<3 MAI 2019 <3

Petra1 - 25 - b1 - icsi - haugesund sjukehus - progynova, gonal f, fyrmadel og lutinus - uke 20

Melder meg inn her jeg og da mitt neste forsøk er i mai :happy::happy: første gang jeg skriver opp sånn så bare gi beskjed viss jeg mangler noe :happy:

Velkommen!:) Er det første forsøk eller har du fler bak deg? Det kan man også ha med :)
 
Petra1 - 25 - b1 - icsi - haugesund sjukehus - progynova, gonal f, fyrmadel og lutinus - uke 20

Melder meg inn her jeg og da mitt neste forsøk er i mai :happy::happy: første gang jeg skriver opp sånn så bare gi beskjed viss jeg mangler noe :happy:


Vi har samme opplegg og uttak samme uke :D
 
Hurra!
Endelig mai-gruppe! :)
Signy - 35 - barn#2 - IVF#2-FER -innsett#5 -St.Olavs-progynova/cyclogest -innsett uke 20.
La det bli mange doble streker i Mai!!!
 
Sjå der ja! Masse lykke til :happy: satsa på det går veien for oss begge :)
Har du og fått sprøytestart 1 mai ?


Nei, jeg har sprøytestart 15/05. Starter på progynova den 13/04 :) Skal inn til kontroll i uke 20 og det er da det er satt av tid til uttak :)
 
Nei, jeg har sprøytestart 15/05. Starter på progynova den 13/04 :) Skal inn til kontroll i uke 20 og det er da det er satt av tid til uttak :)

Ååja..men skal du inn på kontroll samme uke som sprøytestart da ? Siden 15/05 er i uke 20 ?
Jeg starter med progynova den 15 april og sprøyter 1 mai :happy:
 
Ååja..men skal du inn på kontroll samme uke som sprøytestart da ? Siden 15/05 er i uke 20 ?
Jeg starter med progynova den 15 april og sprøyter 1 mai :happy:

jeg er usikker. Når jeg ringte for å bekrefte oppstart med progynova, ble planen flyttet fra uke 22 til uke 20 og hun sa jeg ville få et nytt opplegg i posten, så det kan godt være at jeg skal starte tidligere. Jeg forventer mens den 26/04
 
Hurra!
Endelig mai-gruppe! :)
Signy - 35 - barn#2 - IVF#2-FER -innsett#5 -St.Olavs-progynova/cyclogest -innsett uke 20.
La det bli mange doble streker i Mai!!!

Ja hurra, nærmer seg nå! Har skrevet deg opp, gøy at vi er så mange allerede :happy:
 
Da har jeg fått den nye behandlingsplanen :D
Jeg skal starte med sprøyter den 01/05!! :D
 
Det blir ikke noe operasjon nå, det var såpass lite (2 mm) at de trodde ikke det hadde noe å si. Blir heller vurdert igjen hvis det ikke går, så da blir det forsøk i mai :happy:
 
Det blir ikke noe operasjon nå, det var såpass lite (2 mm) at de trodde ikke det hadde noe å si. Blir heller vurdert igjen hvis det ikke går, så da blir det forsøk i mai :happy:

Så bra at det ser bra ut og at du slipper operasjon! Mai er måneden vettu :):)
 
Så bra du fekk starte tidligere ! Da har vi nøyaktig samme opplegg faktisk:woot:.. plutsele har vi uttak og på samme dag :)


Haha, det kan fort skje!
Når har du kontroll time?
 
Så bra at det ser bra ut og at du slipper operasjon! Mai er måneden vettu :):)
Ja glad for å slippe operasjon nå :D hvis det viser seg at det ikke går så får heller ta det da.. men ble veldig glad for å få et forsøk før sommeren :happy: hadde føltes så uendelig lenge hvis vi måtte ha venta til etter sommeren o_O
Ja Mai er måneden:smiley-bounce022 hele Mai skjer det noe egentlig.. konfirmasjon til niese, 17. Mai, bursdag til sønnen min, medisinstart, uttak og innsett :happy3 blir sliten av tanken :laughing021
 
Den 9 mai :eek: Det var littt dumt da :confused: Hadde vært hyggelig å snakket med noen mens man venter og har nerver i høygir :hilarious::hilarious:

Hehe ja det er sant det.. :rolleyes:skal du ha kontroll i haugesund? Jeg skal bare ha en kontroll hos vanlig gynekolog denne gangen :wideyed: er det første forsøket ditt ?
 
Back
Topp