<3 MAI 2019 <3

@Sitrus. @Veslejinta @Venessiela @Krysser-fingrene @prosjekt ivf @Humlemamma @krissy136

Når begynner dere å teste? :happy: Jeg ser at vi alle har innsett og/eller testdato rundt samme tid :)

Jeg har vel strengt tatt begynt å teste «litt» :nailbiting:
I dag så den sånn ut og jeg hååper så inderlig det fortsetter sånn! :smiley-angelic001:smiley-angelic001

AF66C1B1-AA04-436A-83DE-712BABDB1C3D.jpeg

Har liksom ikke turt helt å legge ut her enda siden det har gått galt så mange ganger før, men tenk om dette kunne vært vår tur da :Heartred

Når begynner du selv tror du?

Last edited:
I dag så den sånn ut og jeg hååper så inderlig det fortsetter sånn! :smiley-angelic001:smiley-angelic001

Vis vedlegget 297995

Har liksom ikke turt helt å legge ut her enda siden det har gått galt så mange ganger før, men tenk om dette kunne vært vår tur da :Heartred

Syns du skal flytte deg selv over på gravid jeg;) For du ER jo faktisk gravid nå, i dette øyeblikk! En liten spire vokser inni deg❤️

Det var bestillingsvare her hos meg hvertfall, på bygda:)
Men om du søker opp varer inne på apoteket sine nettsider, så kan man søke opp om de har det på lager fant jeg ut:D
Ja bor på bygda jeg og så er redd for at det er det :hilarious: Prøvde å søke opp på apoteket sine nettsider men synarela kom ikke opp en gang? :eek: Så de hadde på Jessheim så er ikke så langt unna det heller :woot:

@Sitrus. @Veslejinta @Venessiela @Krysser-fingrene @prosjekt ivf @Humlemamma @krissy136

Når begynner dere å teste? :happy: Jeg ser at vi alle har innsett og/eller testdato rundt samme tid :)

Er jammen ikke sikker. Har i utgangspunktet bestemt meg for neste lørdag (som er fire uker etter sist mens), men jeg kan kanskje komme til å teste før? :) Ser så mange som får positive tester tidlig. ;)

Enn du? :)

Best
Ja bor på bygda jeg og så er redd for at det er det :hilarious: Prøvde å søke opp på apoteket sine nettsider men synarela kom ikke opp en gang? :eek: Så de hadde på Jessheim så er ikke så langt unna det heller :woot:
Best å bestille i god tid har jeg erfart:oops::) Eller kjøpe på Riksen:)

Vis vedlegget 297995

Er jammen ikke sikker. Har i utgangspunktet bestemt meg for neste lørdag (som er fire uker etter sist mens), men jeg kan kanskje komme til å teste før? :) Ser så mange som får positive tester tidlig. ;)

Enn du? :)

Sitrus, dette så jo veldig lovende ut! :happy: Krysser fingrene for at det fortsetter sånn!!

Jeg hadde innsett på mandag, så jeg har bare begynt å teste ut ovirtelle. Satser på en helt hvit teste i dag. Hvis den blir helt hvit så venter jeg noen dager før jeg tester igjen. Kanskje søndag?! Men litt usikker :p

Hvis det blir som sist tester jeg ikke før blodprøve. Er veldig kort tid for meg denna gangen føler jeg mellom innsett og blodprøve.
Ja, det var egentlig det. Jeg hadde innsett dagen før deg og har testdato dagen etter deg :p det er «bare» 10 dager for meg, men tror ikke jeg klarer å vente :p

tok negativ test i dag, siden jeg ikke kjenner stramminger i brystet og livmoren så står jeg bare igjen med Lutinus kvalme. Så ikke mye håp akkurat. (Innsett av blasto 8 mai). Vet ikke helt hva jeg gjør for nå har jeg brukt opp mine 3 forsøk på 5 blasto innsett. Hva gjør jeg da? Vanskelig å innse at det skal bli med det ene barnet og ikke søsken. Trenger å bruke PGD prøverør så det er så dyrt at en ikke gjør det privat. Vel i juni blir jeg 39 år så det er vanskelig å takle at det ikkes kulle gå.

tok negativ test i dag, siden jeg ikke kjenner stramminger i brystet og livmoren så står jeg bare igjen med Lutinus kvalme. Så ikke mye håp akkurat. (Innsett av blasto 8 mai). Vet ikke helt hva jeg gjør for nå har jeg brukt opp mine 3 forsøk på 5 blasto innsett. Hva gjør jeg da? Vanskelig å innse at det skal bli med det ene barnet og ikke søsken. Trenger å bruke PGD prøverør så det er så dyrt at en ikke gjør det privat. Vel i juni blir jeg 39 år så det er vanskelig å takle at det ikkes kulle gå.
Huff, så utrolig leit❤️ Kan tenke meg til at dette er fryktelig vanskelig for deg.

:Heartbigred Så trist.. Klem til deg!

Back
Topp