<3 JUBELTRÅD <3

Jeg jubler for:

- At "vi" endelig ble gravid!!!
- Sykmelding en dag pr. uke!!!
- At ammepute mellom bena om natten, gir meg en bedre sovestilling!!!
- Mine to fantastiske gutter, som sto opp og kom seg på skolen i dag...uten min hjelp!!!
- Min fantastiske kjæreste som gir meg positiv oppmerksomhet hver eneste dag!!!
 
Jeg jubler for "3+" på CB digital i dag! :D 4+5 og hcg er på vei opp opp opp! :) JIPPI! (Ferdig med å teste nå forøvrig, nå får jeg vel stole på testene. :p)
 
Jubler for 7 uker i dag, og at jeg er forbi tiden jeg mistet sist og fortsatt er kvalm!! Hurra!!! :D
 
Jubler for at jeg har fått mage!!! (føler jeg skriver om magen min i alle tråder nå... men kan virkelig ikke tro det!!!)
 
Jubler for at jeg har fått Crinone og Fragmin
 
Jeg jubler for at mannen har kommet hjem på juleferie :) (når han kom, sovnet jeg... I 4 timer.. Snakk om fin velkomst.. :p )
 
Hurra! Siste morgen på to uker, at jeg må tvinge meg opp av senga på denne tiden her!! Hurra :D
 
5 fullgåtte uker i dag. :) :D

Da er det ikke lenger et kjemisk svangerskap. <3

*Taster på app på mobilen*
 
Hehe, du kan så si :) men ikke verdt å hisse seg opp over. Regner med det ikke var ment så spydig som det ser ut som ;)

Jeg har minst to år igjen, men føler liksom ikke det er sånn veldig hast. Har fast jobb, og tar utdanningen litt sånn ved siden av. Men har helt klart bestemt meg for at jeg skal fullføre det løpet jeg har starta på! :)

Håper jo på hjelp, og tror nok jeg får det. Om ikke så skal jeg vel få til det å :) tar ikke sorgene så veldig på forskudd jeg altså.

Stor klem tilbake til deg, også :D



Vv

Da jeg var(nesten) 21 hadde jeg nr 2 på vei ;) Det går nok helt fint skal du se! :D
 
Fredag!!! Og FERIE ♥♥
 
Jubler for at jeg alltid er sulten, og håper det fortsetter slik at jeg slipper unna kvalme :D
 
7+0 i dag!! Hurra!!
 
Back
Topp