<3 MAI 2019 <3

For oss ble det dessverre avbrutt igjen.. overstimulert grad1.. Store eggstokker og vann i buken (heldigvis ikke så mye at jeg må legges inn og tappes, men må ta Klexane-sprøyter for å minske faren for blodpropp i opptil 10 dgr).

Det positive oppi alt - denne gang fikk vi ihvertfall noe på frys; 5 blastoer av 16 ut. Så veldig takknemmelig for det!

Håper vi rekker innsett ila juni! :)

For oss ble det dessverre avbrutt igjen.. overstimulert grad1.. Store eggstokker og vann i buken (heldigvis ikke så mye at jeg må legges inn og tappes, men må ta Klexane-sprøyter for å minske faren for blodpropp i opptil 10 dgr).

Det positive oppi alt - denne gang fikk vi ihvertfall noe på frys; 5 blastoer av 16 ut. Så veldig takknemmelig for det!

Håper vi rekker innsett ila juni! :)

Vet hvor skuffende det er å ikke få innsett når man er midt oppi det :Heartred Men fem blastocyster på frys er virkelig et fantastisk resultat!! Gratulerer!! Og god bedring :)

Bare hyggelig :) Det er jo derfor vi er her; for å dele erfaringer :)
Ja, er på 1. frys etter 2. uttak (5. innsett)
styrt syklus med progynova og cyclogest.
Stemmer at de måler slimhinnetykkelse og sjekker at det ikke er noen ledende follikler. Og så får du beskjed om hvilken dag du skal begynne på progesteron, og hvilken dag det blir innsett.
Hvor hører du til?
Masse lykke til!
Jeg hører til på UNN, men har vært på kontroll i hjembyen min hos lokal gynekolog. Hun målte slimhinnen til tresjiktet, og 10mm, og mange små follikker.. Alle under 5 mm. Så det lover vel godt? :)

Nå venter jeg bare på at UNN skal vurdere prøvene og gi meg svar på oppstart av Lutinus, samt evt. innsettsdag.
Hvis det blir denne uka blir det torsdag, for jeg har 3dagers egg på frys.

Humlemamma - 34 - barn#3 - ICSI (1.ferskforsøk) - St.Olavs- Uttak 08.05. - 8 egg ut/1 eller 2 på frys - Innsett blasto 13.05. - Testdato 27.05.

Abrutt/totalfrys

Heier virkelig på alle her inne! <3 Spesiell og krevende situasjon vi står i. Fint å ikke føle seg så alene når det er så altoppslukende... :)

Ja, dette forumet har virkelig vært gull verdt i denne prosessen. Helt annerledes enn jeg hadde trodd! Er så godt å ha noen med seg på laget som skjønner på en måte, og å følge andre som er i samme situasjon :Heartred Vi er steintøffe alle sammen, det er ihvertfall sikkert!

Da blir det innsett på torsdag 16/5.

Første Lutinus er satt og den gjenkjennelige følelsen av håp har vekket seg i meg..

Abrutt/totalfrys

Huff.. :( Skjønner at du er skuffet! Du fikk ut «for» mange egg da eller? Heldigvis er det store sjangser da for å få fine blastoer med veldig gode odds på frys :Heartred Vet det ikke hjelper så mye akkurat nå (har vært gjennom det flere ganger), men det blir kommer til å føles verdt det etterhvert når man kan gjøre fryseforsøk med embryo som har mye bedre sjangser enn et ferskt (og kanskje bare to dager gammelt) embryo satt inn i en overstimulert livmor.. Men ja. Det er helt lov å være kjempeskuffa! Krysser fingrene hardt for de små i varmeskapet og sender deg en god klem :Heartred

Vet hvor skuffende det er å ikke få innsett når man er midt oppi det :Heartred Men fem blastocyster på frys er virkelig et fantastisk resultat!! Gratulerer!! Og god bedring :)

Takk for fine ord! :Heartred Embryologen ringte faktisk og kunne fortelle at de fikk enda ett på frys; så da ble det 6 blastoer. Veldig fornøyd med det!

Back
Topp