Sitrus.
Gift med forumet
Endelig kom mensen idag! Begynner med Menopur i morgen, første kontroll neste torsdag Sitrus, kan du flytte meg til stimulerer?![]()
Med GLEDE!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Endelig kom mensen idag! Begynner med Menopur i morgen, første kontroll neste torsdag Sitrus, kan du flytte meg til stimulerer?![]()
Da kan jeg flyttes til rugermed testdato 22.mai

@Sitrus. @Veslejinta @Venessiela @Krysser-fingrene @prosjekt ivf @Humlemamma @krissy136
Når begynner dere å teste?Jeg ser at vi alle har innsett og/eller testdato rundt samme tid
![]()

Det var bestillingsvare her hos meg hvertfall, på bygdaVet at Gonal-F er bestillingsvare til de fleste apoteker men er synarela det også?![]()
Syns du skal flytte deg selv over på gravid jegJeg har vel strengt tatt begynt å teste «litt»
I dag så den sånn ut og jeg hååper så inderlig det fortsetter sånn!
Vis vedlegget 297995
Har liksom ikke turt helt å legge ut her enda siden det har gått galt så mange ganger før, men tenk om dette kunne vært vår tur da
Når begynner du selv tror du?
Ja, tenk detHerlig! Tenk at vi blir så gla’ for mensen.
Så fornøyd med å være i gang igjen, etter å ha ventet i noe som føltes som en eeeevighet!Ja bor på bygda jeg og så er redd for at det er detDet var bestillingsvare her hos meg hvertfall, på bygda
Men om du søker opp varer inne på apoteket sine nettsider, så kan man søke opp om de har det på lager fant jeg ut![]()
Prøvde å søke opp på apoteket sine nettsider men synarela kom ikke opp en gang? 
@Sitrus. @Veslejinta @Venessiela @Krysser-fingrene @prosjekt ivf @Humlemamma @krissy136
Når begynner dere å teste?Jeg ser at vi alle har innsett og/eller testdato rundt samme tid
![]()
Jeg har vel strengt tatt begynt å teste «litt»
Vis vedlegget 297995
Har liksom ikke turt helt å legge ut her enda siden det har gått galt så mange ganger før, men tenk om dette kunne vært vår tur da
Best å bestille i god tid har jeg erfartJa bor på bygda jeg og så er redd for at det er detPrøvde å søke opp på apoteket sine nettsider men synarela kom ikke opp en gang?
Så de hadde på Jessheim så er ikke så langt unna det heller
![]()
Jeg har vel strengt tatt begynt å teste «litt»
Vis vedlegget 297995
Er jammen ikke sikker. Har i utgangspunktet bestemt meg for neste lørdag (som er fire uker etter sist mens), men jeg kan kanskje komme til å teste før?Ser så mange som får positive tester tidlig.
Enn du?![]()
Krysser fingrene for at det fortsetter sånn!!Ja, det var egentlig det. Jeg hadde innsett dagen før deg og har testdato dagen etter degHvis det blir som sist tester jeg ikke før blodprøve. Er veldig kort tid for meg denna gangen føler jeg mellom innsett og blodprøve.
Huff, så utrolig leittok negativ test i dag, siden jeg ikke kjenner stramminger i brystet og livmoren så står jeg bare igjen med Lutinus kvalme. Så ikke mye håp akkurat. (Innsett av blasto 8 mai). Vet ikke helt hva jeg gjør for nå har jeg brukt opp mine 3 forsøk på 5 blasto innsett. Hva gjør jeg da? Vanskelig å innse at det skal bli med det ene barnet og ikke søsken. Trenger å bruke PGD prøverør så det er så dyrt at en ikke gjør det privat. Vel i juni blir jeg 39 år så det er vanskelig å takle at det ikkes kulle gå.
Fantastisk13 egg ut i dag![]()

Herlig!13 egg ut i dag![]()
Gratulerer med feiende flott fangst!13 egg ut i dag![]()
tok negativ test i dag, siden jeg ikke kjenner stramminger i brystet og livmoren så står jeg bare igjen med Lutinus kvalme. Så ikke mye håp akkurat. (Innsett av blasto 8 mai). Vet ikke helt hva jeg gjør for nå har jeg brukt opp mine 3 forsøk på 5 blasto innsett. Hva gjør jeg da? Vanskelig å innse at det skal bli med det ene barnet og ikke søsken. Trenger å bruke PGD prøverør så det er så dyrt at en ikke gjør det privat. Vel i juni blir jeg 39 år så det er vanskelig å takle at det ikkes kulle gå.
Så trist.. Klem til deg!