<3 MAI 2019 <3

Å nei... Håper det er uskyldig og at alt er bra.
Takk :Heartred, men jeg har ikke mye håp, selv om det ikke er sterk blødning, har jeg mye smerter som minner på siste SA. Men vi får se, det var insett av to egg, så jeg vet ikke om det er mulig at ett er forsatt på plass hvis dette er abort.
Jeg er litt skuffet over gynekologisk poliklinikk som ikke ville ta meg til ultralyd og hcg-skjekk selv om legen fra legevakta ba dem om det.

Hcg på 8100 i dag (1500 for 6 dager siden, doblingstid på 59t), men det sier ikke mye. Blødningen stoppet så nå har jeg ikke peiling hva har skjedd, og tror jeg skal en tur til privat gynekolog neste uke, da blir jeg 6+2, kanskje det er mulig å se hva som skjer der inne.

Hei, jeg begynte men Gonal F 450 i dag og når jeg til sprøyter jeg så ikke helt så jeg trodde det kom til 0 men nei da var 265 når jeg tok ut. Og etterpå jeg tok sprøyter inn igjen.
Er det farlig? Og det er luft på pen? Hva skal jeg gjøre? Jeg skal ta 450 i morgen også. Med det samme pen.

Hei, jeg begynte men Gonal F 450 i dag og når jeg til sprøyter jeg så ikke helt så jeg trodde det kom til 0 men nei da var 265 når jeg tok ut. Og etterpå jeg tok sprøyter inn igjen.
Er det farlig? Og det er luft på pen? Hva skal jeg gjøre? Jeg skal ta 450 i morgen også. Med det samme pen.
Hei! Jeg har ikke erfaring med Gonal. Men flytt spørsmålet ditt ut i selve forumet for assistert, så får du kanskje litt mer svar ❤️

Var sprøyta tom? For det som er med gonal f er når du stiller inn den dosen du skal ha, trykker den inn og den viser mer enn 0, feks 75, så er det det som gjenstår av dosen din. Så da må du ta 75 av en ny sprøyte.

Var sprøyta tom? For det som er med gonal f er når du stiller inn den dosen du skal ha, trykker den inn og den viser mer enn 0, feks 75, så er det det som gjenstår av dosen din. Så da må du ta 75 av en ny sprøyte.
Hei takk for svar. Nei hva ikke tom. Pen var på 900 så jeg brukte 450 i går og jeg skal bruke 450 i dag . Men jeg ringte til apotek på Rikshospitale og de sagt at det går bra pga av jeg tok in riktig dosen. :)

Oppdatering fra meg :happy: En dag etter blødningen, hcg var 8100 og i dag er den på 11000. Håper det er et godt tegn!
Info for alle som tar hcg -blodprøve i ulike laboratorier - ikke sammenlign dem, i dag var den 7500 på Riksen og 11000 på Fürst en time etter.

Back
Topp