Dette gjorde meg skikkelig gla’! Hurra!Test 13 dpo, sterkere gittBruker tidligtester da men. Måtte den klamre seg fast! Ta hcg blodprøve i morgen. Håper flere av dere følger etter snart
Vis vedlegget 297759
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dette gjorde meg skikkelig gla’! Hurra!Test 13 dpo, sterkere gittBruker tidligtester da men. Måtte den klamre seg fast! Ta hcg blodprøve i morgen. Håper flere av dere følger etter snart
Vis vedlegget 297759
Hei!I morgen har jeg syklusdag 14, og kontroll dag! Jeg har kontroll hos lokal gynekolog, ikke på UNN hvor jeg hører til. Første gang jeg har styrt syklus, og første gang jeg har kontroll så sent i syklus..
Eneste jeg har fått beskjed om er at denne gangen skal man kun se etter tykkelse på slimhinne, og ikke etter en større forlik som tidligere..
Er det noen med erfaring i styrt syklus når man vanligvis setter inn? Jeg er så nervøs siden jeg ikke har fått så mye informasjon, redd for at det skal bli avbrutt. Er 17. mai på fredag, og da har di vel ikke innsett..
Takk, klarer ikke føle på det selv enda. Litt i forsvar tror jeg.Dette gjorde meg skikkelig gla’! Hurra!

Godt var det. Orka ikkje fleire uventa utvekster no hahahah Takk, klarer ikke føle på det selv enda. Litt i forsvar tror jeg.
En dag i gangen!Begynner med Progynova i dag. Endelig! Så regner jeg med innsett i uke 22![]()
Signy <3Hei!
Det skal nok veldig mye til for å få avbrutt i styrt syklus. Det må i så fall være hvis ikke slimhinnen oppnår ønsket tykkelse. Jeg har hatt innsett alt fra dag 18-23, så ingen fare med 17. mai-helgen imellom. Masse lykke til!
Skal selv sette inn på onsdag, er da på dag 20.
har ikke hørt noe fra de, så da regner jeg med opptining av blastocysten har gått bra 
Hallo slenger meg på her!
Prøvefrøken89 - 29 - #2 - #IVF (uttak nr 3) - Haukeland - Gonal F, Orgalutran, Ovitrelle, Lutinus - Uttak onsdag 15.05, planlagt innsett mandag 20.05
En time til innsetthar ikke hørt noe fra de, så da regner jeg med opptining av blastocysten har gått bra
Ååå, så mye følelser det er i kroppen! Gleder meg, gruer meg, er spent og vet ikke helt hva jeg skal føleskal for første gang rett tilbake på jobb igjen etter innsett, så det er også nytt for meg
![]()
Masse lykke til!Venter spent på tlf fra Riksen
Ny kontroll i dag, endometeret var 8,2mm.
Høyre side: 6 follikler, største var 19mm
Venstre side: 14 follikler, største på 22mm.
Flere på 20, 19, 18 og 17![]()
Fikk tlf nå, El-sprøyte kl 21.10 i kveldHøres jo superbra ut! Tipper det blir el-sprøyte på deg veldig snart![]()
Bare hyggeligSigny <3
Tusen takk for svar! Dette gjorde meg litt roligere. Har time på kontroll om en times tid. Blir veldig spennende.
Lest meg litt opp på nett (selvom jeg prøver å unngå det), og de skal altså se etter tykkelse på slimhinne, og ingen ledende folikker..
Er du i styrt syklus? Blir spennende på onsdag! <3

Hurra! Ruge pent nå, og lykke til med skrulleukene!Ruger![]()