<3 MAI 2019 <3

Huff.. :( Skjønner at du er skuffet! Du fikk ut «for» mange egg da eller? Heldigvis er det store sjangser da for å få fine blastoer med veldig gode odds på frys :Heartred Vet det ikke hjelper så mye akkurat nå (har vært gjennom det flere ganger), men det blir kommer til å føles verdt det etterhvert når man kan gjøre fryseforsøk med embryo som har mye bedre sjangser enn et ferskt (og kanskje bare to dager gammelt) embryo satt inn i en overstimulert livmor.. Men ja. Det er helt lov å være kjempeskuffa! Krysser fingrene hardt for de små i varmeskapet og sender deg en god klem :Heartred

Takk ❤❤
Hadde ganske mange eggposer og fikk totalt ut 18 egg.
Så håper så klart jeg får noen fine på frys.
Jeg kjenner jo at kroppen min er helt på trynet akkurat nå, så tror ikke det hadde vært så smart med innsett nå.

Takk ❤❤
Hadde ganske mange eggposer og fikk totalt ut 18 egg.
Så håper så klart jeg får noen fine på frys.
Jeg kjenner jo at kroppen min er helt på trynet akkurat nå, så tror ikke det hadde vært så smart med innsett nå.

Oh 18, gratulerer!! Ja ikke sant, man blir jo helt herpa. Har tatt ut 17 og 18 selv og opplevde det som en ganske heftig påkjenning som det tok litt tid å hente seg inn igjen fra..! Så tror ikke det er så bra for å bli gravid, selv om man så gjerne vil det skal skje fort. Krysser fingrene for mange fine på frys :Heartred

For oss ble det dessverre avbrutt igjen.. overstimulert grad1.. Store eggstokker og vann i buken (heldigvis ikke så mye at jeg må legges inn og tappes, men må ta Klexane-sprøyter for å minske faren for blodpropp i opptil 10 dgr).

Det positive oppi alt - denne gang fikk vi ihvertfall noe på frys; 5 blastoer av 16 ut. Så veldig takknemmelig for det!

Håper vi rekker innsett ila juni! :)
Uff, for en nedtur å bli snytt for innsett...
Men så fantastisk å ha 5 blastoer! Da ligger det gode sjanser for suksess i fryser’n ;)
Ta vare på deg selv, og hvil ut før racet begynner igjen. Det er jo litt av en påkjenning.

Uff, for en nedtur å bli snytt for innsett...
Men så fantastisk å ha 5 blastoer! Da ligger det gode sjanser for suksess i fryser’n ;)
Ta vare på deg selv, og hvil ut før racet begynner igjen. Det er jo litt av en påkjenning.

Takk :Heartred Ja.. 2. gangen nå - så hatt to uttak uten innsett. Men - denne gang ble det jo ihvertfall god fangst. Endte opp med 6 blastoer på frys - de ringte i ettermiddag og hadde fått med enda ett. Så håper på fryseforsøk i juni :)

Men du får sikkert noen på frys! :) så innsett blir det mest sannsynlig selv om det ikke blir nå :)

Med 18 egg ut, så blir jeg skuffet om det ikke blir noen på frys :wideyed::confused:

Jeg ble skuffa av 11 egg ut og ingen på frys. Krysser fingra for fine egg til juni Daydream :)

Da kan jeg flyttes til ruger:) med testdato 22.mai

@Sitrus. @Veslejinta @Venessiela @Krysser-fingrene @prosjekt ivf @Humlemamma @krissy136

Når begynner dere å teste? :happy: Jeg ser at vi alle har innsett og/eller testdato rundt samme tid :)

Vet at Gonal-F er bestillingsvare til de fleste apoteker men er synarela det også? :)

@Sitrus. @Veslejinta @Venessiela @Krysser-fingrene @prosjekt ivf @Humlemamma @krissy136

Når begynner dere å teste? :happy: Jeg ser at vi alle har innsett og/eller testdato rundt samme tid :)
Hvis det blir som sist tester jeg ikke før blodprøve. Er veldig kort tid for meg denna gangen føler jeg mellom innsett og blodprøve.

Back
Topp