<3 MAI 2019 <3

Ja, man må bare prøve å forberede seg! Heller få sjokk om det går ;)

Føler du deg klar?
Veldig klar ;) har allerede hatt ett uttak og 3 innsett med søskenforsøk :) hadde første uttaket i november :)

Føler du deg klar da? Gruer du deg siden det er første gangen?
 
Veldig klar ;) har allerede hatt ett uttak og 3 innsett med søskenforsøk :) hadde første uttaket i november :)

Føler du deg klar da? Gruer du deg siden det er første gangen?

Spennende! Er dette nytt FER?

Jeg vet ikke hva jeg føler. Fikk vite for mange år siden at jeg ikke kan få barn naturlig. Siden har jeg ikke gått på prevensjon.. Aldri vært gravid tross aktivt sexliv. (Forhold)
Så, å bli gravid. Det føles så umulig. At det er en drøm jeg ikke kan nå. Et liv jeg ikke kommer til å leve.
Det føles så urealistisk at jeg ikke klarer å sette noe håp til det.
Men jeg vet jeg kommer til å angre hvis jeg ikke prøver.
 
Spennende! Er dette nytt FER?

Jeg vet ikke hva jeg føler. Fikk vite for mange år siden at jeg ikke kan få barn naturlig. Siden har jeg ikke gått på prevensjon.. Aldri vært gravid tross aktivt sexliv. (Forhold)
Så, å bli gravid. Det føles så umulig. At det er en drøm jeg ikke kan nå. Et liv jeg ikke kommer til å leve.
Det føles så urealistisk at jeg ikke klarer å sette noe håp til det.
Men jeg vet jeg kommer til å angre hvis jeg ikke prøver.
Nei fersk forsøk :) brukt opp de eggene jeg hadde i fryseren... Så må ha nytt uttak, veldig kjedelig det... gleder meg ikke akkurat til det :inpain:

Det går nok til slutt :) vi prøvde en del år å bli gravide uten en liten antydning engang, men det funka med prøverør ;)
 
Nei fersk forsøk :) brukt opp de eggene jeg hadde i fryseren... Så må ha nytt uttak, veldig kjedelig det... gleder meg ikke akkurat til det :inpain:

Det går nok til slutt :) vi prøvde en del år å bli gravide uten en liten antydning engang, men det funka med prøverør ;)

Håper du får ut masse gode egg denne runden da :D

Lov å ha et lite håp :D
 
Nick - alder - barn# - #IVF/ICSI/FER - klinikk/sykehus - medisiner - Uttak/innsett - egg ut/frys - testdato
Emilie89 - 30 - B1 - #ED - St. Petersburg - Progynova, estradot, crinone +++ - Innsett uke 20/21
 
Har fått endring! Skal ha uttak uke 20 istedenfor 22 :)
 
Prøver83 - 36 - B2 - #FER1 -Rikshospitalet - progynova - innsett uke 20

Planen er at innsett blir i uke 20 (pga påske stengt må vi hoppe over "aprilforsøk"), men jeg håper forsatt at mensen blir forsinket denne måneden slik at jeg får likevel prøve i april. Broren og kona hans har sitt første forsøk i april, så det blir spennende å følge hverandre
 
Last edited:
Har vært inne å lusket litt på forumet her siden det ble klart at vi måtte ha prøverør.. Det har vært en tung prosess hittil og vi er spent på veien videre. Vi opplevde en Missed abortion i 2016 da vi ble gravid på første måned etter p-pille slutt, så vi hadde ikke i vår villeste fantasi forestilt oss at vi skulle sitte her i dag. Etter Ma'en så ville vi av forskjellige grunner utsette prøvingen. Vi prøvde løst og fast i 1 år men jeg fikk påvist endometriose og måtte operere ut en stor cyste på eggstokken i november i fjor. Deretter var vi inne til fertilitetsutredning i februar og nå skal vi altså i gang.
Krysser alt jeg har for at dette går veien <3

Kraakemor - 28 år . B1 - #IVF1 - St. Olavs - Procren og Synarela, Menopur - Uttak og Innsett forhåpentligvis uke 19
 
Hører visst til her jeg også. Skulle egentlig ha neste syklus i april, men det krasjer med påskestengt.

Lillespøn - 29 - b1 - #2 IVF - UNN Tromsø - Menopur, Orgalutran og Lutinus - uttak ca uke 21
 
Jelena - 36 - B2 - #FER1 -Rikshospitalet - progynova - innsett uke 20

Planen er at innsett blir i uke 20 (pga påske stengt må vi hoppe over "aprilforsøk"), men jeg håper forsatt at mensen blir forsinket denne måneden slik at jeg får likevel prøve i april. Broren og kona hans har sitt første forsøk i april, så det blir spennende å følge hverandre

Velkommen hit! Blir spennende å se når mensen kommer da, er så kjedelig med denne påsken som «ødelegger»:shifty: Men så fint at dere har noen så tett på som står i samme prosess, håper dere lykkes alle sammen!
 
Har vært inne å lusket litt på forumet her siden det ble klart at vi måtte ha prøverør.. Det har vært en tung prosess hittil og vi er spent på veien videre. Vi opplevde en Missed abortion i 2016 da vi ble gravid på første måned etter p-pille slutt, så vi hadde ikke i vår villeste fantasi forestilt oss at vi skulle sitte her i dag. Etter Ma'en så ville vi av forskjellige grunner utsette prøvingen. Vi prøvde løst og fast i 1 år men jeg fikk påvist endometriose og måtte operere ut en stor cyste på eggstokken i november i fjor. Deretter var vi inne til fertilitetsutredning i februar og nå skal vi altså i gang.
Krysser alt jeg har for at dette går veien <3

Kraakemor - 28 år . B1 - #IVF1 - St. Olavs - Procren og Synarela, Menopur - Uttak og Innsett forhåpentligvis uke 19

Så spennende at dere skal i gang med første runde! Høres ut som veien hit har vært lang og tung.. Vi hadde også en MA etter et knapt år som prøvere, trodde vi skulle lykkes ganske fort etter det men her står vi to år senere:shifty: Men håper dere lykkes nå når du er operert og dere får hjelp! Masse lykke til!
 
Hører visst til her jeg også. Skulle egentlig ha neste syklus i april, men det krasjer med påskestengt.

Lillespøn - 29 - b1 - #2 IVF - UNN Tromsø - Menopur, Orgalutran og Lutinus - uttak ca uke 21

Forbaska påske altså :grumpy: Men håper april fyker av gårde, og oppstart kommer fort. Blir veldig spennende dette, måtte mai bli vår måned!!
 
Jepp, dette vil bli interessant å oppleve!

Åh husker hvor spent jeg var på hele prosessen og ALT foran første forsøk:Heartred Man skulle jo ønske man slapp hele greia, men samtidig er det jo en veldig interessant prosess og erfaring også på vis. Håper det blir bra og at dere lykkes!
 
Åh husker hvor spent jeg var på hele prosessen og ALT foran første forsøk:Heartred Man skulle jo ønske man slapp hele greia, men samtidig er det jo en veldig interessant prosess og erfaring også på vis. Håper det blir bra og at dere lykkes!

Ja, håper vi også ;)
Sannsynligheten for å lykkes første gang er lav, men jeg kjenner jeg er veldig spent på å se hvordan kroppen og psyken reagerer på medisinene.
 
Ja, håper vi også ;)
Sannsynligheten for å lykkes første gang er lav, men jeg kjenner jeg er veldig spent på å se hvordan kroppen og psyken reagerer på medisinene.

Det skjønner jeg godt! Blir spennende å følge med :) Og noen skal jo lykkes på første også!
 
Petra1 - 25 - b1 - icsi - haugesund sjukehus - progynova, gonal f, fyrmadel og lutinus - uke 20

Melder meg inn her jeg og da mitt neste forsøk er i mai :happy::happy: første gang jeg skriver opp sånn så bare gi beskjed viss jeg mangler noe :happy:
 
Back
Topp