVis vedlegget 300346 Etter nesten to år som prøvere kan jeg endelig si: Sitrus - flytt meg til gravid, plis❤

Tusen, tusen takk! Er så glad, har aldri fått en positiv graviditetstest før!Gratulerer![]()
Vis vedlegget 300346 Etter nesten to år som prøvere kan jeg endelig si: Sitrus - flytt meg til gravid, plis❤

Tenk at jeg ikke har fått med meg dette i dagboka di? For noen herlige nyheter, GRATULERER så mye 

Hihi, såvidt jeg har fått det med meg selvHVA!!!!!!! Åååååå, nå ble jeg så gladTenk at jeg ikke har fått med meg dette i dagboka di? For noen herlige nyheter, GRATULERER så mye
![]()
Å endelig!! Gratulerer så myeVis vedlegget 300346 Etter nesten to år som prøvere kan jeg endelig si: Sitrus - flytt meg til gravid, plis❤
Endeliiig❤ Takk!Å endelig!! Gratulerer så mye![]()
![]()