Humlemamma
Blir kjent med forumet
UL i morgen (7+2). Veldig spent
Håper alt står bra til der inne.
Håper alt står bra til der inne.Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper alt står bra til der inne.Lykke til HumlemammaUL i morgen (7+2). Veldig spent![]()
Lykke til!UL i morgen (7+2). Veldig spent![]()

Hvordan gikk det?UL i morgen (7+2). Veldig spent![]()
Det gikk veldig fint i dag.Hvordan gikk det?
Et hjerte som slo.
Ble flytter tre dager, slik at jeg er 7+5. St.Olavs bruker visst uttaksdato som 2+0. Termin 31.01 i følge hun som utførte UL. Å nei... Håper det er uskyldig og at alt er bra.Jeg har begynt å blø i dagSkal skjekke hcg i morgen.
TakkÅ nei... Håper det er uskyldig og at alt er bra.
, men jeg har ikke mye håp, selv om det ikke er sterk blødning, har jeg mye smerter som minner på siste SA. Men vi får se, det var insett av to egg, så jeg vet ikke om det er mulig at ett er forsatt på plass hvis dette er abort.Huff! Sender deg gode klemmerJeg har begynt å blø i dagSkal skjekke hcg i morgen.
Huff da...Jeg har begynt å blø i dagSkal skjekke hcg i morgen.
Hei! Jeg har ikke erfaring med Gonal. Men flytt spørsmålet ditt ut i selve forumet for assistert, så får du kanskje litt mer svarHei, jeg begynte men Gonal F 450 i dag og når jeg til sprøyter jeg så ikke helt så jeg trodde det kom til 0 men nei da var 265 når jeg tok ut. Og etterpå jeg tok sprøyter inn igjen.
Er det farlig? Og det er luft på pen? Hva skal jeg gjøre? Jeg skal ta 450 i morgen også. Med det samme pen.
Var sprøyta tom? For det som er med gonal f er når du stiller inn den dosen du skal ha, trykker den inn og den viser mer enn 0, feks 75, så er det det som gjenstår av dosen din. Så da må du ta 75 av en ny sprøyte.Hei, jeg begynte men Gonal F 450 i dag og når jeg til sprøyter jeg så ikke helt så jeg trodde det kom til 0 men nei da var 265 når jeg tok ut. Og etterpå jeg tok sprøyter inn igjen.
Er det farlig? Og det er luft på pen? Hva skal jeg gjøre? Jeg skal ta 450 i morgen også. Med det samme pen.
Hei takk for svar. Nei hva ikke tom. Pen var på 900 så jeg brukte 450 i går og jeg skal bruke 450 i dag . Men jeg ringte til apotek på Rikshospitale og de sagt at det går bra pga av jeg tok in riktig dosen.Var sprøyta tom? For det som er med gonal f er når du stiller inn den dosen du skal ha, trykker den inn og den viser mer enn 0, feks 75, så er det det som gjenstår av dosen din. Så da må du ta 75 av en ny sprøyte.
Jeg har vært på ultralyd i dag og har fått høre et lite hjerte som slår![]()

GratulererJeg har vært på ultralyd i dag og har fått høre et lite hjerte som slår![]()

GratulererJeg har vært på ultralyd i dag og har fått høre et lite hjerte som slår![]()