<3 MAI 2019 <3

Et lite spørsmål til dere andre; hvordan tar dere hensyn og oppfører dere i rugeperioden? Lever dere helt som normalt, eller tar dere det litt ekstra med ro? Jeg blir rett og slett litt paranoid, livredd for å gjøre noe feil :oops::oops:
Lever som normalt :) men får litt bivirkninger av Lutinusen så tar det jo automatisk litt mer med ro. Men tror det beste er å leve som normalt :)

Har akkurat fått telefon fra sykehuset med beskjed om negativ blodprøve... Så jeg kan settes på ikke gravid. :(
Tok samtale om neste forsøk i samme slengen, så er satt opp på stimuleringsstart medio september :happy:
Det var leit... Men da får du passe på å nyte sommeren maks :)

Et lite spørsmål til dere andre; hvordan tar dere hensyn og oppfører dere i rugeperioden? Lever dere helt som normalt, eller tar dere det litt ekstra med ro? Jeg blir rett og slett litt paranoid, livredd for å gjøre noe feil :oops::oops:
Denne gangen levde jeg helt som normalt! Var på jobb i barnehage hvor jeg både løper, løfter og gjør alt som jeg pleier. Jeg var på trening, jeg syklet en ganske lang sykkeltur og jeg hadde sex!
Dette var mitt første frys (etter to mislykkede fersk) og den sitter her inne enda :happy: Jeg er 5+2 i dag med termin 1. februar :)

For en berg og dalbane dette er! Akkurat snakket med H. sund nå, og skal i kveld sette månedens 2. Ovitrelle. Denne gang i forbindelse med fryseforsøk etter avbrutt pga. overstimulering.

Planlagt innsett neste fredag! :D

Denne gangen levde jeg helt som normalt! Var på jobb i barnehage hvor jeg både løper, løfter og gjør alt som jeg pleier. Jeg var på trening, jeg syklet en ganske lang sykkeltur og jeg hadde sex!
Dette var mitt første frys (etter to mislykkede fersk) og den sitter her inne enda :happy: Jeg er 5+2 i dag med termin 1. februar :)

Å, så godt å høre :)
Selv om fornuften sier at det ikke har noe å si om man lever som normalt, så er den lille gnagende usikkerheten der hele tiden.. Jeg blir helt tussete av dette. Har testdatottorsdag neste uke, dagene føles som måneder, snegler seg avgårde. Hvilken type progesteron tok du?

Å, så godt å høre :)
Selv om fornuften sier at det ikke har noe å si om man lever som normalt, så er den lille gnagende usikkerheten der hele tiden.. Jeg blir helt tussete av dette. Har testdatottorsdag neste uke, dagene føles som måneder, snegler seg avgårde. Hvilken type progesteron tok du?
Ingenting dette forsøket :) de ville prøve i naturlig syklus denne gangen. De to forrige forsøkene hadde jeg en runde med Duphaston og en med Lutinus.

Jeg kan settes på «Ikke gravid». Dessverre..
Startet dagen med en blendahvit test, ringte UNN, gråt og ba på mine knær om at jeg rakk et til forsøk før sommerferien.

De ringte akkurat tilbake, og overlegen hadde godkjent et innsett i naturlig syklus i juni.

Så nå har revet Estradot-plaster, og håper på mensen snart!

En ren berg og dalbane av følelser i dag..
Skuffelse, tårer, oppgitthet, - så plutselig litt håp..

Startet dagen med en blendahvit test, ringte UNN, gråt og ba på mine knær om at jeg rakk et til forsøk før sommerferien.

De ringte akkurat tilbake, og overlegen hadde godkjent et innsett i naturlig syklus i juni.

Så leit med den negative testen.. :( Men virkelig et lyspunkt at du får starte rett på, da er jo ny syklus straks i gang allerede! Masse lykke til, håper du får gå gravid inn i sommeren :Heartred

Huff, så leit at det ble negativ test❤ Lykke til neste runde!

Så trist å høre:( Denne prosessen er virkelig ikke lett.

Ønsker deg masse lykke til med neste forsøk :signs003 Godt du fikk starte så raskt på når du ønsket det:joyful:

Krysser fingrene for posetiv test før sommeren:love7

Tusen takk!

Jeg fikk snakket lenge med sykepleieren i dag. Fortalte om min teori rundt hvorfor det har gått halt i naturlig syklus.

Praksis er at jeg har ultralyd kontroll lokalt her jeg bor på syklusdag 9-11. Utifra resultatet på den sier UNN i fra når jeg skal starte med hjemmetester. Når jeg får omslag på hjemmetester så starter jeg på lutinus dagen etter.

Ferskforsøket tok jeg otrivelle, ergo visste at jeg hadde eggløsning: ble gravid
Første fryseforsøk: negativt
Andre fryeforsøk: negativt
Tredje fryseforsøk: hadde ultralyd, UNN syns den største folikken var litt liten, og ba meg ta en nu ultralyd over helga. Ultralyd over helga viste flytende veske - noe som indikerte at egget hadde sprukket(?). De ble veldig fornøyde på UNN med det, og sa at det var eggløsning, og planla innsett utifra det.
Da ble jeg gravid. (MA uke 8/9)

Så denne gangen skal jeg be om å få ta ultralyd helt til eggløsning. Ikke stole på omslag på tester.
Har brukt dyre tester. Men kan det være at jeg viser eggløsning før selve eggløsning?

Da var vell alt håp ute for meg. Våkbet til at lutinus restene ikke lenger var kritt hvitt, men litt sånn brun/rosa aktig... noen med erfaring at det skjer rett før mens kommer?

Da var vell alt håp ute for meg. Våkbet til at lutinus restene ikke lenger var kritt hvitt, men litt sånn brun/rosa aktig... noen med erfaring at det skjer rett før mens kommer?

Jeg tror det kan komme enten det er positivt eller ikke altså, jeg hadde brune rester på 11 og 12 dpo og jeg er jo gravid! Men du har testet? Om du nærmer deg mens og det er negativt fortsatt er det nok desverre et dårlig tegn ja..

Jeg tror det kan komme enten det er positivt eller ikke altså, jeg hadde brune rester på 11 og 12 dpo og jeg er jo gravid! Men du har testet? Om du nærmer deg mens og det er negativt fortsatt er det nok desverre et dårlig tegn ja..
Har ikke testet noe. Ville egentlig ta en test i dag, men klarte å holde meg. Har vært så svimmel de siste 4-5 dagene og puppene er blitt så tunge. Så det gjør jo at håpet på at det skal være noe trenger seg igjennom tvilen. Men nå, så er det ikke mye håp igjenn hos meg...

Men når du sier du hadde det du å, og du er jo gravid, så vet jeg ikke hva jeg skal tenke

Har ikke testet noe. Ville egentlig ta en test i dag, men klarte å holde meg. Har vært så svimmel de siste 4-5 dagene og puppene er blitt så tunge. Så det gjør jo at håpet på at det skal være noe trenger seg igjennom tvilen. Men nå, så er det ikke mye håp igjenn hos meg...

Men når du sier du hadde det du å, og du er jo gravid, så vet jeg ikke hva jeg skal tenke
Ta en test:happy:

Absolutt masse håp for deg enda om du ikke har testa! Jeg krysser fingrene :happy:

Back
Topp