<3 JUBELTRÅD <3

Hurra for 7 fullførte uker i dag...og en kontrolltest som kjapt viste en megasterk strek!!
 
Åtte fullgåtte uker i dag! Joho!!! :D
 
Hurra for 7 uker idag! Og hoh hvor jeg gleder meg til å bli ferdig med denne jobbhelgen :)
 
JUble for ei fiiiiiiiiin jul :) Å imårra e æ 8 uka :)
 
Jippi!!
6 uker i dag :)
 
Inn i den 10 uka, nå nærmer det seg magiske 12 :D
 
Jubler for at jeg ble uvel og hadde skikkelig problemer med å få i meg middagen i dag.. Fisk på menyen..så det spørs om det blir lite fisk på meg fremover. Deilig med litt symptomer :)
 
Glemte å juble for 6 fullgåtte uker i går, men kan juble for at jeg er i gang med uke 7!!!! :)

*Taster på app på mobilen*
 
Jubler for supermorsom romjulsquiz i kveld til tross for at stort sett alle andre var kanakas etter hvert :p :D
 
Jubler for at jeg klarte alle romjuls feiringene uten å bli altfor dårlig ;-) snart nyttår :)

Sent from my LT25i using BV Forum mobile app
 
Jeg jubler for 9+1!! Siste uka har gått så fort at jeg ikke rakk å juble for 9+0 i går, og med det tempoet her kan jeg være litt enig likevel i at ukene flyr (var overhodet ikke enig i det for 2-3 uker siden). Har SÅ lyst til å fortelle til familien nå som jeg er hjemme, men skal klare å vente til etter ul midt i januar. _Det_ virker vannvittig lenge til ;)
 
jubler for en finfin dag!!
skulle på 1. svangerskapskontroll hos lege. helt grei time, gikk etterpå inn til jordmor for å bestille neste time.
Ender med at hun sendte meg direkte til UL.
Så jeg har fått sett på spiren i dag <3<3
Hadde tom fostersekk ved siste sv.skap så det var veldig ok å få bekreftet at det var noen der inne.
Var 1 stk bebi der inne med herlige hjerteslag!
Var faktisk kommet lenger enn jeg selv trodde da, så terminen ble flyttet frem 1 uke. så jeg er 9+4 og ikke 8+4 som jeg selv mente.

Helt ok det også :)
 
Idag vil jeg juble over manglende plass for nye strekkmerker! :-D tihi....

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
 
Idag vil jeg juble over manglende plass for nye strekkmerker! :-D tihi....

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
:D
Jeg vil juble for at en ekstremt forkjøla dag snart er over, og at jeg er en dag nærmere tidlig ul. Håper inderlig på godt nytt der så hemmeligheten kan deles, for nå er jeg lei av å være utslitt uten å få litt skikkelig med sympati foruten fra gubben ;)
 
Jubler for at jeg går inn i min 7. uke :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp