<3 MAI 2019 <3

Jeg satte meg dit i dag. Og det er bare Synarela. Men er på en måte i gang da også.

Jeg startet også på Synarela i dag! :) Er midt i utviklingssamtaler med elever og foresatte, så var litt styr å få til den sprayen midt på dagen - men glad for at noe kan sprayes og at ikke alt må sprøytes..

Har du gått på Synarela før? Har du evt fått mye bivirkninger av den?
 
Jeg startet også på Synarela i dag! :) Er midt i utviklingssamtaler med elever og foresatte, så var litt styr å få til den sprayen midt på dagen - men glad for at noe kan sprayes og at ikke alt må sprøytes..

Har du gått på Synarela før? Har du evt fått mye bivirkninger av den?
Jeg har bare morgen og kveld jeg. Så ganske enkelt.

Hadde noe skikkelig hetetokter på den sist. Men ellers ikke så mye. Litt vondt i hodet også. Men ikke noe veldig .

Gått på den en gang før. Og Supricur en gang Gjør det samme begge to.
 
Flytter deg jeg! Man stimulerer jo egentlig ikke før man starter på sprøyter men kan gjerne flytte så ser man at man er i gang på en måte :)

Åh, jeg skal ikke starte med progynova før på lørdag da :)
 
Skjønner! Vet ikke egentlig helt selv hva vi «bruker å gjøre», så blir opp til en selv egentlig :)

Føler jo at jeg er i gang når jeg starter på progynova. Spes hvis jeg får de berømte bivirkningene
 
Jeg har bare morgen og kveld jeg. Så ganske enkelt.

Hadde noe skikkelig hetetokter på den sist. Men ellers ikke så mye. Litt vondt i hodet også. Men ikke noe veldig .

Gått på den en gang før. Og Supricur en gang Gjør det samme begge to.

Hmm.. så rart at noen har tre ganger daglig og noen to ganger.

Håper vi slipper unna det verste :) Jeg hadde progynova sist og reagerte ingenting. Nå føler jeg meg trøtt allerede, men kanskje bare psykisk etter å ha lest mulige bivirkninger.. :wideyed:
 
Hmm.. så rart at noen har tre ganger daglig og noen to ganger.

Håper vi slipper unna det verste :) Jeg hadde progynova sist og reagerte ingenting. Nå føler jeg meg trøtt allerede, men kanskje bare psykisk etter å ha lest mulige bivirkninger.. :wideyed:
Jeg har ett spray i hvert nesebor, to ganger om dagen :) Kan hende at du bare har ett nesebor?
Men på Supricur hadde jeg fire ganger om dagen.

Jeg gikk på Progynova på fryseforsøket i januar. Merka lite til de også.

Så blir spennende å se nå, om hvordan kroppen reagerer.
 
Jeg har ett spray i hvert nesebor, to ganger om dagen :) Kan hende at du bare har ett nesebor?
Men på Supricur hadde jeg fire ganger om dagen.

Jeg gikk på Progynova på fryseforsøket i januar. Merka lite til de også.

Så blir spennende å se nå, om hvordan kroppen reagerer.

Aha! Jeg skal bare spraye i ett hver gang ja, så da har jo du faktisk ett spray mer enn meg.

Var veldig varm flere ganger i natt! Tro om det er disse hetetoktene som begynner allerede nå. Dette kan bli en interessant måned. :bag:
 
Jeg startet også på Synarela i dag! :) Er midt i utviklingssamtaler med elever og foresatte, så var litt styr å få til den sprayen midt på dagen - men glad for at noe kan sprayes og at ikke alt må sprøytes..

Har du gått på Synarela før? Har du evt fått mye bivirkninger av den?
Den mest utfordrende bivirkningen disse tre gangene jeg hadde gått på Synarela var de psykiske. Jeg jobber også på skolen og det var ganske tøft å være en stabil voksen person i disse periodene. Jeg var veldig emosjonell (fikk veldig fort lyst til å gråte og det gjorde jeg på toalettet flere ganger) og ofte ganske sint. Flere ganger lignet ikke det jeg sa eller måten jeg sa noe, til denne personen jeg egentlig er. Håper du ikke opplever det samme, men hvis det skjer, mitt råd er det å holde deg unna konflikter så mye det er mulig (f.eks.ikke gi beskjed til en elev hvis du synes det er sjansen at han/hun ikke skal høre etter) . Lykke til!
 
Aha! Jeg skal bare spraye i ett hver gang ja, så da har jo du faktisk ett spray mer enn meg.

Var veldig varm flere ganger i natt! Tro om det er disse hetetoktene som begynner allerede nå. Dette kan bli en interessant måned. :bag:
Jeg hadde voldsomme hetetokter sist, så bare venter på at de kommer igjen.

Men de ga seg da jeg satte først sprøyta, og gikk ned til 1 spray i hvert nesebor to ganger om dagen. Og det var godt.

Jeg har fire spray om dagen, så da har du ett mindre ja. Selv om du har en gang mer.
Er veldig forskjellig fra klinikk til klinikk tror jeg.
 
Den mest utfordrende bivirkningen disse tre gangene jeg hadde gått på Synarela var de psykiske. Jeg jobber også på skolen og det var ganske tøft å være en stabil voksen person i disse periodene. Jeg var veldig emosjonell (fikk veldig fort lyst til å gråte og det gjorde jeg på toalettet flere ganger) og ofte ganske sint. Flere ganger lignet ikke det jeg sa eller måten jeg sa noe, til denne personen jeg egentlig er. Håper du ikke opplever det samme, men hvis det skjer, mitt råd er det å holde deg unna konflikter så mye det er mulig (f.eks.ikke gi beskjed til en elev hvis du synes det er sjansen at han/hun ikke skal høre etter) . Lykke til!

Huff - alt vi må gjennom! Takk for at du delte! Håper det blir med at jeg er trøtt og litt hetetokter innimellom. I dag har heldigvis vært en fin dag - utenom at jeg føler meg kriminell når jeg sniker nedi veska for å spraye innimellom to samtaler - håper det holder seg sånn! :)

Hvor er dere i prosessen nå?
 
Jeg hadde voldsomme hetetokter sist, så bare venter på at de kommer igjen.

Men de ga seg da jeg satte først sprøyta, og gikk ned til 1 spray i hvert nesebor to ganger om dagen. Og det var godt.

Jeg har fire spray om dagen, så da har du ett mindre ja. Selv om du har en gang mer.
Er veldig forskjellig fra klinikk til klinikk tror jeg.

Jeg har heldigvis ikke opplevd noe til varmebølgene på jobb, så håper at det bare var tilfeldig..

Når starter du på sprøyter? Jeg skal i gang med Gonal F 25/4.
 
Jeg har heldigvis ikke opplevd noe til varmebølgene på jobb, så håper at det bare var tilfeldig..

Når starter du på sprøyter? Jeg skal i gang med Gonal F 25/4.
Merka ikke så mye første uka sist, utenom kviseutbrudd. Veldig og. Men det tok noen dager da :)

Jeg begynner akkurat samme dagen som deg :)
 
Merka ikke så mye første uka sist, utenom kviseutbrudd. Veldig og. Men det tok noen dager da :)

Jeg begynner akkurat samme dagen som deg :)

Hmm.. får vel bare ta en dag av gangen - og håpe at det lønner seg til slutt! :D

Spennende tid vi har foran oss! Lykke til med sprayingen!
 
Back
Topp