Det går helt fintSå bra! Litt treig med å fikse for jeg er på tur denne helga, men nå er du på lista![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det går helt fintSå bra! Litt treig med å fikse for jeg er på tur denne helga, men nå er du på lista![]()
Kattedama - 25 - #1 - #1ICSI - Rikshospitalet - Synarela, Gonal-F 150IE, Ovitrelle - (tror) uke 23
Blir superspennende med første forsøk, masse lykke til!Tusen takk! Ja det blir veldig spennende!! Meldte inn mens igår så tror jeg starter med synarela sent i aprilDa er du på lista!Blir superspennende med første forsøk, masse lykke til!
Tusen takk! Ja det blir veldig spennende!! Meldte inn mens igår så tror jeg starter med synarela sent i april![]()
Ja gleder meg masse! Har hørt mye fælt om synarela men verste blir nok Gonal F pennen... Jeg har så sprøyteskrekkJeee, det blir bra! Blir sikkert deilig å endelig være i gang, selv om den er litt dryg den synarela-perioden![]()
Så det blir den spennende delen Ja gleder meg masse! Har hørt mye fælt om synarela men verste blir nok Gonal F pennen... Jeg har så sprøyteskrekkSå det blir den spennende delen
![]()

Ja jeg gruer meg til hetetokter, hvertfall med tanke på jobb! Jobber med bare mannfolk så kan bli spennende å se hva de sier hvis de ser meg daJa, det skjønner jeg! Blir sikkert tøft i starten men de fleste som er redd for sprøyter virker heldigvis å synes at det går seg til! Tenk så tøff man er da når man bare kjører på likevelDet verste med synarela for meg var egentlig at det bare føltes så lenge, jeg var i gang, men likevel ikke på en måte. Også kom det en del hetetokter og litt sånn etter 10-11 dager da, både til frustrasjon og en del latter og komiske øyeblikk
![]()
Ja jeg er absolutt sikker jeg skal klare sprøytene men det blir vanskelig tror jeg men! For en gulrot det er i enden da 

Ja jeg gruer meg til hetetokter, hvertfall med tanke på jobb! Jobber med bare mannfolk så kan bli spennende å se hva de sier hvis de ser meg daJa jeg er absolutt sikker jeg skal klare sprøytene men det blir vanskelig tror jeg men! For en gulrot det er i enden da
![]()
Jeg kan forresten endres til: (kanskje) uke 22Ja ikke sant! Man klarer det meste når gulrota er så braJeg tror ikke det alltid var så synlig når jeg fikk hetetokter, så lenge jeg kunne komme meg litt unna og slenge av meg litt klær, så håper det blir greit for deg også
![]()
Er den til meg?"Stimulerer" Er det fra progynova eller gonal-f?
Er den til meg?
Begynte på Synarela i dag.
Jeg satte meg dit i dag. Og det er bare Synarela. Men er på en måte i gang da også.Nei, jeg bare lurte på om jeg skal flyttes til stimulerer når jeg starter på progynova eller om det ikke er før jeg starter på Gonal-f![]()
Jeg satte meg dit i dag. Og det er bare Synarela. Men er på en måte i gang da også.
Syns med en gang man tar noe slags medisin så regnes man som stimulerende jeg daNei, jeg bare lurte på om jeg skal flyttes til stimulerer når jeg starter på progynova eller om det ikke er før jeg starter på Gonal-f![]()

Jeg satte meg dit i dag. Og det er bare Synarela. Men er på en måte i gang da også.
Det tenker jeg og. Selv om det er ned regulering.Syns med en gang man tar noe slags medisin så regnes man som stimulerende jeg da![]()