<3 MAI 2019 <3

Ble ikke noe innsett i dag - jeg er overstimulert og hadde alt for mye veske i buken til at det var forsvarlig. 4 blasto på frys, så da blir det fryseforsøk i aug/sep :)

Ble ikke noe innsett i dag - jeg er overstimulert og hadde alt for mye veske i buken til at det var forsvarlig. 4 blasto på frys, så da blir det fryseforsøk i aug/sep :)

Så kjedelig at det ikke ble innsett.. særlig nå med ferietid og alt. Men helsa først, og et embryo hadde nok ikke hatt det så stas inni der nå uansett.. Håper det går bra med deg da. Og gratulerer med kjemperesultat uansett - 4 til frys er jo suuupert :Heartred:Heartred

Jeg fikk mens i går, så da har jeg fått kontroll neste onsdag.
:nailbiting:

Er det laget en juni gruppe..?

Jeg fikk mens i går, så da har jeg fått kontroll neste onsdag.
:nailbiting:

Er det laget en juni gruppe..?

Har ikke sett noen nei! Så er bare å hive seg rundt å lage :happy: Tror flere venter på den! Og hurra for mens og kontroll, så godt å få kommet i gang så raskt igjen i hvertfall :Heartred masse lykke til!!

9 dpo (tror jeg), skyggestrek i dag tidlig, litt mer synlig andre strek med kveldsurin. Tørr ikke å glede meg enda :nailbiting:

Last edited:
9 dpo (tror jeg), skyggestrekk i dag tidlig, litt mer synlig andre strekk med kveldsurin. Tørr ikke å glede meg enda :nailbiting:

Å tease er ikke lov! Du må legge ut bilde :D

Vet ikke hvorfor, men på bilde er den andre strekken usynlig selv om den er lyserosa i virkeligheten. :)
Jeg håper strekken blir sterkere i morgen, da tar jeg bilde ;)

Gjør det :D

Jeg klarer ikke å ta bilde uten skygge, men streken er der! Det blir spennende å se utvikling fram til blodprøven :happy090

Vedlegg

• 20190605_065227.jpg
    20190605_065227.jpg
    12,6 KB · Visninger: 131
Jeg klarer ikke å ta bilde uten skygge, men streken er der! Det blir spennende å se utvikling fram til blodprøven :happy090
Denne så jeg med en gang! Den skal bli sterkere! :D❤️

BAH, syklus dag 32 og ingen mens.. Håpa at ikke synarela skulle utsette den så mye da :shifty:

Back
Topp