<3 MAI 2019 <3

Hehe ja det er sant det.. :rolleyes:skal du ha kontroll i haugesund? Jeg skal bare ha en kontroll hos vanlig gynekolog denne gangen :wideyed: er det første forsøket ditt ?

Ja, jeg må helt til Haugesund :depressed::depressed: Første forsøket ja :) Hadde vært genialt om jeg kunne hatt det hos dr.braut
 
Ja, jeg må helt til Haugesund :depressed::depressed: Første forsøket ja :) Hadde vært genialt om jeg kunne hatt det hos dr.braut

Stemmer, hadde og første kontroll på første forsøk i haugesund, så hadde eg andre kontroll hos privat gynekolog.. ut med 1400 kr. Så har allerede bestilt time 10 mai hos braut:D
 
Stemmer, hadde og første kontroll på første forsøk i haugesund, så hadde eg andre kontroll hos privat gynekolog.. ut med 1400 kr. Så har allerede bestilt time 10 mai hos braut:D

Veldig lurt! Bor du i Sandnes området? Jeg håper jeg kan ha kontrollene etterpå hos Braut!
 
Veldig lurt! Bor du i Sandnes området? Jeg håper jeg kan ha kontrollene etterpå hos Braut!

Ikkje så langt frå sandnes nei, litt lenger sør :happy:holder du til i sandnes området ?
Tror braut er den eneste offentlige gyn som samarbeider med haugesund fertilitetsklinikk som ikkje holder te i Stavanger eller er privat:meh:
 
Ikkje så langt frå sandnes nei, litt lenger sør :happy:holder du til i sandnes området ?
Tror braut er den eneste offentlige gyn som samarbeider med haugesund fertilitetsklinikk som ikkje holder te i Stavanger eller er privat:meh:

Jeg bor på jæren :)
Åh, er han? Det viste jeg ikke. Var fastlegen min som henviste meg til ham
 
På Jæren er det ett stort Geocahcing event hvert år. Men vi har aldri reist dit.
Men det har frista :)
 
Braut var eneste i Sandnes ja. Vi har pleid å gå til Eli Smedvig på Kilden, men da jeg skulle bestille time i dag var nummeret ikke i bruk og hun hadde visst sluttet. Så har bestilt min første time hos Braut - kontroll 3. mai.
 
Ja glad for å slippe operasjon nå :D hvis det viser seg at det ikke går så får heller ta det da.. men ble veldig glad for å få et forsøk før sommeren :happy: hadde føltes så uendelig lenge hvis vi måtte ha venta til etter sommeren o_O
Ja Mai er måneden:smiley-bounce022 hele Mai skjer det noe egentlig.. konfirmasjon til niese, 17. Mai, bursdag til sønnen min, medisinstart, uttak og innsett :happy3 blir sliten av tanken :laughing021

Haha, ja det blir nok en travel måned! Men fin óg, og forhåpentligvis ekstra fin med en positiv test i tillegg :)
 
Fikk igjen en del på skatten og det første jeg tenkte at "jaaa så bra for da har jeg mer penger til forsøk, og "får tilbake" det jeg allerede har brukt på medisiner og forsøk" :rolleyes: de fleste ville vel tenkt "jaaa så bra da har jeg penger til litt shopping, ferie osv"
Haha.. eneste som foregår i hodet er tanker om forsøk o.l. Det skal bli så utrolig godt å være ferdig med det her!! Kunne leve igjen :D:p
 
Hiver meg på her jeg!


Stjernefrø - 28 år - Barn1 - IVF - Haugesund - Synarella, Gonal-F, Ovitrelle, Lutinus - Uttak uke 21
 
Braut var eneste i Sandnes ja. Vi har pleid å gå til Eli Smedvig på Kilden, men da jeg skulle bestille time i dag var nummeret ikke i bruk og hun hadde visst sluttet. Så har bestilt min første time hos Braut - kontroll 3. mai.

Braut er veldig flink, profesjonell og rolig. Veldig behagelig person og lege :) Han er også veldig forsiktig og hensynsfull når han holder på der nede.
Veldig fornøyd med ham! :D
 
Fikk igjen en del på skatten og det første jeg tenkte at "jaaa så bra for da har jeg mer penger til forsøk, og "får tilbake" det jeg allerede har brukt på medisiner og forsøk" :rolleyes: de fleste ville vel tenkt "jaaa så bra da har jeg penger til litt shopping, ferie osv"
Haha.. eneste som foregår i hodet er tanker om forsøk o.l. Det skal bli så utrolig godt å være ferdig med det her!! Kunne leve igjen :D:p

Jeg tenkte, woohoo. nå kan vi kjøpe oss ny bil og vii har medisiner til neste forsøk! :p
 
Jeg får igjen 3300 kr, og samboer 950 kr.
Men det hjelper på det også.

Ny bil har vi, verre med min, for der går penga. EU kontroll :rolleyes:
Godt med en ny bil. Fire år til EU på den og full garanti. Så billigere i drift :rolleyes:
 
Vi får igjen totalt 22 000 på skatten + feriepenger. Så da blir det bil på oss :p
Stasjonsvogn! Må ha det med to store hunder
 
Vi har to stasjonsvogner :) Og en firmabil.
Min er 2005 modell. Litt eldre enn de 2018 ypplingene ute her :hilarious:
 
Vi har to stasjonsvogner :) Og en firmabil.
Min er 2005 modell. Litt eldre enn de 2018 ypplingene ute her :hilarious:

Hadde vært kjempe happy med en 05 modell! Så lenge den fungerer!
 
Feriepenger får jeg ikke, siden jeg er ufør. Men sambo får. Men blir ikke så mye ferie i år.
Blir 4 dager på Island og noen dager på hytta tenker jeg. Vanskelig med kattepass i ferietider.
 
Hadde vært kjempe happy med en 05 modell! Så lenge den fungerer!
Bilen står til inntekta, selv om jeg fortsatt ikke har nedbetalt den :hilarious:
Men er 2018 bilen (eller 2019 egentlig) er familiebilen, som vi bruker sammen, og 2005 er tur-retur butikk bilen min.
 
Back
Topp