Woho, la det bli en liten terminspire utav detRuger![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Woho, la det bli en liten terminspire utav detRuger![]()

For oss ble det dessverre avbrutt igjen.. overstimulert grad1.. Store eggstokker og vann i buken (heldigvis ikke så mye at jeg må legges inn og tappes, men må ta Klexane-sprøyter for å minske faren for blodpropp i opptil 10 dgr).
Det positive oppi alt - denne gang fikk vi ihvertfall noe på frys; 5 blastoer av 16 ut. Så veldig takknemmelig for det!
Håper vi rekker innsett ila juni!![]()
Men fem blastocyster på frys er virkelig et fantastisk resultat!! Gratulerer!! Og god bedring Jeg hører til på UNN, men har vært på kontroll i hjembyen min hos lokal gynekolog. Hun målte slimhinnen til tresjiktet, og 10mm, og mange små follikker.. Alle under 5 mm. Så det lover vel godt?Bare hyggeligDet er jo derfor vi er her; for å dele erfaringer
Ja, er på 1. frys etter 2. uttak (5. innsett)
styrt syklus med progynova og cyclogest.
Stemmer at de måler slimhinnetykkelse og sjekker at det ikke er noen ledende follikler. Og så får du beskjed om hvilken dag du skal begynne på progesteron, og hvilken dag det blir innsett.
Hvor hører du til?
Masse lykke til!
Kanskje jeg kan føres inn på lista?![]()

Såklart! Gratulerer som ruger!!![]()
Superspennende å følge dere! Håper mange lykk
Supert! Takk!Er ikke den ivrigste til å skrive her inne, men prøver å holde meg oppdatert på det som skjer.
Veldig spennende å følge deg og resten her inne.
![]()

Veldig koselig at du følger med!![]()
Heier virkelig på alle her inne! <3 Spesiell og krevende situasjon vi står i. Fint å ikke føle seg så alene når det er så altoppslukende...![]()
Vi er steintøffe alle sammen, det er ihvertfall sikkert!Uff. Så leit! Klem fra meg til degAbrutt/totalfrys
Abrutt/totalfrys
Vet det ikke hjelper så mye akkurat nå (har vært gjennom det flere ganger), men det blir kommer til å føles verdt det etterhvert når man kan gjøre fryseforsøk med embryo som har mye bedre sjangser enn et ferskt (og kanskje bare to dager gammelt) embryo satt inn i en overstimulert livmor.. Men ja. Det er helt lov å være kjempeskuffa! Krysser fingrene hardt for de små i varmeskapet og sender deg en god klem 
Vet hvor skuffende det er å ikke få innsett når man er midt oppi detMen fem blastocyster på frys er virkelig et fantastisk resultat!! Gratulerer!! Og god bedring
![]()
Embryologen ringte faktisk og kunne fortelle at de fikk enda ett på frys; så da ble det 6 blastoer. Veldig fornøyd med det!