C
Forelsket i forumet
Abrutt/totalfrys
Håper dere er heldige som oss med fine på frys

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Abrutt/totalfrys

Takk for fine ord!Embryologen ringte faktisk og kunne fortelle at de fikk enda ett på frys; så da ble det 6 blastoer. Veldig fornøyd med det!
Hele ungeflokken!Så kjedelig... overstimulert?Abrutt/totalfrys
Abrutt/totalfrys

Huff..Skjønner at du er skuffet! Du fikk ut «for» mange egg da eller? Heldigvis er det store sjangser da for å få fine blastoer med veldig gode odds på frys
Vet det ikke hjelper så mye akkurat nå (har vært gjennom det flere ganger), men det blir kommer til å føles verdt det etterhvert når man kan gjøre fryseforsøk med embryo som har mye bedre sjangser enn et ferskt (og kanskje bare to dager gammelt) embryo satt inn i en overstimulert livmor.. Men ja. Det er helt lov å være kjempeskuffa! Krysser fingrene hardt for de små i varmeskapet og sender deg en god klem
![]()
Takk ❤❤
Hadde ganske mange eggposer og fikk totalt ut 18 egg.
Så håper så klart jeg får noen fine på frys.
Jeg kjenner jo at kroppen min er helt på trynet akkurat nå, så tror ikke det hadde vært så smart med innsett nå.

Uff, for en nedtur å bli snytt for innsett...For oss ble det dessverre avbrutt igjen.. overstimulert grad1.. Store eggstokker og vann i buken (heldigvis ikke så mye at jeg må legges inn og tappes, men må ta Klexane-sprøyter for å minske faren for blodpropp i opptil 10 dgr).
Det positive oppi alt - denne gang fikk vi ihvertfall noe på frys; 5 blastoer av 16 ut. Så veldig takknemmelig for det!
Håper vi rekker innsett ila juni!![]()
Men du får sikkert noen på frys!Jepp![]()
Uff, for en nedtur å bli snytt for innsett...
Men så fantastisk å ha 5 blastoer! Da ligger det gode sjanser for suksess i fryser’n
Ta vare på deg selv, og hvil ut før racet begynner igjen. Det er jo litt av en påkjenning.
Ja.. 2. gangen nå - så hatt to uttak uten innsett. Men - denne gang ble det jo ihvertfall god fangst. Endte opp med 6 blastoer på frys - de ringte i ettermiddag og hadde fått med enda ett. Så håper på fryseforsøk i juni Men du får sikkert noen på frys!så innsett blir det mest sannsynlig selv om det ikke blir nå
![]()

Herlig! Tenk at vi blir så gla’ for mensen.Endelig kom mensen idag! Begynner med Menopur i morgen, første kontroll neste torsdag Sitrus, kan du flytte meg til stimulerer?![]()
Som jeg har kryssa fingra for degDa kan jeg flyttes til rugermed testdato 22.mai
Gratulerer som ruger!Da kan jeg flyttes til rugermed testdato 22.mai
Jeg ser at vi alle har innsett og/eller testdato rundt samme tid Hvis det blir som sist tester jeg ikke før blodprøve. Er veldig kort tid for meg denna gangen føler jeg mellom innsett og blodprøve.@Sitrus. @Veslejinta @Venessiela @Krysser-fingrene @prosjekt ivf @Humlemamma @krissy136
Når begynner dere å teste?Jeg ser at vi alle har innsett og/eller testdato rundt samme tid
![]()