<3 MAI 2019 <3

Takk, jenter :smiley-angelic003 Det har vært så beroligende å se at alt er i orden etter denne blødningen. Håper spiren sitter på plass til februar :love017
 
Last edited:
Hvordan går det med dere damer? :) lenge siden det har vært aktivitet her. Hvordan har eventyret gått så langt? :)

Nærmer meg halvveis og sliter med hodepine og kvalme
 
Hvordan går det med dere damer? :) lenge siden det har vært aktivitet her. Hvordan har eventyret gått så langt? :)

Nærmer meg halvveis og sliter med hodepine og kvalme

Er ikke så ofte inne her lenger ;) titter innom å ser litt noen ganger :)
Her har alt gått ganske bra! Sliter litt med bekken og rygg nå så måtte sykemelde meg for en periode (får ikke tilrettelegging på jobb). Har og en del vondt i hodet, men kan hende det henger sammen med dårlig søvn..
Var en del kvalm og ekstremt trøtt de første ukene, men det har gått seg til :happy:
Var på ultralyd i dag og fikk vite at det ligger en lillebror i magen :Heartblue målene på ultralyden sa at jeg er 2-3 dager lenger frem, men vi beholder termindatoen vi hadde fra før :) har morkaka foran, men merker en del bevegelser:)
 
Hvordan går det med dere damer? :) lenge siden det har vært aktivitet her. Hvordan har eventyret gått så langt? :)

Nærmer meg halvveis og sliter med hodepine og kvalme
Her skjedde mirakelet etter avbrutt forsøk, vi klarte det på egenhånd å er i dag 11+5:Heartred formen er grei å har vært det fra dag en utenom litt ryggvondt, hodepine og utrolig trøtt men det står jeg i :)
 
Back
Topp